страны-участницы:
с одной стороны:
Евангелическая уния (протестанты и их союзники)
Швеция
Богемия
Датско-норвежская уния
Республика Соединённых Провинций Нидерландов
Франция
Шотландия
Англия
Саксония
Царство Русское
Войско Запорожское
с другой:
Католическая Лига (католики и их союзники)
Священная Римская империя
Католическая лига
Австрия
Бавария
Испания
Португалия
Датско-норвежская уния
Речь Посполитая
Крымское ханство
цель:
война началась как религиозное столкновение между протестантами и католиками Германии
итог:
Заключение Вестфальского мира. Вестфальский мир уравнял в правах католиков и протестантов (кальвинистов и лютеран), узаконил конфискацию церковных земель, осуществлённую до 1624 года, провозгласил принцип веротерпимости, что в дальнейшем снизило значение конфессионального фактора в отношениях между государствами
Епоха античності займає особливе місце в історії Європи. То був час, коли закладалися основи всього її подальшого розвитку, коли формувалася в найбільш розвинених регіонах Європи цивілізація надавала все більший вплив на прилеглі до Середземного моря і на набагато більш віддалені області Азії і Африки.
Прагнучи виявити деякі визначають розвиток і занепад суспільства закономірності (сутність їх різні дослідники визначали відповідно до своїх загальними концепціями), історію античної Європи, зазвичай залучали культурологи і соціологи, розглядаючи її як своєрідний еталон. Неодноразово зверталися до неї і основоположники марксизму, відкриваючи дію економічних законів, досліджуючи процеси виникнення класів і держави, співвідношення базису і надбудови в докапіталістичних формаціях, визначаючи місце цих формацій в поступальному русі історії. Деякі явища і процеси в найбільш чистою і ясною формі проявилися саме в античному світі. Античність може бути найбільш повно вивчена як особливий «соціальний організм», як суспільство, що становило «органічну систему», що мала свої передумови, що розвивалися в ході історії, підпорядковуючи собі всі елементи суспільства або створюючи відсутні в боротьбі старих традиційних відносин з новими, пристосовуватися до потребам що розвивається системи.
У сфері економіки античний світ, основою якого було місто, міська громада, що виникала з об'єднання родових і сільських громад - сіл, дозволяє простежити процес виділення індивідуальної власності з колективної, послідовне поглиблення поділу праці між окремими районами і всередині них, а також всередині окремих галузей виробництва , розвиток товарного виробництва і грошового обігу в ступеня значно вищою, ніж в попередніх і безпосередньо слідували за античністю товариства, розвиток продуктивних сил, а також виявити співвідношення цих факторів з натуральною основою господарства, руйнівний вплив товарно-грошових відносин на основну галузь виробництва - сільське господарство, а це призводило до концентрації земельної власності і в кінці кінців зумовило повну зміну економіки. Разом з тим, як неодноразово підкреслював К. Маркс, антична економіка дає можливість встановити відмінність між простим товарним виробництвом, націленим на накопичення, а не на розширене відтворення і прискорення оборотності капіталу, чому грошовий і торговий капітал не беруть участі в процесі виробництва, хоча можуть його розкладати або стимулювати, і виробництвом капіталістіческім. Основним було виробництво не мінових, а споживчих вартостей, так що і працю найманих працівників, який створював споживчі вартості, купувався як споживча вартість, що і відрізняло найманих працівників античності від пролетаріата.
Объяснение:
1) Страны-участницы
Евангелическая уния (протестанты и их союзники)
Евангелическая уния
Швеция
Богемия
Датско-норвежская уния
Республика Соединённых Провинций Нидерландов
Франция
Шотландия
Англия
Саксония
Царство Русское
Войско Запорожское Католическая Лига (католики и их союзники)
2)Цели войны
Противники
Священная Римская империя
Католическая лига
Австрия
Бавария
Испания
Португалия
Датско-норвежская уния(1643-1645)
Речь Посполитая
Крымское ханство
Цель Война началась как религиозное столкновение между протестантами и католиками Германии
Результат Приверженцы всех религий (католицизма, лютеранства, кальвинизма) обрели в империи равные права