М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
tatyana171283t
tatyana171283t
17.04.2020 18:38 •  История

Султан, приказавший превратить храм святой софии в мечеть был поражён фресками и мозаикой храма. он велел не уничтожать изображения, а сверху замазать их краской. как вы думайте почему он так поступил? о чём свидетельствует этот факт?

👇
Ответ:
MashaKun
MashaKun
17.04.2020
Это свидетельствует о том, что султан был плохим мусульманином. В исламе запрещено изображение животных и людей, он должен был уничтожить эти изображения.
это свидетельствует о высочайшем уровне живописи, которой достигла восточнохристианская цивилизация. О её возможности затронуть душевные нити даже у представителей более примитивных цивилизаций. 
4,7(38 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
Diankamilanka2005
Diankamilanka2005
17.04.2020

XVII в. — В России в этот период окончательно сложился феодальный строй.

Основой отношений феодалов и крепостных крестьян стала барщинная система: господство натурального хозяйства; наделение крестьян землей и орудиями, за что они работали на барина (барщина), отдавали ему часть урожая (оброк), несли повинности перед государством и платили налоги. Крестьяне находились в личной зависимости от феодала, были прикреплены к земле (крепостное право); они владели примитивными орудиями, использовали старые методы производства. Это вело к низким урожаям и не обеспечивало рынок. Феодалы увеличивали запашку (экстенсивный метод). Росли повинности и оброки крестьян землевладельцам, налоги в государственную казну. Это вело к новым народным выступлениям.

Ремесло не удовлетворяло спрос. В XVII в. возникли мануфактуры — крупные предприятия с ручным трудом, разделенным по специальностям. Было до 30 крепостных казенных (государственных) мануфактур в металлургическом, оружейном, полотняном, кожевенном деле. В основном на них использовался труд крепостных, но были и наемные работники-специалисты.

В связи с ростом городов значительно расширилась внутренняяторговля. Многие города превратились в крупные торговые центры, стали проводиться ярмарки — периодически организуемые торги. Славилась Макарьевская ярмарка у Нижнего Новгорода.

Торговый устав 1653 г. ввел единую пошлину, отменив внутренние поборы с купцов. Новоторговый устав 1667 г., автором которого явился крупный политический деятель А. Л. Ордин-Нащокин, запретил иностранцам вести розничную торговлю в городах, давал привилегии русским торговцам. Внешняя торговля страдала от отсутствия выхода к Балтийскому и Черному морям.

В России в XVII в. складывались условия для развития буржуазных отношений, основанных на товарно-денежной экономике.

Объяснение:

4,7(38 оценок)
Ответ:
simonenkoeliza
simonenkoeliza
17.04.2020

Відповідь:

1.Освіта

Освіта в Галицьких і Волинських землях продовжувала традиції Київської Русі. При церквах , особливо при монастирях, єпископських кафедрах існували школи. До них приймали хлопчиків із семи років. Пройшовши курс навчання, вони працювали писарчуками в князівській або єпископській канцелярії, ставали священиками або продовжували справу батьків. Поширеним було й навчання на дому, особливо для дітей бояр, що мешкали в заміських садибах.

Знайдені предмети для письма, написи на стінах церков, бересті, речах, зброї та знаряддях праці (мітки) засвідчують, що серед ремісників, купців, бояр і дружинників була поширена грамотність. Бронзові та кістяні писала для писання на воскових таблицях археологи знайшли у Звенигородці, Перемишлі, Галичі, Бересті (Бресті) берестяні грамоти — у Звенигородці та Бересті. Збереглися й пергаментні грамоти князів.

2.Літописання

Літописання в Галицько-Волинському князівстві мало свої особливості. Одні дослідники вважають, що воно було продовженням традицій київських літописців, інші стверджують, що тут існувала зовсім інша традиція: написання окремих повістей, своєрідних світських житій князя, які згодом були об’єднані в єдиний твір.

Найраннішою літописною пам’яткою краю є «Повість про осліплення Василька», написана 1097 р. невідомим автором. У ній розповідається про трагічну долю теребовлянського князя Василька Ростиславича, якого осліпив волинський князь.

Найяскравішою пам’яткою літописання Галицько-Волинського князівства є «Галицько-Волинський літопис». Він був знайдений у 1809 р. видатним російським істориком М. Карамзіним.

Літопис складається з двох основних, різних за обсягом і характером частин: Літописця Данила Галицького (оповідає про події 1205—1258 рр.) і Волинського літопису (1258—1290 рр.). Літопис створений з окремих повістей, що були об’єднані пізнішими укладачами. Центральною частиною твору є життя князя Данила Галицького.[2]

Ідейно літопис був спрямований проти боярського свавілля руську зброю і Руську землю.

3.Архітектура

Галицькі та Волинські міста багаті на муровані споруди: храми, князівські палаци, замки, укріплені двори бояр. Серед збережених часом монументальних споруд є Успенський собор у Володимирі-Волинському. Він збудований у 1160 р. київськими майстрами за наказом князя Мстислава Ізяславовича. Ця шестистопна однокупольна будівля ма але водночас величний вигляд.

Його сучасник — Успенський собор у Галичі, збудований Ярославом Осмомислом (1157 р.),— зберігся до нашого часу лише у вигляді руїн. Це був чотиристопний однокупольний храм, оточений галереями і прикрашений білокам’яною різьбою. Він є яскравим виразником галицької архітектурної школи, яка багато запозичувала з поширеного у Європі романського стилю.

У Галичі будували не з цегли, а з місцевого каменю, використовуючи різні породи алебастру і вапняку. На території міста археологи знайшли близько тридцяти кам’яних будівель. До особливостей галицької архітектури належить також б облицювання стін керамічними рельєфними плитками із зображенням грифонів, орлів, воїнів, із рослинними та геометричними орнаментами.[3]

На місці давнього Галича (тепер тут розташоване село Крилос) до нашого часу зберігся храм Св. Пантелеймона (ХІІ—ХІІІ ст.), який також є яскравим представником галицької архітектурної школи.

4.Образотворче мистецтво

Живопису належала провідна роль у мистецькій культурі Галицько-Волинського князівства. Вона представлена монументальним живописом (фресками) та іконами.

Фресковий живопис продовжував київські традиції. Ними були розписані головні храми Волині й Галича. Проте він не набув значного поширення — з останньої чверті ХІІ ст. будуються храми, у яких не було фресок. До таких споруд, наприклад, належить собор у Луцьку.

У той же час фрески знаходять широке поширення в князівських палатах. Існують літописні свідчення, що ними були розмальовані палати Ярослава Осмомисла. Усі вони мали світські мотиви.

Проте до нашого часу не збереглось жодної фрески, за винятком розпису Вірменського собору у Львові.

Мистецтво Галицько-Волинського князівства представлене також і книжною мініатюрою, розквіт якої припадає на ХІІІ ст. Нечисленні збережені мініатюри рукописів належать виключно до високопрофесійних зразків. Найдавнішим ілюстрованим рукописом галицько-волинської традиції, що зберігся до нашого часу, є Добрилове Євангеліє (1164 р.)[5], у якому містяться чотири мініатюри євангелістів на тлі обладнання книгописної майстерні.

Пояснення:

4,6(18 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: История
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ