Сучасні театри – це, як правило, граціозні будівлі, в конструкції яких, природно, є дах. Внутрішнє облаштування включає в себе глядацький зал зі спеціальними кріслами, сцену з завісою, лаштунки.
Давньогрецький театр – це особливим чином облаштоване відкрите місце. Сцена – круглий майданчик, правильно звана орхестрою. Лави для глядачів – жорсткі кам’янисті поріжки, вирубані в схилах пагорба. Завіса відсутня.
Періодичність показу
Відмінність сучасного театру від давньогрецького полягає в тому, що зараз уявлення пропонуються увазі глядачів постійно. А найяскравішими подіями в цій сфері мистецтва є театральні фестивалі.
В далекі часи актори радували публіку набагато рідше – лише кілька разів за цілий рік. А своєрідним орієнтиром слугували дионисийские свята. До речі, право гати захоплююче видовище отримували тільки мають квиток, свинцевий або з обпаленої глини.
Підлогу акторів
В наші дні можливість проявити себе на акторському терені є і у чоловіків, і у жінок. У давньогрецькому театрі подібної привілеєм могли володіти виключно чоловіки. Жіночі ролі також виконували вони. Це було пов’язано з тим, що постановки часто присвячувалися богам, і вважалося неприпустимим покладати на жінок настільки відповідальну місію.
Особливості гри
В сучасному театрі освітлення та інші деталі організовані так, що міміка акторів і важливі елементи їх костюмів чітко видно. Тому глядач без зусиль може визначити сценічний тип кожного персонажа і вловити його душевний стан.
У величезному давньогрецькому театрі була хороша чутність, але розглянути багато подробиць публіці було важко. У зв’язку з цим акторам доводилося застосовувати спеціальні образотворчі засоби. Одними з них були виразні маски з глини. Одночасно зі зміною емоцій і настрою героя актор міняв і маску.
Инсценируемые жанри
Чим відрізняється сучасний театр від давньогрецького, якщо порівнювати їх жанрову палітру? Тим, що зараз в театрі показуються найрізноманітніші у цьому плані подання.
Список жанрів античної драматургії зовсім невеликий. Це трагедія (в таких постановках нерідко відбувається загибель персонажів) і комедія, заставлявшая наївного і вразливого грецького глядача від душі посміятися.Театр в наші дні
Давньогрецький театр
Закрите будівля
Відкрите місце
Регулярність уявлень
Подання рідкісні
Актори будь-якої статі
Актори-чоловіки
Хороша видимість для глядача
Використання масок
Різні жанри
Трагедія і комедія
Внутрішня політика гетьмана Мазепи була безпосереднім продовженням політики Самойловича, але провадилася вона іншими темпами й подекуди іншими методами. Ця політика цілком виразно сприяла зростові козацької старшини, зміцненню її економічної бази й соціального становища й перетворенню її на зверхній стан Гетьманщини, а тим самим і на провідну верству в Козацько-Гетьманській державі.
Також І. Мазепа виступає як меценат. Він виділяє багато грошей на розвиток релігії та культурних установ, будує чудові церкви. У 1701 р. Києво-Могилянський колегіум дістає статус академії. За І. Мазепи відбувається її розквіт, кількість студентів досягає 2 тисяч. Також при І. Мазепі засновується чимало шкіл і друкарень.
Линдон Джонсон представил цели «Великого Общества» во время своей речи в Университете Мичигана в Энн-Арбор 22 мая 1964 года. Формулировку «Великое общество», придуманную спичрайтером президента Ричардом Гудвином, Джонсон использовал и до этой речи, но никогда до этого не придавал ей важного значения. В этом обращении, которое предшествовало партийному съезду в год выборов президента, Джонсон изложил свои планы решения предстоящих проблем.