М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
Isma24
Isma24
08.11.2020 12:18 •  История

Уякому році було козацьке повстання під проводом бута, острянина, гуні

👇
Ответ:
fedor1daniil12
fedor1daniil12
08.11.2020
Антипольські настрої росли не тільки серед запорожців, а й серед реєстрового козацтва, яке навіть ціною видачі та страти ватажка Сулими полякам не домоглося для себе будь-яких привілеїв. Магнати і раніше гнобили реєстровців, захоплювали їхні землі і навіть вимагали від керівництва Речі Посполитої розпустити реєстр. Тривалий час реєстрові козаки не отримували і платні за службу. Все це викликало обурення з їхнього боку, що посилювалися постійними вимогами польського уряду продовжувати коритися, нести службу, придушувати свавілля нереєстрового козацтва і т. д. Внаслідок низи реєстрового війська все частіше вимагали від старшини забрати артилерію і йти на Запоріжжя. Спроби гетьмана Томіленка та інших старшин утримати козаків від бунту не увінчалися успіхом. У серпні 1636 р. частина реєстровців Чигиринського і Черкаського полків на чолі з Павлюком пішла на Запоріжжя. Це стало передвістям нового повстання в Україні. Павлюк і до цього користувався великим авторитетом серед козацтва, особливо нереєстрового. Навесні 1636 р. він був прийнятий на королівську службу в Чигиринський полк. Але, не змирившись із польсько-шляхетським пануванням, Павлюк вирішив скористатися невдоволенням реєстрових козаків для організації збройного виступу. Для цього йому вистачило кількох місяців. Опинившись на Запоріжжі та враховуючи досвід своїх попередників, Павлюк провів значну роботу з підготовки повстання. Для озброєння селян і міщан, які прибували на Січ, він використовував успішний похід до Криму, розпочатий запорожцями навесні 1637 р. Наприкінці травня в Черкасах були захоплені гармати реєстрового війська. Одночасно проводилась агітація серед реєстрових козаків, які перебували «на волості», з метою спільних дій проти поляків. У липні 1637 р. на Січі була скликана козацька рада, на якій Павлюка обрали гетьманом, а полковниками стали Карпо Скидан, Семен Биховець, Дмитро Гуня, Григорій Лихий і ін. Звернувшись до населення з універсалами, гетьман закликав його підніматися на повстання, знищувати реєстрову старшину як зрадників, погрожував розправою шляхті за переслідування козаків. Заклик був почутий. Тисячі селян і міщан стали приєднуватися до козацького війська, створювали самостійні загони і нападали на шляхетські маєтки, чи не підпорядковувалися польської адміністрації і т. д. В серпні 1637 р. повстанці на чолі з Павлюком виступили з Січі «на волость», сподіваючись зміцнитися в Східній Україна до того, як туди прийде коронне військо. Одночасно полковники Скидан та Биховець були послані на Лівобережжі з метою створення з повсталого населення загонів та об’єднання їх з основними силами повстанців. Незабаром всі Придніпров’я піднялося на боротьбу з гнобителями. Однак до початку вирішальних битв з поляками сили повстанців так і не були повністю об’єднані. Як і в роки порожніх повстань, негативно позначилася локальність виступів, коли селяни, які піднялися на боротьбу, воліли не йти далеко від своїх селищ. Коронному гетьману Конєцпольському знадобилися три місяці, щоб зібрати в Барі достатня кількість військ і кинути їх на придушення повстання. Командувачем польсько-шляхетської армії призначили польного (заступник коронного) гетьмана Миколу Потоцького. Битва між повстанцями (10 тис. чол.) і поляками (15 тис. чол.) відбулася 6 грудня 1637 р. у села Кумейки поблизу Черкас. Павлюк і Скидан першими атакували ворожий табір, який був вигідно розташований і добре укріплений. Відбивши напад, польські війська перейшли в наступ і ціною великих втрат завдали поразки повстанцям. Основні сили повсталих під командуванням Гуні відступили до Черкас, а Павлюк і Скидан з частиною повстанського війська попрямували до Чигирина. Об’єднавшись під Боровицею південніше Черкас, повсталі 10 грудня знову вступили в бій з противником. Потоцький, не сподіваючись зломити опір козаків силою, запропонував їм почати переговори. 
4,7(46 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
Gir9
Gir9
08.11.2020

Культурно-генетический код-основа этноса, нации., особенные культурные черты, которые передаются из поколения в поколение в виде закодированной информации.

Факторы:

Язык - фундамент культуры, который концентрирует в себе этнокультурную информации и хранит ее

Нравственные нормы и ценности важны для этнического самосознания.

Фольклор является средством охранения и передачи информации между поколениями.

Пренебрежение к национальным традициям, культуре, языку могут привести к исчезновению этноса.

Человек знающий свою историю, понимающий и любящий свою культуру является носителем культурно-генетического кода.

Сохранение традиций и культуры казахского народа – залог того, что в многонациональном государстве интеграция этносов будет осуществляться гармонично, сохраняя самобытность культур и толерантность

4,8(26 оценок)
Ответ:
sevenfoldblood
sevenfoldblood
08.11.2020

2-Добыча железа позволило тюркам создать панцирную конницу, что во многом объясняет их военные успехи

3-Балба́л — тип каменной бабы; небольшой, иногда обработанный каменный столб. На Алтае и в Туве относятся ко II веку до н. ... Балбалы обычно устанавливались цепочкой у курганного надгробия в Казахстане, Тыве, Монголии. В Тюркском каганате балбалы устанавливались перед каменным изваянием с изображением лица человека.

4-Аруах — в основе любой демонологии лежит вера в бессмертие души. Представление о телесности души постепенно освобождается от предметного содержания, от отягощающей ее чувственности, и на этой базе возникает своеобразный демонологический дуализм. Душа наделяется самостоятельной жизнедеятельности

5-У тюрков традиция изображения человека исчезает с распространением ИСЛАМА.

Ислам запрещает изображать живых существ,объясняя это тем,что человек,рисующий или создающий из подручных материалов живых существ,пытается стать подобно Аллаху,творцом,а это большой грех.

Объяснение:

4,8(84 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: История
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ