М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
elenazarubina1
elenazarubina1
02.05.2020 09:35 •  История

Выберите причины народного восстания в Китае середины Xviiв.

Выберите один или несколько ответов:
a. Борьбой за власть среди представителей династии Мин
b. Религиозное и национальное угнетение иностранной правящей династии
c. Чрезмерные налоги
d. Формирование индустриального общества,развития которого мешали феодальные пережитки
e. Вторжение маньчжуров
f. Стихийные бедствия

👇
Открыть все ответы
Ответ:
pughluy
pughluy
02.05.2020

Жаңа заман

Уикипедия — ашық энциклопедиясынан алынған мәлімет

Jump to navigationJump to search

Жаңа заман еуропалық мәдениеті - Еуропа үшін жаңа заман (XVII—XIX ғасырлар) мәдениеттің дамуындағы маңызды тарихи кезең болып саналады.

Бұл дәуірдің әр ғасыры тарихи уақиғаларға, мәдени төңкерістерге толы. Жаңа заман — өнеркәсіптік өркениеттің қарыштап алға басып, қоғамның барлық салаларында түбегейлі өзгерістердің белең алғандарға байланысты жаңа сипатқа, жаңа мазмұнға ие болды. Ғылымның дамуына еркіндіктің берілуі қоғамдық сананы жаңа сатыға көтерді. Қоғамдық өмірдің барлық салаларында жетекші орынға ие бола бастаған ғылым — адамдардың нәсіліне, ұлтына, табына қарамастан халықтың рухани дүниесін байытуда айтарлықтай рөл атқарды. Мемлекет тарапынан жасалынған үлкен қамқорлықтың арқасында XVII ғасыр ғылыми революцияның даму қарқыны өте жоғары болды. Ғылыми революция математика және механика саласында басталды да, басқа ғылым салаларындағы ғылыми жаңалықтармен жалғасты.[1]

XVII ғасыр ғылыми революция — а ң өзін қоршаған дүниені танып-білуге деген құлшынысының жемісі болды. Ғылымның қарышты қадаммен алға басуы және оның қоғамдық өмірдің барлық саласына біртіндеп кіре бастауы рационализмнің қалыптасу процесін аяқтауға мүмкіндік берді. Рационализм жаңа заман адамының өмірі мен бет-бейнесін жан-жақты айқындай отырып, халық санасынан еркін орын алды. Рационализм қоғамдағы орын алған тарихи жағдайларды ескере отырып, христиан дінінің католиктік тармағымен, оның дүниені құдайдың жаратқандығы туралы ілімімен де санасып отырды.

Олай болса, жаңа еуропалық сана мен буржуазиялық мәдениет таза атеистік сипатта болмағандығын аңғарамыз. Христиан діні мен шіркеулер Реформацияға (XVI ғасыр) дейін де, Реформациядан кейін де өз беделін жойған жоқ, қайта олардың қоғамдық, саяси және рухани өмірдегі рөлі бұрынғыдан артпаса, мүлде кеміген жоқ, қайта христиан діні өз өрісін бұрынғыдан да кеңейтіп азаматтық, мемлекеттік өмір салаларына кеңінен араласты. XVII ғасырда Еуропа — жаңа өмір жолына түскен жас Еуропа болатын. Бұл жол — өткен ғасырлардың бай тәжірибесін ой елегінен өткізіп сарапқа салу жолы болды. Бұл тарихи жолда орта ғасырлар кезеңіндегі мәдени құндылықтарды ғана емес, жалпы а ң сонау көне заманнан бергі жинақтаған рухани байлығын игерумен қатар, сол бір баға жетпес мәдени дөстүрлерді жаңа заман талабына сай қайта жаңғырту сияқты игі мақсаттар жүзеге асырылды. Көне заман мен жаңа заманның арасында қаншама уақыт өтсе де олардың өзара сабақтастығы өмірлік сипат алды. Ойымыз дәлелді болу үшін, ғылым саласындағы әр заман өкілдерінің бізді қоршаған дүние жайындағы ой-толғамдарын қарастырып көрейікші. Шындығында да, жаңа заманның философы, әрі математигі Лейбниц (1646—1710 жылдары) пен көне дәуірдің философы, әрі математигі Пифагордың (б.з.б. VI ғасырлар) дүниеге қатысты ғылыми көзқарастарының бірдей болып шығуын қалай түсіндіруге болады? Екі ғұлама да әлемді өзара тығыз байланыстағы біртұтас организм деп қарастырады. Лейбництің философиясында «айқындалған үндестік» теориясы басты орын алады. Бұл теория — діни-теологиялық, гуманистік және эстетикалық мазмұнға бай жан-жақты теория болып саналды. «Айқындалған үндестік» теориясын — замана талабы, қоғамдық сана-сезім және халықтық түсінік тұрғысынан қарастыратын болсақ; бұл-құдайтағаланың даналығына шексіз сенім болса, ал рухани тұрғыдан қарастырсақ, бұл — өнер атаулыны (мысалы, Йоганн Себастиан Бахтың музыкасын немесе классицизм стиліндегі өнер туындыларын және т.б.) бүкіл жан-дүниеңмен қабылдау болып табылады.

Жаңа заманда еуропалықтардың күш-жігері табиғатты меңгеруге жұмсалды, сондықтан да болар XVII ғасырда ғалымдарының басты назары табиғат құбылыстарын ғылыми тұрғыдан зерттеуге бағытталды. Сонымен қатар XVI—XVII ғасырлар қалыптасқан ұлттық, мемлекеттік, экономикалық және саяси қарым-қатынастардың негізінде философиялық, әлеуметтік және саяси-құқықтық теориялар өмірге келді. Олардың авторлары ғасыр ойшылдары: Гоббс, Джон Локк, Спиноза, Гуго, Гроций және т.б. болды.

лмайды. Оның шоқтығы биік мәдениет екендігін мойындай отырып, оның қарама-қайшылықтарын, ақтаңдақтарын да шындық тұрғысынан көрсете білуіміз қажет.

4,8(22 оценок)
Ответ:
yvtcrvt
yvtcrvt
02.05.2020
1. 1.Самой главной причиной отмены крепостного права является поражение в Крымской войне. Вот она то открыла правителям глаза на то, что пора бы что-то менять в внутренней политике страны.
2. Крепостное право препятствовало развитию страны. Торговля, промышленность и т.п. развивались очень медленно. Это очень худо сказывалось на экономике страны.
3. Помещичьи хозяйства не давали хороший урожай, т.к. крестьяне плохо отрабатывали барщину (а кому бы хотелось качественно
работать за даром, тем более, если у самого еще на участке дел полно?)
4. Волнения среди крестьян. Недовольство нарастало с каждым днем. Поднимались бунты. 
Условия. 
Помещики сохраняли за собой свои земли, но были обязаны выделить крестьян в пользование наделы. Эти наделы крестьяне должны были выкупить, чтобы полностью стать свободными от помещиков. Но такими большими средствами мало кто владел, поэтому крестьяне становились временнообязанными (также отрабатывали барщину, платили оброк)
Ну, и, крестьяне теперь были лично свободными.  

2. Земская реформа. Приказы из центрального управления до губерний доходили очень долго, иногда вообще нет. Это приводило к неурядицам. Поэтому  было решено отдать управление губерниями в руки местных жителей, т.к. они лучше знали реальную обстановку и могли предложить стоящие решения проблем, в отличии от посыльных городских чиновников. Ну и для того, чтобы более высшие органы не отвлекались на пустяковые дела. Выбираться в органы местного самоуправления могли все сословия. 
Судебная. Суды стали открытыми и гласными, появилась состязательность сторон. Все доказательства тщательно проверялись судебным следствием. При обвинении в тяжких уголовных преступлениях присутствовали присяжные.
Военная. Ввели всеобщую воинскую повинность, вместо рекрутских наборов. Усовершенствовали вооружение.  Отменили телесные наказания. Создавались  военные училища, где могли обучаться представители всех сословий. Введение новых воинских законов. 
4,7(49 оценок)
Новые ответы от MOGZ: История
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ