1 Менiн атым
2. Бiздiн
1 денгей
Адамнын дены сау болуы ушын жаксы тамактанып спортпен айналысу керек.
Табигаттын ластануы,ормандардын ортенуы,Су оздердын ластануы маселеге айналды
Дуниежузылык проблема табигаттын ластануы
Табигатты сактау ушын Оз артымыздан кокыс тастамауымыз керек,Су озендерде кошеде,ал орманадарда жагып калдырып кеткен отты ондай от барлык ормандарды алып кетеды ал одан жануарлар мен жандыктер осымдыктер зардап шегеды.
Антоним: жаксы жаман,узын кыска,аккуба кара лау,жалкау енбеккор,акылды акымак 2 денгейды былмеймын ренжыме
- Амансыз ба,әже! Жағдайыңыз қалай?
-Сенбісің, сүйікті немерем, Ваня!Бақытты бол!
- Ауырып қалғансың ба, әже? Мен Сізге дәрі-дәрмек әкеп берейін!
- Рахмет,күнім менің! Қазір тәуірмін. Кел, екеуміз әңгімелесейік!
- Тыңдап отырмын, әжетай!
- Қалай, өзіңнің сабағың жақсы ма? Студент болған қалай екен?
- Сабағым жақсы, әже. Сіздің халіңізді білейін деп сабақтан соң соққаным ғой.
- Оқуың не туралы өзі?
- Келіңіз, әже, мына кітапты екеулеп отырып оқиық, содан соң менің мамандығымды білетін боласыз.
- Оның жөн, балам. Оқып бере ғой.
- Бұл кітапта қазақ тілі мемлекеттік тіл деп жазыпты, әже! Мен де қазақ тілін үйреніп, мұғалім болсам деймін.
- Оның өте дұрыс,балам. Өзіміз өмір сүрген елдің тілін білгеніміз жөн. Ал мұғалімдік-ең мәртебелі мамандық. балалрды жақсылыққа үйрететін де мұғалім. талабың оң болсын, балам!
-
Объяснение:
Қазақтың музыкалық аспаптары өзіне тән үні, орындаушылық дәстүрі халқымыздың бітім-болмысы, тыныс-тіршілігі мен шежіре-тарихын айқындайтын бірегей мәдени мұрасы. Музыкалық аспаптар халықтың тұрмыс-тіршілігінен, салт-санасынан, әдет-ғұрпынан да хабар береді. Халқымыздың дәстүрлі музыкалық аспатарын саралағанда ең әуелі олардың дыбыстық ерекшелігі мен жасалу заты басты назарға алынады. Әрбір аспаптың дыбыстық ерекшелігі олардың белгілі бір ортадағы қызметі мен қолданысының өлшемі болса, жасалу заты сол аспап атауының айқындауышы болып саналады.Жетіген — жасалуы да, ойналу әдіс-тәсілі де өте күрделі аспап. Ертеректе ел арасында сақталған көне жетігеннің ішегі аттың қылынан тағылып, тиектің орнына асықтар пайдаланылатын болған. Аспаптың құлақ күйі осы асықтарды әрлі-берлі жылжыту арқылы келтірілген. Ішек сандары жетеу болғандықтан, аспап Жетіген аталған. Жетігеннің пайда болуы туралы мұңды аңыз бар. Ерте-ертеде алыс ауылда бір қарт өмір сүріпті. Оның жеті ұлы болыпты. Бір жылы қатты қыста жұт болып, адамдар ішер асқа зар болды, қарттың үйін де қайғы жайлады. Оның ұлдарының бірінен соң бірін ажал жалмады. Үлкен ұлы өлгенде, қасіреттің қара шекпенін жамылған қарт қураған ағаштың бір бөлігін кесіп әкеліп, оған ішек тағып, тиек орнатып, «Қарағым» дейтін күйін шығарады, екінші ұлы өлгенде кәрі әке екінші ішекті тағып, «Қанат сынар» күйін тартады. Қарт әрбір баласына күй арнаған сайын аспапқа бір-бір ішектен қосып отырған. Барлық жеті күй қазір «Жетігеннің жетеуі» немесе «Жетігеннің жеті күйі» деген атпен аталған.