Екі қазақ қызы - Мәншүк Мәметова мен Әлия Молдағұлова. Екеуі де Кеңес Одағының Батыры. Екеуі де өлімнен кейінгі. Екеуі де мәңгілікке енді студент болып саналатын жасында кірді. Олардың әрқайсысының тарихы батырлық эпостың беттерінен шыққандай.
Мәншүк Мәметова, пулеметші.Маншук Мәметова 3-ші Шок Армиясының 21-ші гвардиялық дивизиясында пулеметшілер тобының алғашқы саны болды.Кеңес Одағының Гвардия батыры аға сержант Мәметова Мәншүк Жиенғалиқызына 1944 жылы 1 наурызда КСРО Жоғарғы Кеңесі Президиумының жарлығы берілді.
Мерген Алия Молдағұлова, Кеңес Одағының Батыры атағы, корпус Молдағұлова Әлия Нұрмұхамбетқызы 1944 жылы 4 маусымда КСРО Жоғарғы Кеңесі Президиумының Жарлығымен қайтыс болды. Ол мәңгі 18 жаста. Мерген мылтықтың бөксесінде 78 тесік болған.
Олар бір күнде қайтыс болды. 1943 жылы 15 қазанда Псков облысындағы Невель қаласының жанында. Өздерінің туған далаларынан және ұйқысыз Алма-Атадан солтүстік ормандарда.
Объяснение:
Две казахские девушки — Маншук Маметова и Алия Молдагулова. Обе — Герои Советского Союза. Обе — посмертно. Обе ушли в вечность в возрасте, который сейчас считается студенческим. История каждой будто сошла со страниц героического эпоса.
Маншук Маметова, пулемётчица.Маншук Маметова стала первым номером пулемётного расчёта в 21-й гвардейской дивизии 3-й ударной армии.Звание Героя Советского Союза гвардии старшему сержанту Маметовой Маншук Жиенгалиевне присвоили указом Президиума Верховного Совета СССР от 1 марта 1944 года посмертно.
Алия Молдагулова, снайперша.Звание Героя Советского Союза ефрейтору Молдагуловой Алие Нурмухамбетовне присвоили указом Президиума Верховного Совета СССР от 4 июня 1944 года посмертно. Ей навсегда осталось 18 лет. На прикладе её снайперской винтовки было 78 зарубок.
Они погибли в один день. 15 октября 1943 года у города Невеля в Псковской области. В бесконечно далёких от родных степей и неспящей Алма-Аты северных лесах.
Объяснение:
-ӘУЕЗОВ «АБАЙ ЖОЛЫН» ҚАЛАЙ ЖАЗДЫ?
-Әуезов «Абай жолын» оңай жаза салған жоқ. Талай мұрағат ақтарылды, қаншама адамдармен әңгіме құрылды. Қаншама тер төгілді, небір ұйқысыз түндер өтті. Роман жарық көргеннен кейін де қайта-қайта қудаланып, естімеген сөзі қалмады. Бірақ Әуезов еш мойымады. Оны мойытпаған Абайға, Абай әлеміне деген махаббат еді.
-Әуезов Абаймен кездесті ме?
-Әуезов Абай елінде, Абай жерінде, Абай топырағында дүниеге келді. Көзін ашқаннан естігені – Абай әні, тыңдағаны – Абай сөзі, жаттағаны Абай өлеңдері болды.Оның Құнанбаймен өзара сыйластығы кейін Абаймен жалғасын тапты. 15 жас кішілігі бар Абай оны «Әукеш аға» деп еркелей атайды екен.
-Әуезов «Абай жолын» соңынан бастап жазғанын білесіз бе?
-Жазушының «Абай жолы» эпопеясын екінші кітаптың соңғы бөлімінен бастап жазғанын біреу білсе, біреу білмес.
Объяснение:
адамдар мен әр түрлі топтардың іс-әрекеттеріне, әлеуметтік құбылыстар мен қатынастарға адамгершілік тұрғысынан берілетін этикалық баға. Жақсылық деп белгілі бір қоғам (не белгілі бір топ) адамгершілік деп танып, жалпыға өнеге ететін іс-қимылдарды айтады. Жамандық деп, керісінше, адамгершілікке лайықсыз деп танылатын іс-әрекеттерді айтады. Осы екі ұғымның мәнін түсіндіру, олардың арақатынастарын айыра білуді іздеу барлық халықтар арасында ерте кезден-ақ басталған. Ислам дінінде Жақсылық пен жамандықтың адамның өз ниетіне байланыстылығы айтылады. “Мұхаммед (с.ғ.с.): ...кімді қаласаң ардақтайсың да, кімді қаласаң қорлайсың. Жақсылық сенің қолыңда” (Құран Кәрімде 3:26) Әйтсе де адамдардың қаперсіз жүруі қошталынбайды: “Жақсылық істеңдер. Шын мәнінде Алла игілік істеушілерді жақсы көреді” (4:36). Жалпыға бірдей қабылданған адамгершілік қағидаларға жат жамандық іс-әрекеттер қай уақытта да этикалық тұрғыдан айыпталынады. Солай бола тұра бұл категориялардың белгілі, тұрақты өлшемі де жоқ, әсіресе, жеке адамның субъективті ой-пікірі тұрғысынан келгенде Жақсылық пен жамандықтың аясы бірде тарылса, бірде ұлғайып отырады. Қатыстылық жағынан біреуге игілік болып көрінген іс-әрекет өзге біреуге қиянат болуы, сондай-ақ, керісінше, біреуге қиянат болып көрінген әрекет, біреуге игілік болуы ықтимал. Мұндай салыстырмалы түрдегі Жақсылық пен жамандықтың неғұрлым айқын да анық бағасы қалай болғанда да жақсылықтың — жағымды, жамандықтың — жағымсыз құбылыс екендігінде. Сондықтан жағымды жақсылыққа адам жаны әрдайым құштар. Қазақ халқының дәстүрлі дүниетанымында Жақсылық пен жамандық мәңгілік тақырыпқа айналып, өнегелі іс пен өмірлік мәселелерде жақсылық алғы кезекке қойылған. 19 ғасырда өмір сүрген қазақ шайыры Майлықожа бұл туралы былай дейді: “Жақсылық отқа күймес, суға батпас, Гауҝар тас жарық қылмай жерде жатпас, Қолдан келсе етіңіз жақсылықты, Жақсылықты еткендер жаман таппас”. Қазақ даласынан шыққан ұлы ойшылдар: Қорқыт ата, Әбу Наср әл-Фараби, Қожа Қожа Ахмет Ясауи, Жүсіп Баласағұн, Абай, т.б. халқымыздың дәстүрлі дүниетанымындағы жақсылық, ізгілік ұғымдарына терең мән беріп, оларды әлемдік философиядағы түсініктер деңгейінде қарастырады. Олардың пікірінше, жеке адамның жақсылыққа ұмтылуы, ізгі іс-әрекеттер жасауға құштарлығы — әділетті қоғам құрудың басты шарты.
Әлия мен Мәншүктің есімдерін бөле-жара қарау еш мүмкін емес. Өйткені қай тұрғыдан қарастырсақ та, қос шынарымыздың бір-бірімен тағдырлас екенін тереңірек түйсіне түскендей боламыз. Айталық екеуінің де әкесі қуғын-сүргін жылдарында «халық жауы» ретінде ұсталып, ауыр жазаға кесілген. ... Әлия мен Мәншүк – бірін-бірі толықтырып, әрі бірін-бірі байытып тұрған тұлғалар. Екеуінің қанды майдан қырғынға кірген жерлерінің арасы да бір-бірінен қашық емес. Мысалы, Әлия Псков облысының Новосокольники қаласында ерлікпен қаза тапса, Мәншүк ең алдымен Ржев облысында ұрыс даласына кіріп, кейіннен Тверь губерниясының Невель қаласында соңғы ерлігін жасап, жауға тойтарыс берді.
Объяснение: