М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
Rinana1298
Rinana1298
27.09.2021 04:00 •  Қазақ тiлi

казахский язык СОЧ
Мәтінді оқып, тапсырмаларды орындау

Демографиялық даму ұғымына халық санының артуы ғана емес, урбандалу, босқындар проблемасы және ұлттар арасындағы қарым-қатынастар сияқты түрлі мәселелер енеді. Сондықтан ғаламдық демографиялық проблеманы демография, экономика және саясаттың байланыстары тұрғысынан қарастыру қажет. Жер үшін ең үлкен проблема – тез өсіп келе жатқан халық саны. Осы процесті азайту үшін жасалған көптеген әртүрлі әрекеттер іске аспай жатыр. Қазіргі таңда Африка, Азия, Оңтүстік Америка елдерінде «демографиялық жарылыс» орын алуда. Абсолюттік саны бойынша ең үлкен өсімді ірі азиялық елдер – Қытай, Үндістан, Индонезия көрсетіп отыр. Ал ең жоғары өсу жылдамдығы Африка мен Латын Америкасында байқалады.

Демография – халықтың құрылымын, құрамын, динамикасы мен көбеюін зерттейтін ғылым. Экологиялық демография – демографияның жаңа бағыты. Ол адамның мекен ету ортасы мен демографиялық процестердің байланысын зерттейді.

Алайда эпидемиялар мен аштық салдарынан адам саны кеміген жағдайлар да орын алды. Ал ХХ ғасырда адам санының азаюына гигиеналық және медициналық жағдайлардың жақсаруы әсер етті. Оған Шығыс және Оңтүстік Еуропа, Австралия, Жаңа Зеландия, Жапония елдері дәлел.

Қала – табиғи ортадан өзгеше, көптеген параметрлері бойынша экстремальді орта. Қалада өмір сүру адамның денсаулығына, демографиялық жағдайға ықпал етеді. Себебі қалада уақыт жетіспейді, ақпарат көп, дұрыс тамақтанбайды.

1. Мәтін бойынша 2 дұрыс жауапты анықтаңыз.(выберите 2 правильных ответа по тексту)

Демография ... .

A. қаланың табиғи ерекшеліктерін зерттейді.
В. тұрғындардың денсаулықтарын қарастырады.
С. урбандалуды, босқындар мәселесін зерттейді.
D. халықтың құрамын, динамикасын зерттейді.
E. халықтың мәдениетін, тұрмысын қарастырады.

3-4. Сұрақтарға қысқа жауап беріңіз.(Вкратце ответь на во Африка, Азия, Оңтүстік Америка елдерінде қазіргі уақытта қандай жағдай туындауда?

Ең үлкен өсімді көрсеткен азиялық елдер қандай?

5. Перифраздалған сөйлемдердің дұрыс («+»)/ бұрысын («-») анықтаңыз.(определите правильность данной информаций)

Тұжырымды сөйлемдер «+»/«-»

A Қалада өмір сүру адам саулығына әсер етеді.

B Адам санының күрт кемуінен «демографиялық жарылыс» орын алуда.

Қазақстанда демалу неге тиімсіз?

Дубай. Бес жұлдызды қонақ үй. Қазақстаннан келген екі жолдас кездесіп қалады. Бір-бірін жарылқаған кейіпте хал сұрасқан екеудің пысықтау келгені: «Бурабайда демалатын ақшаң болмады ма?..» – дейді...

Бұл анекдоттан біз шындықты ғана көре аламыз. «Бурабайдағы» белгілі қонақ үйлердің бірінде түнеу үшін кемінде 55 мың теңгеге шығындаласыз. Ал Түркиядағы қымбат қонақ үйде 1 күн өткізу үшін 38 мың теңгеңіз болса жеткілікті. Айырмашылықты анық байқап отырған болуыңыз керек.

Жай ғана кіріс туризмінің классикалық есебін шығарайықшы: Бір шетелдік турист елге күніне 100 доллар шамасында кіріс алып келеді. Ішкі туризмнен де пайда айтарлықтай көп және ішкі туризм сыртқыға қарағанда халық үшін тиімді һәм қауіпсіз.

Иә, бұл – екі маңызды артықшылық. Бірақ неге ел тұрғындары өзіміздің Швейцариямыз

– Бурабайға, болмаса өзге де көрікті жерлерге бармай, турагенттіктердің табалдырығын тоздырып, Түркия мен Қытайға жолдама алуға асығады? Айтпақшы, Бурабай ел орталығы Астанадан тым алыс жатқан жоқ. Сол себепті курортқа дейін керемет жол тартылған. Бірақ...

Елдегі туристік орындар туралы мағлұматтарды біз алдымен интернеттен іздей бастаймыз. Міне, олқылығымыз да, кемшілігіміз де осы жерден байқалады. Айтыңызшы, отандық демалыс орындары туралы толық әрі сапалы ақпарат беретін сайтты кездестірдіңіз бе?

Сервистік қызмет, қонақ үй бизнесі туризм саласымен тығыз байланыста. Сондықтан олардың проблемалары да бір: қымбат бағаға нашар қызмет көрсету, кәсіби кадрлардың жетіспеушілігі, т.б. Қазақстандық туристік ұйымдар қауымдастығының өкілі Айдар Кенжеғұловтың пікірінше, қызмет көрсету деңгейі ғана төмен емес, бізде туризммен байланысты кәсіпкерлік жұмыстар да дұрыс жолға қойылмаған...

6. Cұраққа қысқа жауап беріңіз. (ответьте на во Неге қазақстандықтар шет елге барып дем алуды қалайды?

7. Мәтін бойынша шетел мен Қазақстан туризмін салыстырыңыз.
Қазақстан туризмі Шетел туризмі

8. Отандық туризмнің дамуына не кедергі? Мәтін бойынша екі дұрыс жауапты анықтап, қанат белгісін (✓) қойыңыз.

A білікті мамандардың аздығы
B ел брендтері дамымаған
C заңда толық
қарастырылмаған
D Қазақстан жолдары нашар
I маркетинг жетілдірілмеген
F сапалы жарнама жоқ
9.ответьте на во Демографиялық жарылыс дегеніміз не?
2. Демографияны не себептен жаһандық мәселе дейміз?
3. Роботтардың қандай кемшіліктері мен артықшылықтары бар?
4. Экотуризм дегеніміз не? Қазақстанда экотуризмді дамытудың мүмкіндігі бар ма?

👇
Ответ:
mpotlov747
mpotlov747
27.09.2021
1) е,д новерное 2) сурак Африкада коп осед новерное
4,4(13 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
annakivilyova
annakivilyova
27.09.2021
Абай кунанбаев                                                                             эсседля своего времени и своей среды абай казался загадкой. мужественный поэт без страха выступил против, угнетателей казахского народа, согревая его душу светлой мечтой о приближении рассвета, который разгонит мрак невежества, бедности и угнетения, веками царивший в степях. как яркий факел, освещал абай своему угнетенному, забитому народу пути к светлому будущему.  имя поэта бессмертно, создания его не умирают, если жизненный: путь его сливается с путем родного народа, если творения его зовут народ вперед и вперед.  когда-то казахский народ исчислял жизнь человека тринадцатилетиями —«мушель». для певца, отведавшего живой воды бессмертия в легендарном источнике «абулхаят», «мушель» равен столетию.  подобно тулпару, пролетавшему с вершин алтая на вершину алатау, пролетели десятилетия, и, мало понятый и недостаточно оцененный своей эпохой, сегодня абай стоит рядом с нами, близкий и понятный, как современник.  абай родился в 1845 году в чингисских горах семипалатинской области, в кочевьях рода тобыкты.  отец абая, властный, суровый степной правитель кунанбай, был старейшиной тобыктинского рода, незадолго до того присоединившегося к россии.  ранние детские годы абая прошли в гнетущей обстановке разлада, царившего внутри феодальной семьи кунанбая, обычаи семьи (отец абая имел четырех жен) влияли на психику, нравы и личную судьбу жен-соперниц и детей, часто также соперничавших и враждовавших между собой. но, по счастью для абая, его родная мать улжан была женщиной замечательных качеств. ее природный ум, сдержанность, рассудительность и исключительная любовь к сыну создали для абая редкий в таких семьях уют родного гнезда. улжан выделяла сына из числа остальных своих детей, и имя его — ибрагим, данное отцом, она заменила ласкательным абай, что означает «осмотрительный, вдумчивый». это имя так и осталось за ее сыном на всю его жизнь.  живя в молчаливой отчужденности от кунанбая, абай и его мать нашли опору в лице бабушки зере. мудрая, многоопытная и мягкосердечная бабушка, сама познавшая за долгую жизнь горечь бесправного положения жены-рабыни, перенесла все надежды и любовь на внука. заботы, наставления и ласки этих двух женщин смягчили суровые обычаи и правила, установленные отцом.  первоначальное образование мальчик получил дома, у наемного муллы, а затем кунанбай послал сына в медресе (духовная школа) семипалатинского имама ахмед-ризы.  дни и ночи проводили великовозрастные воспитанники духовной школы в бессмысленном заучивании непонятного текста корана, в пятикратной молитве, в изнуряющем посте и в иссушающих рассудок бесплодных спорах над буквой шариата.  за пять лет учения в этом медресе прилежный и необычайно даровитый мальчик сумел получить многое. преодолевая премудрости арабского богословия — психологического учения догмах ислама, абай в то же время расширял круг своих интересов. к этому времени в нем пробудилась любовь к поэзии. еще в раннем детстве он слушал рассказы и воспоминания бабушки зере, хранительницы живой старины и заучивал наизусть слышанные в ауле сказки, легенды, богатырские былины, песни — все многообразное богатство творений  акынов — певцов родных степей. позднее, попав в медресе, абай стал увлекаться чтением восточных поэтов.  в школьные годы абай не только изучал поэзию, но и сам начал писать стихи. среди сохранившихся ранних стихов абая встречаются лирические отрывки, послания, любовные стихи, написанные под влиянием восточной классической поэзии, и одновременно — стихи-экспромты, созданные в стиле народной поэзии, в духе творчества акынов-импровизаторов того времени. из удушливой атмосферы медресе, из среды богомольных буквоедов и темных фанатиков он, как к благодатному оазису из мрачной пустыни, рвался к народной и классической востока. вместе с тягой к изучению восточных языков в нем пробуждается интерес и к языку, к культуре.
4,7(37 оценок)
Ответ:
Phoenix511
Phoenix511
27.09.2021
Ыбырай алтынсарин (шын аты  — ибраһим, 1841—1889)  — қазақтың аса көрнекті ағартушы-педагогы, жазушы, этнограф, фольклоршы, қоғам қайраткері.үш-төрт жасында әкесі алтынсары қайтыс болып, атасы ғожаның қолында өсіп, тәрбиеленеді. атасы ғожа би өз аймағының атақты кісілерінің бірі болған. ел ішіндегі көп билікті қолында ұстаған би, орынбор әкімшілігінің алдында да беделді, белгілі кісі болған. замана бет алысын өзінше болжаған ғожа табысқа жетудің ендігі жолы – оқу деп біледі. сөйтіп, немересі кішкентай ыбырайды орынборда ашылады деп күтілген орыс-қазақ мектебіне күні бұрын жаздырып қояды
4,7(30 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
Полный доступ к MOGZ
Живи умнее Безлимитный доступ к MOGZ Оформи подписку
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ