М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
Фейз
Фейз
07.01.2022 03:06 •  Қазақ тiлi

РАБОТА В ТЕТРАДИ ҚЫРКҮЙЕКТІҢ ОН СЕГІЗІ
ҮЙ ЖҰМЫСЫ
НӘТИЖЕ САБАҚ

1. Тапсырма

1. Өз отбасын туралы мәтін құрап жаз (составь рассказ о своей семье. Запиши 6-предложении)

3- тапсырма

Посмотри на рисунки: кто кому дает, желает благословение?

1. Суретте (на 1. рисунке)...
.
2. Суретте (на 2. Рисунке)
.
3. Суретте (на 3. Рисунке)
.
4.Суретте ( на 4.рисунке)
.

4-тапсырма

Сөздерді тәуелде: бала, бата, ақыл, жас.

Менің балам
Сенің .
Сіздің .
Оның .

Менің батам
Сенің .
Сіздің .
Оның .

Менің ақылым
Сенің
Сіздің
Оның

Менің жасым
Сенің
Сіздің
Оның

5- тапсырма

Бата деген не? ( что такое блогасловение?)​

👇
Ответ:
darkbluefox
darkbluefox
07.01.2022
1- звхвзахахсз
взва зухвтядбчж
4,4(11 оценок)
Ответ:
123654789e
123654789e
07.01.2022

1.Тапсырма

Менің отбасым өте қарапайым салт-дәстүрді берік сақтаған отбасылардың бірі.Отбасым өте үлкен ата әжемнен басталып кіп кішкентай нәресте күлкісімен жалғасқан.Мен өз отбасыма тәнтімін салт-дәстүрді сақтай отырып, жаңа заман ағымымен де өмір сүру деген кез келген отбасының қолынан келе бермейді.Ата-әжемнің үлгі өнегесі,тәрбиесі бізді үлкен белеске апаратынына сенімдімін және сол сенімді ақтауға дайынмын.Отбасым менің құнды байлығым олардың амандығы мен үшін басты орында.

3-тапсырманы шеше алмадым кешірерсің.Просто фото жоқ екен.

4-тапсырма

Сенің балаң

Сіздің балаңыз

Оның баласы

Сенің батаң

Сіздің батаңыз

Оның батасы

Сенің ақылың

Сіздің ақылыңыз

Оның ақылы

Сенің жасың

Сіздің жазыңыз

Оның жасы

5-тапсырма

Бата-үлкен жасы келген кісілердің өзінен кіші жастарға берген алғысы,тілек дұғасы.

4,6(65 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
sannikova04
sannikova04
07.01.2022

Физикалық жағынан көңіл қоймау дегеніміз дер кезінде балаға медициналық көмек көрсетпеу, баланы үйден шығармау, тамақтандырмау келеңсіздіктері жатады. Эмоционалдық көңіл қоймауға, баланың көзінше ата-аналардың ұрыс-керіс шығарып төбелесуі, ішімдік ішіп, темекі шегулері жатады. Физикалық зорлық-зомбылық – бұл кеңінен тараған жәбірленудің бір түрі. Осы жәбірленуде көбінесе отбасында баланы ұрып-соғу жағдайлары жиі кездеседі.

Сондай-ақ, ата-ана тарапынан балаға қатаң талаптарды жүктеу арқылы да зорлық көрсету белгілері білінеді. Физикалық күштеу кезеңінде ата-аналар көбінесе баланың денсаулығында ақаулық бар деген күдікте болады. Медициналық зерттеулер қорытындысына да жүгінеді. Алайда, психологиялық аурудың бұл түрі балада емес, ата-анасында деген қорытындыға келеміз. Эмоционалдық зорлық-зомбылық балаларда жеті түрлі жағдайда кездеседі: балаға деген жайсыздықты ата-ананың жоққа шығаруы; жеке қамауда ұстау; баланы бопсалау; елемеушілік; балағаттау; сөз жүзінде жүйкесіне тию; балаға қысастық көрсету; қазіргі таңда жоғарыдағы зорлық-зомбылықтардың он пайызы ғана хабарланғаны белгілі болып отыр. Бұл түрін сарапшылар баланың қорыққандығы мен үрейленгендіктен хабарланбайды деген қорытынды жасалып отыр.

4,5(27 оценок)
Ответ:
-Сәлем Меруерт!
-Сәлем Алма
-Меруерт,сен маған көмектесе аласың ба?
Бізде жақында ашық сабақ өтеді,мұғалім бізге Шоқан Шыңғысұлы Уәлиханов туралы біліңдер-деп айтты
-Шоқан Шыңғысұлы Уәлиханов (шын есімі Мұхаммед Қанафия; 1835, Қостанай облысы Сарыкөл ауданы Құсмұрын жері — 10 сәуір 1865, Көшентоған, Жетісу) — қазақтың ұлы ғалымы, XIX ғасырдың екінші жартысында Қазақстанда туған демократтық, ағартушылық мәдениеттің тұңғыш өкілдерінің бірі, шығыстанушы, тарихшы, фольклоршы, этнограф, географ,ағартушы. Әжесі бала күнінде «Шоқаным» деп еркелетіп айтуымен, «Шоқан» аталып кеткен.
-Өте қызық екен.
-Қазақтың ұлы ойшыл-ағартушылары Шоқан мен Абайдың дүниетанымы мен шығармашылық бағытында, тарих пен заман мәселелерін түсінуі мен талдауыңа, әсіресе, мәдени мұраны меңгеру, дамыту, оны елдің рухани қажетіне жарату әрекетінде мол үндестік байқалады. Бұл Абай мен Шоқанның ауыз әдебиетінің асыл үлгілерін жас кезінен санаға сіңіріп, өшпес тағлым алуынан да, небір шешендер мен ақындардың тапқыр сөздерін естіп есуінен де, арғы түбі шығыс елдерінен таралған, араб, парсы, түркі тілдеріндегі қисса, дастан, аңыз, әпсана, ғазел мүлкін өздігінше ізденіп оқып, білімін байытуынан да, орыс және Европа кітаптары, соның ішінде олардағы фольклорлық нұсқалармен терең таныстығынан да көрінеді. Шоқан халық әдебиетін тарихты танудың аса бағалы ескерткіштері деп қараса, Абай көркемсөз байлығын жамағатты кәміл адамдық жолдарға баулып, тәрбиелеудің, жақсылықтарды өнеге етіп көрсетіп, зұлымдық, надандық атаулыны әшкерелеуің құралы санады. Абай осы мақсатты көздеп, езінің шығармаларында ауыз әдебиетінде қалыптасқан неше алуан нақыл сөздерді, мақал-мәтелдерді, тұрақты тіркестерді жаңғырта пайдаланды. Абайдың халық елеңдеріндегі дәстүрлі ұйқастар мен буындық өлшемдерді, арнау, толғау, жоқтау, жұбату секілді фольклорлық жанрларды қолдануы осыны көрсетеді. Шығыс фольклорындағы фабулаларға сүйеніп, «Ескендір», «Масғұт», «Әзімнің әңгімесі» тәрізді келемді туындылар жаратуы да ақынның жаһан халықтарының рухани қазынасын кең игергендігін дәлелдейді.
-Сен бұның бәрін қайдан білесін?
-Маған атам түсіндірген.
-Көп рахмет!Сау бол!Келесі кездескенше.
-Сау бол!
4,7(79 оценок)
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ