Шығарма
Халық ауыз әдебиеті.
Халық ауыз әдебиеті – халқымыздың талай ғасырлық жемісі.Оны бізге халық жыраулары,жыршылары,ертекшілері осы сонау ықылым заманнан рухани асыл қазына ретінде сақтап,ұрпақтан-ұрпаққа мұра етіп,бүгінгі біздің дәуірімізге жеткізген.Әсіресе,халық ауыз әдебиеті,аты айтып тұрғандай,ауыздан-ауызға тарағаны белгілі.Ауыз әдебиетінің шығарушысы да, таратушысы да, тыңдаушысы да — халық. Сондықтан ол, шын мәнінде, халықтың өз еншісі болып табылады."Біз ескі әдетімізді сүйеміз,сүюіміз дәлелсіз емес.Құрметтейміз, құрметіміз орыныз емес.Себебі,әдебиетімізде өзге жұрттың әдебиетінде жоқ нәрселер табылып отыр" деп қазақ жазушысы Мұхтар Әуезов бекер айтпаған деп білемін.Себебі,расында,біздің әдеби қорымызда көптеген баға жетпес туындылар бар.
Тұрмыс-салт жырларынан бастап,эпостық жырларға дейінгі бай мұра халық ауыз әдебиетінің жанрлық бейнесін көрсетеді.Тұрмыс-салт жырларының өзі бірнеше түрге бөлінеді.Мақал-мәтелдер,жұмбақтар мен жаңылтпаштар,лиро-эпостық жырлар,айтыстар,тарихы жырлар мен шешендік сөздер сол заманның бейнесін біздің көз алдымызға әкеледі.Халық ауыз әдебиетінде бәрі-бәрі баян етілген.Халықтың тұрмыс-тіршілігі,арманы,қиялы,мақсаты,көрегенділігі бәрі де ұштасқан."Алпамыс батыр",'Қобыланды батыр" жырларынан бабаларымыздың ерлігін,батырлығын,"Қозы Көрпеш - Баян Сұлу","Қыз Жібек" лиро-эпостық жырларынан махаббатты,қайсарлықты көреміз.Жаңа өмірге келген сәбиден еңкейген қартқа дейін өткізілетін түрлі салт-дәстүрлерді біз тұрмыс-салт жырларынан көреміз.Ал ертегілер сені өзге әлемге сапар шектіреді.Мақал-мателдер,жұмбақтар мен дана би-шешендерімізден қалған шешендік сөздерде таусылмас ақыл дариясы жатыр.Мысалы,би-шешендерімізден қалған сөздерді халқымыз ауыздан-ауызға жеткізіп,тәрбие құралына айналдырған.Оған дәлел,Қазыбек бидің:
Алтын ұяң – Отан қымбат,
Құт берекең атаң қымбат,
Асқар таудай әкең қымбат,
Аймалайтын анаң қымбат,
Туып-өскен елің қымбат,
Ұят пенен ар қымбат,-деген сөзінде үлкен тәрбие жатыр.Отанды,отбасыңды,елің мен ар-ұятыңды қастерлей біл дегісі келген.
Ия,бұның бәрі бір қазақ халық ауыз әдебиетінде жатыр.Халық ауыз әдебиеті - ол шығармалар жиынтығы ғана емес,кешегіге апаратын көпір,бізді тарихымызбен байланыстырушы."Әдебиет пен өнер ұлы болмаған жерде - ұлт та ұлы бола алмайды" деп Ғ.Мүсірепов айтқандай,төл әдебиетімізді төрде ұстап,мәңгі қастерлейік!
Объяснение:
Пунт жері (мысыр. Pwn.t, сонымен қатар Та-Неджер немесе Та-Нехер - t3-nṯr, яғни «Құдайлар елі») - Шығыс Африкадағы ежелгі египеттіктерге белгілі аумақ.
Пунт Египетке қара ағашты, хош иісті заттарды, оның ішінде ладан (тишептер, ичмет, гесаит), қара көз бояуы, піл сүйегі, қол маймылдары, алтын, құлдар мен жануарлардың экзотикалық терілерін жеткізуге жабдықталған көптеген египеттік экспедициялардың бағыты болды. Египеттен әкелінген тауарларға айырбастады. Пунтадан жеткізілген ең маңызды тауар - бұл діни рәсімдерге арналған мирра, сондай-ақ мирра ағаштары. Әсіресе, әйел-перғауын Хатшепсуттің экспедициясы үлкен даңққа ие болды.
Кейбір ежелгі Египет дереккөздері Пунт мысырлықтардың ата-бабасы және Египет құдайларының бесігі болғандығын тікелей көрсетеді [1]. Кейбір 19 ғасырдағы египеттанушылар, мысалы Уоллис Бадж және Флиндерс Петри өзінің «әулеттік нәсіл» тұжырымдамасымен Египет өркениетінің шығу тегі немесе оның билеуші элитасы осыдан шығарды.
Ежелгі Египет фольклоры мен мифологиясында пант туралы жиі айтылды. Шамамен XII династиядан басталған ежелгі египеттік «Кеме апаттары туралы әңгіме» Пунт патшалығына бара жатқан жолда кеме апатына арналған.
«Пунт» атауы көршілес Сомалиланд, Пунтлендтің үлгісімен 1998 жылы автономия жариялаған солтүстік-шығыс Сомалидегі сепаратистік аймақ атауына енгізілді.