М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
саша4277
саша4277
18.10.2022 05:42 •  Қазақ тiлi

11. Мәтінді оқыңыз. Тапсырмаларды орындаңыз.
Екі айел құдықтан су алып жатты. Олардың қасына тағы бір әйел келді. Өтіп бара жатқан қарт кісі де
дықтың жанында жатқан тасқа отырып, демалды. Әйелдер балалары туралы мақтанып айта бастады.
Бірінші әйел: – Менің ұлым өте күшті, оны ешкім жеңе алмайды, – деді.
- Ал менің ұлым әнді тамаша айтады. Ондай дауыс ешкімде жоқ, – деді екіншісі.
Үшінші әйел үндемеді.
әйелдер су алып, үйлеріне қайтты. Қария да олармен бірге жүрді. Әйелдер шаршап демалуға тоқтады.
Олардың алдынан үш бала шықты. Балалардың біреуі ары-бері секіріп, екіншісі ән айтып келе жатты. Ал
үшіншісі үндемей келіп, анасының қолындағы ауыр шелекті алды.
елдер қариядан
Біздің ұлдарымыз қандай екен? – деп сұрады.
Мен бір ғана ұлды көріп тұрмын! – деді қария.
(В.Осеевадан аударылып, бейімделген)
Кейіпкерлер мен олардың іс-әрекеттерін сәйкестендіріңіз.

👇
Ответ:
maryamra2210
maryamra2210
18.10.2022

Бірінші әйелдің баласы күші көп болғаны мен анасын айамады себебі анам ауыр көтеріп келе жатыр деп көмек бермеді.

Екінші әйелдің баласы дауысы керемет болғаны мен олда көмек бермеді.

Ал үшінші әйел баласын мақтамай түра берді.

Бірінші мен екінші әйелдің балдары аналрына көтеріс педі,ал үшінші әйелдің баласы ұн тұн сіз барып шелегін котеріп алды.Сонда әлгі әйел баласының болашағын ойлаған болып тұр.Ал ана екі әйел мақтаншақ,балдарды мақтау дан дым білмейді.

Менің ойымша солай!

Объяснение:

бересіңбе?? Мен күтем ок!

4,5(73 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
sochiru2014
sochiru2014
18.10.2022
Әр заманға сай заман талабы да әр түрлі сипатта орын алады.Әр заманның өз ерекшелігі бар.  Біз ғылым мен техника дамыған,адамдардың талай жетістіктерінің арқасында дамыған 21 ғасырда өмір сүреміз.Өз заманымызға қарай қоғамның алып отырған сипаты да сан-қилы.Қоғам-белгілі адамдар тобы,мемлекеттік қоғам деген сияқты.Адамсыз қоғам,қоғамсыз адам болмайтыны сөзсіз.Сол сияқты қазіргі қоғамның да өз ерекшеліктері бар.Біз қоғамның жастарға беріп жатқан тәрбиесіне тоқталсақ-қазіргі қоғам бізді ғылым мен техниканы жақсы білуге тәрбиелитіні сөзсіз.Оған мысал ретінде,қарастырсақ мектепте информатика сабағы өткізіледі,бізді компьютер тілін жақсы біліп,білімді болуға шақырады.Қазақстан білімді азаматтар тәрбиелеу үшін неше түрлі бағдарламалар жүргізіледі.Жіне тағы бір мысал келтірсек қазіргі қоғамның басты проблемасы-табиғаттың бүлінуі.Адамдар табиғатты ластауда,соның нәтижесінде адамдар ауруға ұшырауда.Соған байланысты,қоғам бізді табиғатты аялауға,қорғауға шақырады.Қазақстанда көгалдандыру шараларын жүргізетін Жасыл ел бағдарламасы бар.Олар бізді табиғатты сүйуге,аймалауға шақырады.
4,5(27 оценок)
Ответ:
katyaivanova17
katyaivanova17
18.10.2022

Абайдың "Жетінші сөзінде" ұшырасатын "жанның тамағы" деген күрделі философиялық ұғым бар. Оны Абай біздің санамыздан тыс өмір сүретін объективті дүниенің санада сәулеленуі нәтижесіңде пайда болатын ғылым, білімнің жинақталған қоры ретінде қарайды.

Осы себептен де Абай: "... құмарланып, жиған қазынамызды көбейтсек керек, бұл жанның тамағы еді",— деп қайыра түсінік беріп отыр...


Абай Құнанбаев қара сөз кітабының авторы

Абайдай ұстаз ақынның бұл "Жетінші сөзде" көздеген мақсаты адамның бойыңда туа пайда болатын жан құмары арқылы өз ұрпағының санасына тек қана жанның пайдалы тамақтарын сіңдіру еді. Міне, Абайдың ағартушылық көзқарасының тамыр алған бір саласының қайнар көзі осы жақта жатыр.

Абай бұл бағыттағы ойларын өзге сөзбен "Ғылым таппай мақтанба" т.б. өлеңдерінде айтқан. Мұнда ол "жанның тамағы туралы" ұғымды өз заманынын тұрғысынан келіп, "адам болу" үшін қажет көп керектермен ауыстырады. Ақын толық адамболу туралы өзінің жүйелі де қалыптасқан көзқарасының тезисін ұсынады. Онысы:

Адам болам десеңіз...

Бес нәрседен қашық бол...,—

Бес нәрсеге асық бол, - деген жолдарда жатыр.

Ақынның бүкіл шығармаларындағы негізгі бір тұтас тақырыпта өзекті идея болған. Абайдың пікірінше, ішкі рухани казынамыздың молығуы тікелей өзіміздің қолымыздағы іс. Осы реуішті пікір Абайдың "Он тоғызыншы сөзінде" де қайталанады.Абайдың дүние танымы бойынша сананың, ақылдың пайда болуы күнделікті өмір тәжірибесінің нәтижесінен ғана туындайтын табиғи құбылыс. Соңдықтан да Абай "Он тоғызыншы сөзінде":

"Адам ата-анадан туғаңда есті болмайды: есітіп, көріп, ұстап, татып ескерсе, дүниедегі жақсы, жаманды таниды-дағы, сондайдан білгені, көргені көп болған адам білімді болады. Естілердің айтқан сөздерін ескеріп жүрген кісі өзі де есті болады... Сол естілерден есітіп білген жақсы нәрселерді ескерсе, жаман дегеннен сақтанса, соңда іске жарайды, сонда адам десе болады", — деп жоғарыдағы өлең үзіндісендегі ойын осы сөзіңде одан ары кеңіте отырып дамытатынын көруге болады.

4,7(20 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ