Көп уақытын шығындау. Әлеуметтік желілерде сағаттап отырамынымыз өтірік емес. Алайда бұл уақытыт пайдалы әрі тиімді өткізуімізге де болар еді. Бос әңгіме, жеңіл әзіл-қалжыңдармен уақыт өлтіргеннен гөрі, білім алу, тіл меңгеру - әлдеқайда пайдалы.
Шынайы өмірден алыстау. Әлеуметтік желілерде біздің мінез-құлқымыз, өзімізді ұстауымыз шынайы өмірге қарағанда өзгерек. Нәтижесінде шынайы өмірден алшақтап, қиялыңыздағы виртуалды кейіпкеріңізге әбден беріліп кетуіңіз мүмкін.
Жеке тұлғаның азуы. Егер әлеуметтік желілерге көп уақытын жұмсайтын адамдардың сөзіне, пікіріне назар салсақ, олардан мағынасыздықтың лебі еседі. Тіпті, бірқатарының сөздері көпшілікке түсініксіз.
Әлеуметтік желілер - алаяқтар мен арам пиғылды адамдардың алаңы. Өкінішке орай, көпшілігіміз әлеуметтік желіге өзіміз жайлы басы артық мәлімет берудің артынан болар зардабын біле бермейміз. Көбіне онда толық аты-жөнімізді, мекен-жайымызды, телефон нөміріміз бен жұмыс орнымызды жазып жатамыз. Мысалы, бүгін әлеуметтік желіде достарыңызбен ноутбук немесе қымбат тон сатып алғаныңыз жайлы мәліметпен бөлістіңіз делік. Біраз уақыттан соң өзге қалаға не мемлекетке саяхаттап бара жатқаныңыз жайлы жаздыңыз. Дәл осы уақытта сіздің жоқтығыңызды пайдаланған аласқатр, ұлылар тоныңыз бен ноутбугыңызбен қатар, одан бөлек құнды дүниелеріңізді тонап кетуі мүмкін
Объяснение:
Көп уақытын шығындау. Әлеуметтік желілерде сағаттап отырамынымыз өтірік емес. Алайда бұл уақытыт пайдалы әрі тиімді өткізуімізге де болар еді. Бос әңгіме, жеңіл әзіл-қалжыңдармен уақыт өлтіргеннен гөрі, білім алу, тіл меңгеру - әлдеқайда пайдалы.
Шынайы өмірден алыстау. Әлеуметтік желілерде біздің мінез-құлқымыз, өзімізді ұстауымыз шынайы өмірге қарағанда өзгерек. Нәтижесінде шынайы өмірден алшақтап, қиялыңыздағы виртуалды кейіпкеріңізге әбден беріліп кетуіңіз мүмкін.
Жеке тұлғаның азуы. Егер әлеуметтік желілерге көп уақытын жұмсайтын адамдардың сөзіне, пікіріне назар салсақ, олардан мағынасыздықтың лебі еседі. Тіпті, бірқатарының сөздері көпшілікке түсініксіз.
Әлеуметтік желілер - алаяқтар мен арам пиғылды адамдардың алаңы. Өкінішке орай, көпшілігіміз әлеуметтік желіге өзіміз жайлы басы артық мәлімет берудің артынан болар зардабын біле бермейміз. Көбіне онда толық аты-жөнімізді, мекен-жайымызды, телефон нөміріміз бен жұмыс орнымызды жазып жатамыз. Мысалы, бүгін әлеуметтік желіде достарыңызбен ноутбук немесе қымбат тон сатып алғаныңыз жайлы мәліметпен бөлістіңіз делік. Біраз уақыттан соң өзге қалаға не мемлекетке саяхаттап бара жатқаныңыз жайлы жаздыңыз. Дәл осы уақытта сіздің жоқтығыңызды пайдаланған аласқатр, ұлылар тоныңыз бен ноутбугыңызбен қатар, одан бөлек құнды дүниелеріңізді тонап кетуі мүмкін
кратко не получится
Объяснение:
Повесть Сансызбая Саргаскаева «Тампиш Кара» описывает сельскую жизнь 30-х годов. Главный герой - черный Шаншатай. По сюжету вежливость Шаншатая. Опрятность, трудолюбие, страсть к искусству, восприятие мира глазами ребенка признаются. Благородные качества Шаншатая - порядочность, аккуратность, чистоплотность, смирение и вежливость - оказывают особое влияние на героев сказки Ертай, Бисекул, Иманбек и являются прекрасным примером для современной молодежи. Образ подростков - яркое доказательство того, что детская литература играет ключевую роль в воспитании подрастающего поколения в духе патриотизма. Сказав все это, мы считаем, что основная поддержка в воспитании ребенка должна начинаться с обучения его работе, потому что ребенок, привыкший к работе, не устанет хорошо учиться и выполнять различные родительские задания. Чем больше он учится работать , тем более прилежным он становится. Опрятность, порядочность, большое уважение и серьезный, интеллигентный гражданин, вносящий свой вклад в общество. Герои рассказа: сельские дети, художники Эртай, Иманбек, Нигмет, Кулдари, Оналбек. Демонстрируя работу учителя в воспитании детей, дети умело изображаются в школе, соединяя работу и образование с работой и жизнью.Я считаю, что внутренние мысли главного героя Эртая играют важную роль в воспитании подрастающего поколения. Он познакомил детей села с газетой «Дети Октября», оценил художественный талант Ертая и надеялся прислать в эту газету его лучший рисунок. Теке объясняет, как уважать старых деревенских детей. Сегодняшняя молодежь, несмотря на все возможности, не подписывается на детские издания, а герои рассказа с нетерпением ждут прихода газеты и даже ходят в дом старика. человек теке, живущий далеко от села.