М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
tisha199567
tisha199567
25.04.2021 13:05 •  Қазақ тiлi

Буыршынын жалғыз кыркар азуы Бөкеннің желіп өтер төрт саны
Бағының ауыр кара мүйізі
Бидайықтың жалғыз соғары
Қашағанның ұзын құрығы
Ақ орданың тіреу сынығы деген жолдардағы көркемдеуіш тәсілдің қолданысын түсіндіріп беріңіз (3-4) сөйлем
Айтып жіберсеңіздерші

👇
Ответ:
EvgeniaDymova
EvgeniaDymova
25.04.2021

Өлең жолдарында кездесетін көркемдегіш тәсілдер:

1) Аллитерация кездеседі:

Буыршының жалғыз қырқар азуы.

Бөкеннің желіп өтер төрт саны. Бұғының ауыр қара мүйізі.

Бидайықтың жалғыз соғары,– деген жолдардың басында "Б" дыбысы қайталанып тұр.

Аллитерация – дауыссыз дыбыстардың қайталануы. Автор бұл әдіс арқылы әдеби тілді ажарлап,сөздің реңін келтіре түсті.

2) Өлеңде бірнеше эпитет бар:

Олар: жалғыз қырқар азуы,желіп өтер төрт саны,ауыр қара мүйізі,жалғыз соғары,ұзын құйрығы,Ақ Орданың.

Эпитет  – заттың, яки құбылыстың ерекшелігін, сыр-сипатын бейнелі түрде танытатын көркемдегіш тәсіл.Автор эпитет арқылы заттардың сипатын ерекшелеп тұр.

Объяснение:

дұрыс

4,7(2 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
Redll
Redll
25.04.2021
Абай шығармашылығы – адамзат даналығының таусылмас қазынасы. Бұл қазынаны ақтарған сайын тың жаңалықтар көзін тауып, сөз өнері бағзы заманнан іркіліссіз жалғасқан қазақ елін әлемдік мәдениетке жеткізу жолындағы рухани бастаушыны танитынымыз анық. Оның  даналығы мен парасаттылығы, озық идеялары – халқымызды дамыған елдер кеңістігіне апарар лайықты жолға жөн сілтейді.Абай мен М.Әуезов мұрасы – халқымыздың ғасырлар бойы ұрпақтан-ұрпаққа  жалғасатын, маңызын жоймайтын зерттеудің қайнар көзі. Бұл күндері қос ғұлама есімі ұлттық сана-сезімде мәңгі аталатын ұлы тұлғаларға айналды. Дана Абайдың қазақ халқының рухани ұстазы ретінде танылып, әлемдік көркем ойдың алтын қазынасына айналуы – оның өз мұрасы ғана емес, сонымен бірге М.Әуезовтің «Абай жолы» эпопеясы арқылы жүзеге асты. Бұл ретте ең бірінші тілге тиек етеріміз – Мұхтар әлемінің Абай әлемімен рухани сабақтастық мәселесі. Бүгін біздің назарымызды көбірек аударуға тиіс нәрсе Мұхтар Әуезовтің ұлы Абаймен рухани жақындық-жалғастығы. Осы жайында академик З.Ахметов: «Мұның өзі дүниежүзі әдебиетіндегі айрықша құбылыс. ...Абайды әлемге әйгілеу үшін Әуезов қандай қажет болса, Мұхтар Әуезовтің дүниежүзі мәдениетінің биігіне көтерілуіне Абай мұрасы, Абайдың өнерпаздық, ойшылдық дәстүріндей үлкен тірек сондай қажет еді» [1, 32-б.] деп, Абай мен Мұхтардың рухани сабақтастығының дүниежүзі әдебиетіндегі маңызын айрықша атап көрсетсе, «М.Әуезовтің өміртанымын, көзқарасын сөз еткенде ұлы Абайдың рухани дәстүрінсіз талдау мүмкін емес. Онсыз Мұхтар тұлғасы толық ашылмайды», деп ескертеді ғалым Т.Жұртбай [2, 11-б.].
4,7(83 оценок)
Ответ:

Осы бір түркі елі ел болсын деп,бастаған ісіміз еді-деген менің ойымша.Күлтегін өзінің түркі халқын ел болсын басқа елдерге бағынышты болмасын деп.Ол өз елі үшін талай шайқастарды ашады.Шайқастардан жеңіп өзінің елін аштқтан,кедейліктен құтқарады.Міне осы жерде Күлтегіннің еліне адал екены айқын дәлел.Халқыңа адал болсаң соншалық дәрежең өсіп,халықтың мақтанышына айналасың.Күлтегін осы түркі халқы ел болсын деп түрлі істер бастады.Бүкілтүркі халқы ел болу үшін ата бабаларымыз сол жолда жан аямай күресті барын салды.Олар сол жолда ел бастап сөздерін іспен дәлелдеді.Ел боламыз деп бастаған істері еш кеткен жоқ.Олардың еңбегі ақталды

Объяснение:

4,4(13 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ