М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
ep1cook1e
ep1cook1e
10.11.2022 21:25 •  Қазақ тiлi

Қазақстан аумағына алғашқы адамдар қашан байла болды тез

👇
Ответ:
1Яблочко1
1Яблочко1
10.11.2022
Адамзат тарихы дамуындағы ең алғашқы кезең-Тас дәуірі

пайдалы болса лайк басып,тіркеле кетші♥️

4,6(63 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
katyaivanova17
katyaivanova17
10.11.2022

Абайдың "Жетінші сөзінде" ұшырасатын "жанның тамағы" деген күрделі философиялық ұғым бар. Оны Абай біздің санамыздан тыс өмір сүретін объективті дүниенің санада сәулеленуі нәтижесіңде пайда болатын ғылым, білімнің жинақталған қоры ретінде қарайды.

Осы себептен де Абай: "... құмарланып, жиған қазынамызды көбейтсек керек, бұл жанның тамағы еді",— деп қайыра түсінік беріп отыр...


Абай Құнанбаев қара сөз кітабының авторы

Абайдай ұстаз ақынның бұл "Жетінші сөзде" көздеген мақсаты адамның бойыңда туа пайда болатын жан құмары арқылы өз ұрпағының санасына тек қана жанның пайдалы тамақтарын сіңдіру еді. Міне, Абайдың ағартушылық көзқарасының тамыр алған бір саласының қайнар көзі осы жақта жатыр.

Абай бұл бағыттағы ойларын өзге сөзбен "Ғылым таппай мақтанба" т.б. өлеңдерінде айтқан. Мұнда ол "жанның тамағы туралы" ұғымды өз заманынын тұрғысынан келіп, "адам болу" үшін қажет көп керектермен ауыстырады. Ақын толық адамболу туралы өзінің жүйелі де қалыптасқан көзқарасының тезисін ұсынады. Онысы:

Адам болам десеңіз...

Бес нәрседен қашық бол...,—

Бес нәрсеге асық бол, - деген жолдарда жатыр.

Ақынның бүкіл шығармаларындағы негізгі бір тұтас тақырыпта өзекті идея болған. Абайдың пікірінше, ішкі рухани казынамыздың молығуы тікелей өзіміздің қолымыздағы іс. Осы реуішті пікір Абайдың "Он тоғызыншы сөзінде" де қайталанады.Абайдың дүние танымы бойынша сананың, ақылдың пайда болуы күнделікті өмір тәжірибесінің нәтижесінен ғана туындайтын табиғи құбылыс. Соңдықтан да Абай "Он тоғызыншы сөзінде":

"Адам ата-анадан туғаңда есті болмайды: есітіп, көріп, ұстап, татып ескерсе, дүниедегі жақсы, жаманды таниды-дағы, сондайдан білгені, көргені көп болған адам білімді болады. Естілердің айтқан сөздерін ескеріп жүрген кісі өзі де есті болады... Сол естілерден есітіп білген жақсы нәрселерді ескерсе, жаман дегеннен сақтанса, соңда іске жарайды, сонда адам десе болады", — деп жоғарыдағы өлең үзіндісендегі ойын осы сөзіңде одан ары кеңіте отырып дамытатынын көруге болады.

4,7(20 оценок)
Ответ:
Акбота1ю
Акбота1ю
10.11.2022

ответ: 1. Тапсырма Тақырып:Жапондардың интернетке тәуелділігі Мәлімет: 1.жапондарда ең көп интернетті қолданатындар үлкен сынып оқушылары. 2. Үлкендер интернетті студенттерден көп қолданады. 3. Бастауыш сынып оқушылары интернетті бәрінен аз қолданады.

ответ 2.Кіріспе:Біз сызбаның пайдасы көп неге деп ойласаңыз бұның пайдасы біз елімізде қанша оқушы және студент қанша екенін білуге болады екен.

Негізгі: Сызбаныңда басқа түрі бар түрлері өте көп мысалы: дәл осындай шөптер ағаштар қанша екенін білесіз оны Googl-ден таба аласыз.

Қорытынды:Міне сызбаның пайдасы көп тағы басқа Googl-дан басқа мәлімет іздей аласын оның ішінде қалаған кітап оқуға болады мен сізге білген мәлеметімді айтып бердім.

Объяснение:

калганын былмедым)

4,7(2 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ