М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
aaysu228
aaysu228
05.03.2023 23:47 •  Қазақ тiлi

«Ай, ..., артыма бөктеріп кетер едім, әттең, атым көтере ал- майды-ау!»
«Ай, ..., жылқы өзі өскен жоқ, ..., сен өсірдің!»
... суы - май, ... шөбі
шөбі – май».
«Басы байтақ, аяғы тайпақ қоныс екен, ... жайласам,
қыстасам, қоныс болуға сонда ғана дұрыс екен».
Ұзын аққан ... көргенде: «Мына шіркіннің баласы тойдым
деп қарап отырмас, қарыным ашты деп жылап отырмас»,
депті.​

👇
Ответ:
lenyabukevich
lenyabukevich
05.03.2023

балам

сөз өзің

мал көп

жақын

су

4,8(30 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
Региша10
Региша10
05.03.2023

Мырза Хайдар Дулаттың «Тарих-и Рашидиі» әдеби жәдігер

Орталық Азияның XVI ғасырдағы атақты тарихшысы, әдебиет майталманы Мұхаммед Хайдар Дулаттың (1499-1551) өмірі мен шығармашылығын зерттеу мен зерделеу әдебиеттану, тарих, философия, дінтану, лингвистика ғылымдары алдындағы үлкен міндет.

Мырза Хайдардың «Тарих-и Рашиди» еңбегінің құндылығы оның қазақ тарихы мен әдебиетін және мәдениетін өткен түркілік дәуірмен, исламдық тарихи кезеңмен сабақтастыра алуы болды.

Тақырыптың өзектілігі. «Тарих-и Рашидидің» әдеби-көркемдік жағы әлі де болса толық зерттеу нысанына айнала қойған жоқ. Еңбекті зерттеген ғалымдардың көпшілігі оған әдеби шығарма ретінде емес, тарихи еңбек ретінде қарап, бағалады.

Фольклортанушы, академик С.Қасқабасов: «Жыраулар өз шығармаларында идеалды әміршінің бейнесін жасады, -дей келіп, – өздерінің монолог түріндегі айтылатын толғауларында жырлаулар маңызды мемлекеттік мәселелермен қатар заман мен қоғам, адам мен заман, тұлға мен тобыр, сондай-ақ имандылық пен қайрымдылық, өмірдің өткіншілігі мен адамның опасыздығы, өлім мен өмірдің қайшылығы сияқты моральдық, этикалық, фәлсафалық проблемаларды көтеріп, қоғаммен байланыстыра жырлап отырады» деп жазған болатын [3, 8 б.]. Осы айтылған ғұлама пікірдің Мырза Хайдар шығармашылығына түгелдей қатысы бар. Өйткені, ХVІ ғасырда өмір сүрген Асан Қайғы да, Қазтұған да, Шалгез де Мырза Хайдардың замандасы, ұлысы басқа болғанымен ұлты бір қандастары. Олар да Мырза Хайдар Дулат секілді Әз Жәнібек хан, Битемір, Ораз-Мұхаммед сынды қазақ хандары мен Ноғай әмірлерінің сарайы маңында тіршілік етіп, әміршісі мен заманының күрделі де келелі мемлекеттік маңызды тақырыптарын сөз етті.

Мырза Хайдар «Тарих-и Рашиди» еңбегінде 1346-1546 жылдар аралығындағы Орталық Азия, Тибет, Ауғанстан, Кашмир, Иран, тіпті Иракқа да қатысты көптеген тарихи оқиғаларды, сондай-ақ автор өзі өкілі болып табылатын қазақ өмірінің де бірқатар деректерін сол дәуір шындығына сай баяндайды. Ғұмырнамалық әдеби еңбегін жазу барысында Мұхаммед Хайдар қоғамдық шындықты басты принцип ретінде ұстайды, сонымен бірге өз шығармасының көркемдік-әдеби жағына мұқият назар аударады

4,6(78 оценок)
Ответ:
Motia2k17
Motia2k17
05.03.2023
Су-тіршіліктің қайнар көзі.Сусыз өмір сүру мүмкін емес.Су біздің барлық тұрмысымызға қажетті.Суды біз күнделікті тұрмысымызда жиі пайдаланамыз.Оның үстіне судың адам ағзасына пайдасы зор.Судың да сұрауы бар,яғни судыд да үнемдеп пайдаланған жөн.Сусыз тіршіліктің жоқ екені мəлім,əрине ол бізге қашанда қажетті.Адам ағзасының 75% судан тұрады.Су-түссіз,дəмсіз сұйық зат.Егер ауыз су тапшылығы болатын болса,сусыз тіршілік жоқ болса,онда адамзат өмір сүре алмас еді.Сондықтан судыңда қадірін білген жөн.
4,7(53 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ