"табиғатты қооғайық" Адам - табиғаттың айнымас бөлшегі, перзенті. Оның басты міндеті де осыған сай табиғатты аялап, оны күту болып табылады. Айналаны таза ұстау - оны ластамаудың, аялаудың алғышарттары. Сол себепті де тазалау шараларын, яғни сенбіліктерді ұымдастырып, оны тазалауға, қорғауға ат салысу игі істер қатарына жатады. Ағаш егіп, оттегі қорын кобейтіп қана қоймай, ағашсыз аумақтарды көгалдандыру келер жастарға онеге болады. Ал уяда осындай онеге алған жастар, ұшқанда соны іліп, табиғатты қорғаса, табиғат-тал бесігіміз бізден де шапағатын аямайтын болады.
Баурсаки - тындырымды ас-шай бас-басы қазақ отбасыда. Қазір тек қазақтар оларды дайындайды және жейді. Оларды шайға әпереді, алдым аспен, қымызға, шайнамаларға, к сорпе. Сол және барлық от жас дейін ұлы сүйікті мейрам және күнбе-күнгі табақ. Қазір уже ешкім және айтпайды, қашан кочевника дастарқанында баурсаки: ие бас-басы үйде ша қызға анадан деген жұқ- ескі рецепттерге біткен, енеден абысынға, көрінген уақиғаға салтанатты алтын түстес түйіршіктерді пісіреді. Өзінің атауы "баурласу қазақ сөздерінен деген кетті, баурласуга, баур", не орыс тілге деген аудармада "аусарлықты к бірлестікке, туғандыққа, туғандыққа" значит. Әрине, баурсаки домалақ дайындау предпочитают, бірақ не сол дәстүрлі пішін, болмайды категорично мәлімде-.Олар үшбұрыштық немесе четырехугольными болады. мен оқыдым, не бас кочевников "жол баурсаки" болды, нешінші жау-жаламда үшін ана үшін, кім : сонда қамырды дайындалды в жолға деген бар- в ұзын шұжыққа деген жай-, асамдар қолдармен жайдан-жай отрывали және в қайна- деген тастады
бурында,ертеде ,.ер3бтнкк