Қазақстан аумағында қола дәуірін жан-жақты зерттеу 1946 жылы көрнекті қазақ ғалым-энциклопедисті Әлкей Хаканұлы Марғұланның жетекшілігімен археологиялық экспедиция құрылған кезде басталды. А.Х.Марғұлан мен оның серіктерінің зерттеулерінің нәтижесінде Қазақстан аумағында көптеген ежелгі қоныстар мен орындар - қола дәуірінің ескерткіштері табылды.
1953 жылы Қ.Ақышев Орталық Қазақстандағы қола дәуірі ескерткіштерінің периодизациясы мен хронологиясын жасады. Федоровқа сәйкес келетін алғашқы кезең «Нуринский» деп аталды; дамыған қола кезеңі (Алакөл) - «Атасус». Қола дәуірінің үшінші кезеңін К.А. Ақышевті бөлек, Беғазы-Дәндібаев мәдениеті деп атаңыз (атаулар ескерткіштер табылған жердің географиялық атауларына сәйкес берілген).
Орталық Қазақстанның табиғи байлығы ежелгі заманнан бері белгілі. Бұл аймақ - Андронов мәдениеті тайпаларының негізгі орталықтарының бірі. Аймақтың әр түкпірінде жүргізілген археологиялық зерттеулер нәтижесінде көптеген қоныстар мен орындар, тасқа салынған суреттер және басқа ежелгі ескерткіштер анықталды.
Эссе.
Дулат Бабатайұлының "Ақтанға"арнаған өлең шумақтары көркемдік жағынан өзгеше дүние.Жетім бала Ақтанның өмірі ақынды қатты толғандырды.Оның болашағының жақсы болуын армандап,Ақтанның елі үшін туған батыр,ер екендігін көргісі келеді.
О Ақтан жас,Ақтан жас,
Сенде жетерме екенсің?
Жетімдіктің белінен,
Асып өтерме екенсің?-деп жырлаған.Ақынның ойынша жігіттің мақсатына жету үшін жан аямай, елі үшін күресуі керек.Ел үміт еткен сондай жан болуын қалайды.
Жетімдіктен өтерсің,
Шаң бермей әлі кетерсің.
Қажыма, Ақтан қажыма,
Жетерсің әлі жетерсің.-деп жырлаған.
Ақын талмай талпынса,алға ұмтылса жетім бала Ақтанныңда қатарға қосылатынын сеніммен жеткізген.Бұл өлең тек Ақтанға емес,қазіргі жастарға талпынып алға ұмтылсаң көп нәрсеге қол жететінін жазып көрсеткен.
Кочевники всегда кочевали с места на места,то есть вели оседлый образ жизни,у них был в основном крупно рогатый скот и лошади,на котором они ездили.
Объяснение:
думаю так.