М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
урсвт
урсвт
26.02.2022 07:04 •  Қазақ тiлi

"Біздің үйдегі төрт түлік"
тақырыбына шығарма жазыңыз

👇
Ответ:
kovaloksana811
kovaloksana811
26.02.2022

Біз ауылда тұрамыз.Біздің сарайда 4түлік мал бар олар жылқы,қой,сиыр,және түйе осы төрт түлік малдың пайдасы жылқыдан саумал,қымыз алсақ болады.Ал қойдан жылы киім,ет аламыз.Сиырдан сүт аламыз сүттен көп тағамдар жасауға болады.Ал түйеден шұбат және ол ыстыққа төзімді.Мен сарайдағы төрт түлік малды қатты жақсы көремін

Объяснение:

Дұрыс болмаса кешір

4,6(66 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
svesda2
svesda2
26.02.2022

Відповідь:

Існує багато в приготування білої їжі: молочні продукти отримують шляхом варіння, бродіння, перетравлення, бродіння, варіння, фільтрації, сушіння. За винятком конячого та верблюжого молока та певної порції іншого молока для сироватки, його потрібно варити відразу після доїння. Однак верблюже молоко кип'ятять і додають у чай, якщо воно не шубат. Р. Каруц писав, що казахи з Мангістау додавали в чай ​​кобиле молоко, а чай смакував фрукти та овочі і був особливо освіжаючим.

Кочівники вживали більше кисломолочних та кисломолочних продуктів, ніж варене молоко. Оскільки виробництво кисломолочних кисломолочних продуктів не підходить для довготривалого зберігання молока, факт, що ферментовані молочні продукти є особливо засвоюваними та заразними в організмі людини, сформував раціональний б приготування ферментованих білих продуктів. Винахід кількох методів бродіння та виробництва молока кочовиками був цінним внеском у світову цивілізацію.

Варене молоко додають у чай, і часто його п'ють лише діти. З цього кип’яченого молока ми продовжуємо отримувати наступні продукти: плавлений кефір, проціджуємо його в сир, вливаємо йогурт у кипляче молоко, робимо білий сир, а якщо кип’ятимо, отримуємо червоний сир. Кобиле молоко кобали ферментується в кумис, верблюже молоко ферментується в шубат, а варене коров'яче молоко ферментується в коров’ячому кумисі. Соломку відварюють на вершковому маслі, а сироватку, що залишилася, відварюють для отримання глистів і сушать. Відфільтрувавши глистів у мішечку, вони кладуть їх назад у тепле молоко, приготоване в горщику, вбирають молоко, добре перемішують, фільтрують, сушать і роблять крупу.

Відкиньте з червоного сиру решту жовтої води, поки вона не загусне і отримаєте солодкий сироп. Її можна варити, поки не покласти на соломинку або кефір. Швидке перетравлення ферментованих і ферментованих форм, а не самого молока, пов'язане з швидким і легким перетравленням готового продукту в шлунку людини. У цьому сенсі ягня і

Не дарма теляче яйце використовується як дріжджі

Пояснення:

4,8(8 оценок)
Ответ:
vovavo2007
vovavo2007
26.02.2022

Объяснение:

А.Құнанбаевтың әдеби мұрасы көптеген лирикалық өлеңдерден, поэмалардан, «Сөз» түріндегі шығармалардан - философиялық очерктер мен аудармалардан тұрады. Абай поэзиясы мазмұнға бай, ол тақырып мәселесімен ерекшеленеді. Бұл әлеуметтік-саяси тақырыптағы өлеңдер, сатиралық өлеңдер, философиялық толғаныстар, пейзаж лирикасы, махаббат, достық, поэзия, ғылым туралы өлеңдер. Абай лирикасы бізді оның өмірдің мәні туралы, адамның бақыты туралы ойларымен, адамгершілік мұраттарымен таныстырады.

Жыл мезгілдері мен даладағы адамдардың өмірі туралы Абай өлеңдерінің циклы қыстың суреттелуімен аяқталады. Көптеген халықтардың ақындық дәстүрінде қыс пен аяз Аяз ата бейнесінде бейнеленгені белгілі. Бұл көркемдік техниканы шығармашылықпен қабылдай отырып, Абай қысты далада жүрген қарт матчшы, ақ атаның бейнесінде бейнелейді.

Ақ тон киген, кең жауырынды, бәрі қарлы сұр, Соқырлар мен мылқау, үлкен күміс сақалымен, Қараңғы қастармен өмір сүретіндердің бәріне жау, Ол қарлы қыста серуендейді. Ақсақал атамекен, талай қиналды ...

«Күз», «Қараша - қыстың табалдырығы, ауылға баратын уақыт келді, уақыт келді ...», «Қыс» пейзаждық өлеңдерінде Абай туған жердің табиғатын тамашалап қана қоймай, өткір әлеуметтік мәселелерді көтереді. өз заманының. Егер «Жаз» поэмасында көркем аймақта орналасқан қазақ ауылының суреті мен адамдардың жайлаудағы әрекетінің динамикасына сүйсіну басым болса, онда ақын бұл шығармаларында еңбек адамдарының басталуымен кездесетін қиындықтарды шынайы көрсетеді. күз және қыс. «Күзде» ақын жай ғана осы уақыттың бейнесін береді, сонымен қатар қазақ халқының тұрмыс -салты мен әдет -ғұрпын береді, ал «Қараша - қыс қарсаңы ...» поэмасында әлеуметтік мотивтер қазірдің өзінде естілген. ... Егер Бай күзде жылы киіз үйде тұрып, осы уақытта үзіліс жасап, ең нашар малды сойса, онда байғұс кедейдің өзі суық далада қожайынның отарын бағып жүр, ал әйелі ауыр жұмыспен айналысады

4,5(4 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ