М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
pampuzik
pampuzik
28.10.2020 05:16 •  Қазақ тiлi

Киіз үй – көшпелілердің баспанасы Мәтіннің тиісті жерлеріне қажетті тыныс белгіні қой.

Киіз үй – көшпелілердің баспанасы

Киіз үйдің пайда болуы қола дәуірінен басталады екен. Көшпелі сақ тайпаларының киіз үйде тұрғанын алғаш рет ежелгі грек тарихшысы Геродот «бұл үйлер тез жиналып, құрастырылады 

» деп жазды.

Тез жиналып, тез құрастырылатын киіз үй түйе мен атқа арту арқылы жеңіл көшіріледі

Ыстық немесе суық күндері киіз жайлы ма

Ыстық күндері киіз үй салқын болса, қысты күні керегесін екіқабат киізбен жауып, от жағып, жазға дейін отыра беруге болады.

Киіз үйді ауыл шаруашылықты аудандарында қолайлы жазғы баспана ретінде әлі де пайдаланып келеді. Киіз үй біздің мәдени мұра, сол себепті оны насихаттау қажет

Артқа

Тексеру

помагите


Киіз үй – көшпелілердің баспанасы Мәтіннің тиісті жерлеріне қажетті тыныс белгіні қой.Киіз үй – көшп

👇
Ответ:

Объяснение:

1) бұл үйлер тез жиналып , құрастырылынады деп жазады.

2) точка

3) *?*

4) точка

4,7(74 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
HolyKaktys
HolyKaktys
28.10.2020

Шәкәрім «Еңлік−Кебек» арқылы қазақ поэзиясындағы психологиялық поэманың негізінқалады. Бұл, әсіресе, Еңлік бейнесі арқылы өз иірімін тауып жатады.

Өз тағдырын қосар теңінің таңдауын таба алмай жүрген Еңлік қыз Кебекпен кездескенсәтте-ақ берік байлам жасап, нақты шешімге келеді. Ақылды ару өз бақыты да, қасіреті деқұдай айдап кез келтірген осы батыр жігіттің қолында екенін көкірек көзімен көріп, жүрекпернесімен сезінеді. Сондықтан да тағдыр тартқан сыйдан айрылмауға ұмтылады. Қазақсалтында жоқ әрекетке барып, жігітке өзі сөз салады. Бұл батыл әрекет Кебекті жеңіл ойға жетелегенмен, Еңлік өз шешімінің шын астарын жайып салғанда, аңқау батырдың асаусезімін ноқталап тастайды. Еңліктің алғашқыда өрескел көрінер қадамының психологиялық дәлелдеулері өте нанымды.

− Ей, батыр, сен жатырсың ұйқың қанбай,

Мен жүрген бір сорлымын бағым жанбай.

Көрінгенге көз сүзген көрсеқызар,

Әдепсіз қыз дейсің ғой әлдеқандай.

Өз әлімше сынадым мен де сені,

Сен қалай деп ойладың, айтшы мені?

Қыздан сорлы бола ма бұл жалғанда,

Кез болмаса өзінің сүйер теңі?

Еңлікті әлгіндей әрекетке итермелеген «көрсеқызарлық» емес, өзінің бостандығын,азаттығын, адами еркіндігін қорғау жолында қандай қиындыққа болса да шыдас беруге бекінген шынайы шешім, күреске бел байлаған түпкілікті тұжырым. Себебі:

Рас, құдай жазбаса бітпес жұмыс,

Сүйтсе де бізге міндет талап пен іс.

Әрекетсіз отырмақ дұрыс болса,

Неге берген аяқ-қол, тіл менен тіс?

...Талап қылмай бола ма құтылуға,

Оттан қашып, кірсем де терең суға.

Пәледен машайық та қашқан жоқ па,

Қайтіп разы болайын берген уға?

Міне, Еңлік бойындағы күресшілдік рухтың психологиялық дәлелі осында жатыр.

Еңлік − тағдырдың ағысына қарсы жүзген жан. Ол − Кебек батырдың алғашқы сәттегішолақ ойдан туған арзан ойынының құлы емес, керісінше кеудесіне нан піскен, кердеңжігіттің өмірді өзгеше түсініп, сезімнің ұлы күшін мойындатуға бет бұруына жөнсілтеуші. Яғни аңғал батырдың ақылына жолбасшы, сезіміне көшбасшы. Олар кездескентүннен екі жастың тағдыры өзгеше бір арнаға бет бұрады. Бұл поэмадағы Еңлік жасарерліктің алғашқысы еді. Бойындағы қыз балаға тән ұяңдықты еркіндігі үшін жеңдіріп,батыл қадам жасаған Еңлік енді ештеңеден жасқанбасы анық. Міне, осыдан бастап рет-ретімен Еңліктің кейіпкер ретіндегі табиғаты ашыла береді. Оқиға өрбуінің әрбір жаңаөріске бет бұруы Еңлік бейнесін толықтырып, жаңа қырларын алға тартып отырады. Екі ғашықтың елсіз тауға қашуы да осы Еңліктің бастауымен іске асады. Бұл Еңлік бойындағы қайсарлықтың екінші көрінісі еді.

Түнеугі айтқан уағда қайда,

Кел кетелік, кідірмей осындайда.

Азық-түлік, киерлік киімдерім,

Дайындап әкеп қойдым, мына сайда.

Шәкәрім сомдаған Еңлік бейнесіне тән күрескерлік қасиеттің көрініс табар үшінші біртұсы − қолға түскен сәттегі жауларынан саспай, өлімді қаймықпай, қасқайып қарсы алуы.Тағдырдың салғанына көнбей, бас азаттығы жолындағы күреске бет қойған Еңлік езбенөткізген өмірден, сүйгенімен қатар жатар өлімді артық санайды. Сондықтан да қорқу,жауына жалбарынып, жалыну секілді сезімдер Еңлік бойынан табылмайды. Ол «өлердегі тілек бар еді еді ғой, құдай үшін, берсеңдер мен сұрайын» деп, өзін өлімге қиғанқаныпезерлер үкімін жасқанбай да жасымай қабыл алады. Осы соңғы эпизод Еңлік бейнесін сомдауда Шәкәрімдей ақынның кейіпкерінің ішкі бітімін ашу арқылы тұтастұлғасын жасауға ұмтылатындығының бір көрінісі.

Кебекпен мені азғана араздастыр,

Өлген соң бірге қосып таспен бастыр.

Мына бала − Тобықты баласы ғой,

Мұны өлтірме, Кеңгірбай биге тапсыр.

Осынау үш тілекте Еңлік бейнесіне тән бүкіл болмыс көрініс тапқан.

4,7(10 оценок)
Ответ:
buldog228
buldog228
28.10.2020
1. Жалқаудың соры – байлығы. 
(Богатство лентяю лени прибавляет). 

2. Аз жұмысты қиынсыңсаң, 
Көп жұмысқатап боларсың. 
(Будешь выбирать легкую работу, 
трудная достанется). 

3. Ер тынысы – еңбек, 
Ез тынысы – ермек. 
(Для жигита работа – отдых, 
для лентяя гулянье – отдых). 

4. Көңілсіз бастаған іс көпке бармайды. 
(Дело, начатое без души, 
начатым и останется). 

5. Жаманға жан жуымас, 
Жалқауға мал жуымас. 
(Дурня люди сторонятся, 
лодыря и скотина обходит). 

6. Саудың асын ішіп, 
Аурудың ісін істейді. 
(Ест как здоровый, 
работает как больной).
4,4(88 оценок)
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ