Махаббат — адам жанының асыл қасиеті, асқақ мұраты, таным тұғыры, риясыз, ынтық, нәзік сезімі. Батыстық философия тарихында Эмпедокл өзінің космология ілімінде Махаббат бүкіл әлемді ұйымдастырып тұрған бастапқы күш деп білді.
Платон оны сезімдік және рухани махаббат деп екіге бөліп қарастырды. Сезімдік махаббат — сұлулыққа сұқтанатын махаббаттың төменгі сатысы, ал рухани махаббат — адамның белсенді танымдық қызметінің қайнар бұлағы деп қарады.
Объяснение:
лайк басып лутшый ответ қылшы ответ бердым ғо
Мамандар кешкі мезгілде немесе түнде жеген тамақтың денсаулыққа айтарлықтай зиян екенін айтады. Бұл созылмалы ауруларды асқындырып, семіздікке шалдықтырады, сондай-ақ, рак ауруын қоздырады.Бұл жұмыста немесе үйден жырақта жүргенде тамақ ішуге мүмкіндік болмаумен байланысты болуы мүмкін. Мысалы, біреулер үйге жұмыстан кеш келіп, кешкі мезгілде немесе түнге жуық қана тамақ ішуі мүмкін. Бұл психикалық дені сау, психологиялық проблемалары жоқ адам", — дейді ол.
Стародубованың айтуынша, адамдар таңертең тойып таңғы ас ішпейді немесе таңғы ас ішіп, түскі астың орнына калориясын ескермей түрлі тамақ жей береді. Ал жұмыстан кейін олар майлы әрі порциясы үлкен тамақ ішеді. Осылайша, олар бір күнде көп тамақ жейді.
Тамақтану уақыттарының бір-бірлерінен алшақтығы қауіпті ауруларға шалдықтырып қоймай, асқазан жарасы, гастрит және ішек ауруларын асқындырып жіберуі мүмкін. Бұдан өзге кешкі уақытта көп тамақ жеу метаболизмнің бұзылуына әкеліп, қант диабетіне шалдықтырады және липидтер мен көмірсулардың өзара дұрыс алмасуына кедергі жасайды. Сондай-ақ, кешке немесе түнде майлы тамақ жеген соң адамның ұйқысы бұзылып, асқазаны қыжылдап, іші ауырады.
"Әрине, дәрігерлер дәл бұлай тамақтануға кеңес бермейді. Себебі, ол денсаулыққа айтарлықтай зиян. Мүмкіндігінше күнделікті кемінде үш рет тамақтанған жөн немесе 5-6 рет кіші порциялармен тамақтанып жатса нұр үстіне нұр болар еді", — дейді диетолог.
Абай - ақын, ағартушы, жазба қазақ әдебиетінің, қазақ әдеби тілінің негізін қалаушы, философ, композитор, аудармашы, саяси қайраткер, либералды білімді исламға таяна отырып, орыс және еуропа мәдениетімен жақындасу арқылы қазақ мәдениетін жаңартуды көздеген реформатор. Абай ақындық шығармаларында қазақ халқының әлеуметтік, қоғамдық, моральдық мәселелерін арқау еткен. Абай Шығыс пен Батыс мәдениеті мен өркениетін жетік білген. Бірқатар әлем ойшылдарының еңбектерімен жақсы таныс болған. Болашақ ақынның дүниеге көзқарасының қалыптасуына оның озық ойлы орыс зиялы қауымының өкілдерімен араласуы орасан зор ықпал етті. Абай — ұлы ақын әрі ойшыл. Ол өз төңірегіндегі адамдардың, жақындары мен шәкірттерінің бойындағы өз халқына риясыз берілгендікті, оның мүдделерін қорғау қасиеттерін қолдап отырды. Ұлы ақын жас ұрпақты имандылыққа, адамгершілікке, ғылым-білім үйренуге шақырды. жастарды бес нәрседен — өсектен, өтіріктен, мақтаншақтықтан, еріншектіктен, бекер мал шашпақтықтан қашық болуға, бес асыл іске — талап етуге, еңбекті сүюге, терең ойлай білуге, қанағатшыл болуға, қайырымды рақымшылық жасауга шақырды.
Абай жастардың бойындағы кеселді кемістіктерді, арсыздық пен ұятсыздықты, дөрекі надандықты тәрбие және білім беру арқылы жоюға үндеді. Ақын ол үшін қазақ балаларын оқытатын мектептерді көптеп салуды жақтады.