Алып және мен сүйікті мектепте көп жұмыс бөлмем және бас-басы олардан сәулемен жиһаздың, жылының және нұрдың өтіп кет-. Біздің мектебімізде ең қамды, және алғыр ақылды оқушылар оқиды, ал бізді ең алды мұғалімдер оқиды! Мектепте тек сабақтар, бірақ және мектептің күндерінің ашық түсті, қуанышты және қызғылықты бол- түрлі іс-шаралар өтетін. Біздің сыныбымызда көп ребят, қарамастан және біз тату ылғи болуға тырысамыз. Барлық бала-шағалар біздің бізді талапталып жаз-, тез, дұрыс есепте- және мәнерлі оқы- үйрет- бірінші мұғалимамызды сүйеді. Татьяна Васильевна настоящим дос және екі мамамен біз стала.
Мен өзінің жақын мектебімен өркөкіректенемін және оны ерекше есептеймін. Ғой бас-басы мектеп адмиралдың Арсенийдің Григорьевичтің Головко біздің атайы жерлесіміздің атын тасиды!
Биыл мектепке 100 жас келеді - сол бас-басы үшін бізден айтулы күні. Жүз жылдық мерейтойға көркеюнің мектебінің тілеймін. Ал тағы мейлі бас-басы мұғалім және оқушы жақын мектептің тарихында жеңістің ұмытылмас ізін түрліде қалдырады
Объяснение:
Аяз би туралы айтылатын ертегі-аңыздардың бәрінде дерлік Жаман қойшының Мадан хан сынынан өтуі, үйленуі, ханның күншіл, ақылсыз қырық уәзірін өлімнен құтқаруы, оның даналығын, достыққа адал, сертке беріктігін, әділдігін мойындаған хан өз тағын беруі сөз болады. Жаман хан болғаннан кейін де жыртық тоны мен жаман тымағын хан сарайы босағасына ілдіріп қояды. «Кей-кейде хандық тақтың буымен көңілім тасып, асып бара жатқандай болсам, соған көзім түседі де, тез тәубама келемін» дейді екен. Сөйтіп ол жыртық тоны мен жаман тымағын көрген сайын тәубасынан жаңылмай, өзіне-өзі: «Аяз би әліңді біл, құмырсқа жолыңды біл» деп отыратын болған.
Өмірдегі реалды нәрсенің өзін әдейі өзгертіп көрсету – ертегі жанрының өзіндік қасиеті болғандықтан, ертегіші де оның мазмұнын барынша әсірелеп көрсетуге, сырлы да ғажайып етіп көрсетуге күш салады. Мәселен, «Аяз би» ертегісіндегі ханның әлсіз, жоқ-жітік, жаман қойшының ақыл-парасатын мойындап, оған хандық тағын сыйлап беруі өмірде әсте болуы мүмкін емес жағдай. Бірақ ертегіші осылай баяндайды, тыңдаушы оған иланады. Өйткені ертегіні айтушы да, тыңдаушы да өмірде бір рет болса да солай болғанын қалайды, соны армандайды. Қысқасы, Аяз биді өмірде болған тарихи тұлға дегеннен гөрі, халықтың «ел басқаратын адам осылай болу керек» деген арманынан туған Арман ханы, ел билеушіге тым ертеде ескерткен халық даналығы мен асқақ мұратының көрінісі деген орынды.