Саят (саятшылық), жыртқыш құстарды аңға салу, қазақ халқындағы өте ерте замандардан келе жатқан спорттық өнер.
Археологиялық қазба жұмыстары Ежелгі Тұранды мекендеген тайпалар құс салуды тіпті қола дәуірі кезінде-ақ меңгергендігін көрсетеді. Тарих пен мәдениет тұрғысынан қарағанда саятшылықтың дамуы өте қызғылықты. Қазақ саятшылары бүркіт, бидайық, сұңқар, қаршыға, бөктергі, ителгі, сапсаң тағы с.с. көптеген алушы құстарды баптап өздері алатын құстарға түсуді үйреткен. Мұндай өнер қырғыз, араб ішінара түркімендердің арасында да дамыған. өнер. Крестшілер жорығынан кейін араб мәдениетімен танысқан еуропалықтар сұңқар салуды үйренген.
1.Мәңгілік ел идеясының тарихы қанша негізден тұрады? (3 негізден)
2.Оларды ата? (1-түркі жазба ескерткіштеріндегі-<мәңгілік ел> идеясы, 2-Әл-Фарабидың <қайырымды қала тұрғындары> шығармасы, 3-Жүсіп Баласағұнның <құтты білік> дастаны)
3.Жүсіп Баласағұн дастанындағы басты кейіпкер-Күлтегінді түркі мәдениетін жалғастырушы, мәңгілік ел бағдарының қолдаушысы ретінде көрсетеді-деп кім жазды? (Д. Қаумен)
4.Тоныкөк ескерткішінде не жайлы айтылады? (мемлекет тұрақты болу үшін қаған мен ақылгөй дананың ауызбіршілігі, ел бірлігі үшін ынтымақ керек деп айтылады.
І ж. Мен көріп тұрмын, тыңдап отырмын.
ІІ ж.Сен көріп тұрсың, тыңдап отырсың.
ІІ ж. Сіз көріп тұрсыз, тыңдап отырсыз.
ІІІ ж. Ол көріп тұр, тыңдап отыр.
Объяснение: