М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
ekaterinahbjdnxКатя
ekaterinahbjdnxКатя
03.10.2021 10:58 •  Қазақ тiлi

2-тапсырма Тірек сөздерді қатыстыра отырып, «Су- тіршілік көзі» тақырыбындашағын мәтін жазыңыз. Тыныс белгі мен орфографиялық нормаға сай жазуғатырысыңыз.

👇
Открыть все ответы
Ответ:
анна2216
анна2216
03.10.2021
Қандай да болмасын коғам тәртіпті қажет етеді, оған мүдделі болады. Сондықтан да тәртіп орнауға тиіс. Ал тәртіптің бастауы — әдеп. Өйткені әдебі жоқ қоғамда тәртіптің орнауы екі талай. Ал, тәртібі жоқ қоғамның ыдырамауы да мүмкін емес. Сол себепті де "Адам әдепті болуға тиіс" деген сөз тәртіпті болуы керек дегенді де ұқгырады. Өйткені тәртіп — әдептің бір түрі. Қоғамдағы ең бағалы адам — әдепті адам. Әдепті адамдар - коғамның баға жетпес байлығы, әрі мәртебесі. Қай қоғамда әдеп жоғары қойылса, сол қоғамның абыройы жоғары, түрмысы да бақуатты болады. Бір адамның қандай да бір әдепсіздік ісі міндетті түрде айналасына күйедей жүғып, қоғамға зор зиянын келтіреді. Халыктың: "Бір қарын майды бір күмалақ шірітеді",- дейтіні сондықтан болса керек. Әдеп белгілі бір коғамның рухани кажеттігі негізінде пайда болып, өзіндік белгілері, сипаттары арқылы сол қоғамды құрайтын адамдарды біріктірудің куатты құралы қызметін атқарады. Демек, әдеп - қоғамдағы келісімді іс-қимылды ажарландыратын тетік, адамдар арасын адамгершілік негізде байланыстыратын қоғамдық. құрал. Сондыктан да адамның әдептілігі оның адамдар арасындағы жүріс-тұрысынан, басқалармен қарым-қатынасынан көрінеді. Халық: "Жақсы-жақсы дерсің, ісің түссе білерсің",— деп бекерге айтпаған ғой. Әдептілік заңы салтанат құрған қоғамның абыройы жоғары, тұрмысы сәнді, тіршілігі шуақты болмақ.
4,5(69 оценок)
Ответ:
pipinkorotkiy1
pipinkorotkiy1
03.10.2021

негізі бірінші көргенде киіміне қарап бағалайтынымыз шындық. одан кейін барып сөйлеу манеріне, мінезіне мəн береміз. тиянақты киінген кімге ұнамайды дейсіз? ал қымбат, арзан киінуіне келер болсақ: киімнің бағасы маңызды емес. оны киген ға байланысты. арзан киінген ң жан дүниесі қымбат болуы мүмкін. немесе керісінше. сондықтан киімге қарап бағалау қателік. істемейтін сағат күніне екі рет дұрыс уақыт көрсететіні сияқты, кейбір ң киімі жан дүниесі секілді қымбат болуы мүмкін. немесе керісінше: )

4,5(19 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ