Менің ойымша дисфемизммен сөйлеу дұрыс емес.Себебі;дөрекі сөйлесетін адамдармен ешкімнің сөйлескісі келмейді,яғни қоғамда олардың орны төмен болады.Ешкімнің алдында сыйы,құрметі болмайды,керісінше адамдардың өзіне деген көз қарасын суыта береді.Оларда сол адаммен өзі сияқты сөйлесе бастайды.Ақыр соңында олай сөйлейтін адамдардың қасында ешкім қалмайды.Сондықтан барынша мәдениетті,сыпайы сөйлеуге тырысайық!
Бізге көне түркі жазуларының сыртқы түрі тасқа қашаған түрде,"баспа әріптері"түрінде жетті.Оның жазбаша түрі қандай болғаны туралы мәлімет жоқ.Маталарға,терілерге өңделген жазылуы мүмкін жазба әріптері бізге жетпеді.Себебі бұл материалдардың төзімсіздігіне байланысты.
Алғаш көрген адам бұл жазуларды қазақ руларының таңбаларына ұқсатады.Жазулар "жебе таңбалар","ай таңбалар","тұмар таңбалар" , "көз таңбалар","аша таңбалар","балық таңбалар" сосын "тарақ таңбалар"мен "сырға таңбалардан"құралады
Объяснение:
Қазақстанда орыстар көбінесе XIX—XX ғасырдағы көшіп-қонушылар мен мигранттардың, жер аударған жұмысшылар мен КСРО кезіндегі тұтқындалғандардың ұрпақтары болып табылады. Қазіргі таңда орыстар - Қазақстан жерінде қазақ емес халықтың ішіндегі ең кең тараған топ. Қазір мекен етіп жатқан орыстардың басым бөлігі Қазақстанға КОКП Орталық комитеті мен КСРО Үкіметінің шешімі бойынша көшіп келгендер болып табылады. Олар шахта жұмыстарына, тың игеруге, құрылыс жұмыстарына арнайы қоныс аударған.
XVI ғасырдан бастап қазіргі Қазақстан жерінде Ресей патшалығымен, кейін Ресей Империясымен жаңа қамалдар мен бекіністер салына бастады. Казактар бастапқыда әскери гарнизоны бар бекіністер салды, кейін отбасылар көшіп, маңында тұрғын орындар пайда бола бастады.
Дисфемизм кеміту,қорлау,жаратпау ұғымын тудырады.Яғни-әдеби тілдің үлгісіне жатпайды.Бұлар көбінесе көркем шығармада ауызекі тілдің сөйлеу үлгісі ретінде кейіпкерлердің тілінде ұшарасады.Сол арқылы әр жазушы өзінің қаһарманының мінез-құлқын,іс-әрекетін,ой-өрісін бейнелеп,нақтылы шынайы бейнесін жасайды.