Флюгер (голл. vleugel - қанат) - желдің бағыты мен жылдамдығын анықтайтын аспап. Желдің бағытын Флюгердің вертикаль осіне желдің әсерінен еркін қозғалып тұратындай етіп орнатылған флюгарка көрсетеді. Флюгарканың қарсы салмақтық ұшы әр уақытта желге қарсы орнатылады және бағыты өзінен төменірек орнатылған румбалар өрнегі арқылы анықталады. Флюгердің жоғарғы бөлігінде желдің жылдамдығын көрсететін арнаулы шкала бойымен вертикаль бағытта, желдің жылдамдығына сай еркін қозғалып тұратын металл тақта орнатылған. Флюгер ашық жерге, 8-10 м биіктікке орнатылады.
Қазақ зиялыларының шығармашылық мұрасын айқындайды
Шығармалар
Шығарманың негізгі идеясы
«Қазағым».
Қазағым, таянды ғой қылта мойын,
Жер, мал кетіп, бос қалды біздің қойын.
Қарашы өзіңе өзің көз жүгіртіп,
Жара бұдан былай күлкі-ойын.
Жетті енді қам жер мезгіл, жатпа бекер,
Ойламау келешекті түпке жетер.
Надандық қоршап алған тұс-тұс жақтан,
Жан қорқып, дене тітіреп, есің кетер.
Тасталық болыстыққа таласуды,
Таласып, жаман кезбен қарасуды.
Мың-мыңның төгілуі жетер енді,
Ізделік аққан бұлақ - қара суды.
Бар жерді күннен-күнге алып жатыр,
Хохолдар алып қала салып жатыр
/Мағжан Жұмабаев/
«Адасқан өмір».
Ұғынбаймын ешкімнен бар деп жаза.
Қастық деген не нәрсе: көрінген дос;
Қайғы деген не нәрсе: көңілім қош.
Алдау, күндеу, айла не — мен білмеймін,
Жүрегімде түкпір жоқ сүюден бос.
Мен білмеймін жалыну, жағынуды,
«Ресім», «ұлтық», «құдай» деп табынуды.
/Сұлтанмахмұт Торайғыров/
идеясы: 7 қара сөздің негізгі идеясы а ң туыла берілетін және жүре пайда болатын мінездері. Яғни бала туылғанда я жеп ішіп, жай өмір сүру үшін, я білім ғылымға ұмтылып, жаңаға бейім келеді.
Басқалардың айтқанына сенбей, көңіл қошымыз болмаса да ақылды жанның айтқан сөзін зер сала тыңдап, жадымызда сақтаймыз.
Объяснение:
2 вариант
Ал Абайдың жетінші қара сөзі – жан туралы толғаныс. Адам жаны мен хайуан жаны туралы түсінік. «Әуелде бала жаны білімге құмар келеді. Ересек болғанда неге сол баланың «білсем деген» құмарлық қасиетін сөндіріп аламыз? Ол жанның тамағы еді ғой. Біз тәннің сұранысын қамдап жүріп, жан тамағы туралы неге ұмытамыз? Біз сұранып, ізденіп ғылым тапқандардан үлгі алып жан тамағын неге қамдамаймыз? Құр көзбенен көрген біздің хайуан малдан неміз артық? Жанды тәнге билеткен жерде көкіректе сәуле сөнеді, көңілде сенім қалмайды», – дейді Абай данышпан.
тақырыбы: тəң құмары мен жан құмары