М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
kriwonos
kriwonos
18.09.2021 00:40 •  Қазақ тiлi

1.Ш.Қанайұлы кімдерді қатты сынға алғанын табыңыз. A) ез басын өзі алып жүре алмайтындарды

B) азінен басқа ешкім ді ойламайтындарды

C) халықты қанап жаншыған бай-болыстарды

D) хандық дәуірді аңсаған қарияларды
2. Берілген шумақта Ш.Қанайұлы не туралы айтқысы келгенін табыңыз.

Бай кедейді кірмейді. Кедей байға ермейді. Қызметін бір күн қылмаса, Майлы сорпа бермейді.

A) бостандық

B) енер-білім

C) теңсіздігі Д) қазақ аулындағы тап жігінің ашылғандығы
4. «Зілді бұйрық» өлеңінің ұйқасы -

A) қара өлең ұйқасы

B) шүбыртпалы үйқас

C) ерікті ұйқас Д) шалыс ұйқас
5. Сүйінбай мен Қатаған қай жылы, қай жерде айтысқан?

A) 1831 жылы, ақын Сүйінбай елінде

B) 1844 жылы, паң Нұрмағанбеттің асында

C) 1847 жылы, Орманханның шешесінің асында Д) 1847 жылы, қырғыз манабы Қатағанның аулында
3. «Зілді бұйрық» өлеңінен алынған тармақтың жалғасын табыңыз.

Келді де, алып кетті жақсыны айдап,

A) Жақсыдан жақсы қоймай алды санап

B) Барады боздақтардың көзі жайнап

C) Қамалғандар тірідей тартты азап Д) Жиылған жұрт дағдарып, жанталасты
6. Қатағанмен болған айтыс барысында Сүйінбайдың бойынан қандай қасиеттерді байқадыңыз? Ойыңызды жеткізіңіз (3-4 сөйлем).

[2]

7. Асылық, заманақыр,ақиық,шиен,ұлық-сөздерінің мағынасын ашып жазыңыз

8. Өлең неліктен «Зілді бұйрық» деп аталған? Нақты дәлелдер арқылы өз көзқарасыңызды білдіріңіз (3-4 сөйлем).

9. Көппін деп айттың Қатаған, Көптігің сенің қайда бар, Үшатаның ұлысың, Қазағымды қаптатсам, Жұртта қалған күшіктей, Айдалада ұлырсың!…деген Сүйінбай ақынның сөзін дәлелдер келтіре отырып түсіндіріңіз (3-4 сөйлем).

10. Орыс - бүркіт, біз - түлкі, Аламын деп талпынды… деген өлең жолдарындағы көркемдегіш тәсілдің қолданысын

түсіндіріп беріңіз (3-4 сөйлем).

11. Сүйінбайдың айтыстағы шеберлігіне қатысты айтылған «Өлеңде даналық болса, сөзде сиқыр болады деген» қанатты сөздің мәнін қалай ұғындырар едіңіз? Жырдан дәлелдер келтіре отырып, өз көзқарасыңызды білдіріп жазыңыз.
ОТВЕТ БЕРИНДЕРШ ТЕЗЗЗ МЕНДЕ ТЖББ АДЕБИЕТ​

👇
Открыть все ответы
Ответ:

Қарахан ата:Қарахан кесенесі - Қазақстанда 11 ғасырдан сақталған сәулет өнері ескерткіші. Қазіргі Тараз қаласының батыс шетінде. Кесене Қарахан әулетінен шыққан белгілі хан Ша-Махмуд Бұғра Қарахан қабірінің басына орнатылған. Күмбезі ғана құлаған кесененің төрт қабырғасы мен жылтыр кірпішпен өрнектелген қос мұнарасы 19 ғасырдың 90-жылдарына шейін сақталған. 1905 жылы оның құлаған бөлігі түгелдей бұзып алынып, орнына 1906 жылы жаңа кесене салынған. Жаңа құрылысты сол кездегі Ташкент ишаны Сайд Бакханов қаржыландырған. Кейінгі салынған кесене алғашқысына ұқсамайды. Қас беті Айша бибі кесенесіне ұқсас болғанымен, кірпіштерінің өрнектеліп қалануы жағынан Бұқарадағы ортағасырлық Исмаил күмбезіне еліктеушілік байқалады. Қарахан кесенесі төрт бұрышты, ортаңғы кең бөлмеден және үш кіші бөліктен тұрады. Орталық бөлменің төбесі киіз үйге ұқсатылып жабылған. Артқы жағында екі мұнарасы бар. Кесененің қас беті оңтүстікке қараған, ал оның ішіндегі қабір оңт-тен солт-ке қаратыла қойылған. Кірер есігі аркалы қуыспен безендірілген. Қабырғаларының ішкі жағы кесененің бұрынғы өз кірпіштерімен қаланып, сыртқы жағын қалауға жаңа кірпіш пайдаланылған.

Айша бибі:Айша бибі (ХІ - ХІІ ғғ.) Қараханидтер әулетінің негізін қалаушы Қараханның қалыңдығы, қазіргі Тараз қаласының жанындағы, сонау скифтер заманынан бастап ақ қазақтың қол өнеріне енген, содан бері қолданылып келе жатқан ою өрнек , әшекей түрлерінің бәрін қамтитын күрделі архитектуралық әсем ескерткіштің иесі.Халық Айша бибіні әулие санатына қосып, табынады. Айша бибі хикаясын зерттеген тараздық журналист Б.Әбілдаев “Айша бибі” деген пьесасын жазды. Қазақтың Мемлекеттік қыздар педагогика институтына Айша бибі аты берілген (1998).

4,4(79 оценок)
Ответ:
NAZBEK
NAZBEK
18.09.2021

Объяснение:

Көкбай Жанатайұлы (1861, Шығыс Қазақстан облысы Абай ауданы Шыңғыстау бөктері Тақыр ауылы – 1925, сонда) – ақын, ағартушы, Абайдың әрі шәкірті, әрі інісі. Абайдың “Жаз”, “Күлембайға” деген өлеңдері тұңғыш Көкбай қолымен 1888 – 89 ж. “Дала уалаяты газетінде” жарияланды. Көкбай бала кезінде хат танып, үш жылдай Төлетай молдадан дәріс алған соң, Семейдегі Қамали қазірет медресесінде, уездік училищеде оқиды. Елге келген соң үнемі Абайдың жанында болады. 1901 ж. өз қаржысына медресе ашып, онда сол өңірдегі қазақ ауылдарының балаларын оқытады. Сабақ мұсылманша, орысша қатар жүрген. 

Шығармалары

Көкбай он-он бес жасынан айналасына өткір тілді, өжет, суырып салма ақын ретінде таныла бастайды. Шәкірттерінің ішінде Абайдың өлеңдеріне аты кірген жалғыз Көкбай болса, ұстазына ең көп жыр жолдарын арнаған да сол (“Семейге Абай келсе бізге думан”, “Абайдай ұлы тумағы болар ғайып”, “Абайдан сабақ алдым бала жастан”, “Жаннатта жаның болғыр Абай құтып”, т.б. өлеңдері). Оның “Дүтбайға”, “Күлембайға” сияқты өлеңдері Абай үлгісіндегі сыншылдық сипатта жазылған.

4,6(71 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ