М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
diana04s
diana04s
28.06.2020 04:01 •  Қазақ тiлi

«Дүние қалай етсең табылады?» еңгімесіндегі қайыршы Антонның әрекетін талдап, «Байлықтың көзі - еңбекте» деген такырыпта эссе жаз. (7

8 сейлем)

Дескриптор:

Кейіпкер әрекетіне талдау жасап, өзіндік

баға береді – Тақырыпты ашады –

7-8 сөйлеммен жазады - ​

👇
Открыть все ответы
Ответ:
annamoskalenko11
annamoskalenko11
28.06.2020
- әр отбасында неге ата-ананың орны бөлек?
-өйткені ата-анамыз бізді бағып-қағып өсіріп келе жатқан адамдар.Қалай ғана олардың орны бөлек болмайды?
-Бала әкеден, анадан қандай нәрселер алады?
-əрине,анадан тəлім-тəрбие алады.
-Бала - адамның бауыр еті" дегенді қалай түсынеміз?
-Əрбір ата-анаға өз баласы өз қанынан жаралғасын бауыр еті болады
- ата-ана баласының қандай болғанын қалайды?
-Əрбір ата-ана баласының жақсы болғанын қалайды.Ешқандай ата-анада өз баласына жамандық ойламайды.
- неге әке мен ана артына ұрпақ қалдыруды көздеген?
-себебі артындағы баласына мұраларын қалдырып кету үшін ұрпақ қалдыруды көздеген.
-ұрпақ деген кімдер?
-ұрпақ деген жастар яғни біздер жалғастырушылармыз.Ата-бабамыз қалдырған мұраларды жалғыстырамыз
4,4(3 оценок)
Ответ:
диван111111
диван111111
28.06.2020
Фольклор шығармаларынан халық тағдыры, оның 
Қазақ фольклорының бейнесінде жанды әрі
Мұның бәрі адам, әсіресе жас 
Ертегі мен эпоста көптеген 
Фольклор шығармалары қоғам дамуының әр
Қазақ эпосының құндылығы мен халықтығының
құрылысы жазба әдебиетімізден көп бөлек
Ғасырлар бойы түрлі жырау, жыршы,
Жанр байлығына келгенде, қазақ фольклоры 
Мысалы, бір ғана үйлену жырлары 
Еңбек пен түрлі әдет-ғұрыптарға байланысты

«Қазақ фольклорының тарихы» деген ұғым мен зерттеу дәл өз мағынасында осы уақытқа дейін арнайы түрде күн мәселесіне қойылған емес. Оның бірнеше себебі болды. Біріншіден, ғылымда фольклорды жеке көркем жүйесі бар, көп өзіндік белгілерімен ерекшеленетін руханият деп түсінбей, оны көркем әдебиеттің бір саласы деп ұғыну орныққан еді. Соның салдарынан фольклор тарихы - әдебиет тарихы деп қарастырылып жүрді. Екіншіден, фольклортану ғылымының өзі де көп уақыт бойы әдебиеттанудың ішінде жүрді және сол әдебиеттанудың теориялық, әдіснамалық амал-құралдарына сүйеніп, соларды пайдаланып келді. Әлбетте, одан ол үлкен зиян шеккен жоқ, бірақ фольклордың көптеген қасиетін толық тани алмады. Үшіншіден, әдебиет тарихы жүйелі түрде, кезең-кезеңге бөлініп зерттелді де, фольклор синхронды түрде, бізге жеткен қалпы бойынша сипатталып, оның тарихи даму жолдары, қандай дәуірлерді бастан кешкені ескерілмеді, жеке-жеке жанрлар ғана зерттеліп жүрді. Әрине, фольклордың, дәлірек айтқанда, қай шығарманың нақ қай жылы немесе қай ғасырда туғанын, оның қандай өзгеріске ұшырағанын дөп басып айту мүмкін емес. Сол себепті де бұрынғы Кеңес Одағы тұсындағы ғалымдар да, қазіргі кезеңдегі оқымыстылар да фольклордың тарихын дәуір-дәуірге бөліп зерттеуге көп бармады, ал барған күннің өзінде маркстік-лениндік әдіснамадан шыға алмай, таптық формациялар бойынша қарастыруға мәжбүр болды. Бірақ бұл жол тұрпайы социологияға ұрындырды. Мәселен, 1950-1960 жылдар аралығында орыс фольклортану ғылымында орыс фольклорының тарихына арналған бірнеше еңбек жарық көрді. Бұл кітаптарда фольклордың тарихы феодализм дәуіріндегі, капитализм кезеңіндегі, совет тұсындағы деп жіктеліп қаралды да, әр дәуірлеудің өзі ғасырлар мен нақты жылдарға бөлінді және фольклордың тарихы көркем ойдың даму тұрғысынан емес, әлеуметтік тұрғыдан, езілуші таптың шығармашылық қабілетін дәріптеу мақсатында зерттелді. Кезінде ол еңбектер үлкен сынға да ұшыраған болатын. 
4,6(65 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ