«Нағыз қазақ қазақ емес нағыз қазақ домбыра». Шындығында шанағынан күй төгілген кештегі әр домбыра ұстаған жанның бойынан қазақы рухтың өрлігі байқалды. Қуаныш пен қайғыны аталмыш аспап арқылы жеткізген бабамыздың рухына арналған тағылымды кеште қазақтың ұоттық аспабы тағы бір әлемге насихатталып, дәріптелді. Яғни ҚР Тұңғыш Президенті алаңында «Балбырауын» және «Адай» күйлерін 1700 адам бір мезетте орындап, рекорды жаңартты.Облыс аудандары мен қаладан келген орындаушылар арасында түрлі сала қызметкерлері, оқушылар мен студенттер хәм домбыраның құлағында ойнаған күйшілер мен өнер майталмандары да бар еді.
вот и ответы.
1. Заманға
Заман—түбір;
Ға—барыс септік жалғауы.
2. Орындарының
Орын—түбір;
Дар—көптік жалғауы;
Ы—тәуелдік жалғауы;
Ның—ілік септік жалғауы.
3. Дәрісханалар
Дәріс—түбір;
Хана— зат есім туындатушы жұрнақ.
4. Кітапханалар
Кітап—түбір;
Хана—зат есім туындатушы жұрнақ;
Лар—көптік жалғау.
5. Азаматтық
Азамат—түбір;
Тық—сын есім тудырушы жұрнақ.
6. Халықаралық
Халық—түбір;
Ара—біріккен сөз (түбір)
Лық— сын есім тудырушы жұрнақ.
7. Ата-ана—қос сөз ( 2 түбір )
8. Елімізде
Ел—түбір;
Іміз—жіктік жалғау І жақ, көпше түрі;
Де— жатыс септік.
Музыка әлемі –адамзат мәдениетінің байлығы ішіндегі мұхиттай шексіз, ғажайып дүние. Музыка да адамның асқақ, асыл ойлары, арман- мақсаты , ізгі тілектері, қуанышы, қайғы-қасіреті мен әр түрлі сезім иірімдері бейнеленеді. Музыканың адам жан-дүниесіне тигізетін әсері орасан, , сондықтан оны шынайы ықыласпен қабылдау арқылы ғана түсінуге болады. Қаншама ғасырлар бойы жинақталған музыкалық қазына- ұшы-қиыры жоқ, аса мол мұра. Әлемдік музыка қорына әр халық, ұлт өзіне тән өрнекпен өлшеусіз үлес қосып келеді Музыка мәдениетінің өткеніне ой жүгіртіп, әр алуан тарихи деректерге жүгінсек, халық өнерінің қоры шексіз де, музыкалық аспаптардың түрі көп болғаны анық. Өткен ғасырлар үніне құлақ түрсек, біздің ата – бабаларымыз тастан, ағаштан, өсімдіктен, малдың терісінен, сүйегінен, мүйізден, ішектен, қылдан т. б. алуан түрлі заттардан дыбыс шығаруға болатынын аңғарып, қарапайым музыкалық аспаптар жасап алды. Сол ұмыт болған қазақ халқының аспаптарын қайта жаңғыртып, олардың кең түрде насихатталуына мол еңбек сіңіріп, соңына қыруар мұра қалдырған Болат Шамғалиұлы Сарыбаев еді. Болат Шамғалиұлы Сарыбаев көне аспаптарды жинауға 1960 ж. бастап кіріскен екен. Сол жылдары Алматы консерваториясының ұстазы Б. Сарыбаевтың үйі ерекше мұражайға айналды. Ол жинаған аспаптар саны 300 - ге жетті. Зерттеуші еліміздің түрлі аймақтарынан көне аспаптарды тауып, оларды зерттеп, жетілдіріп, орындау әдістерін меңгерді, шәкірттерін баулыды. 1968 жылы көне ұлттық музыкалық аспаптардан ансамбль ұйымдастырды. Б. Сарыбаев аспаптарды ойнау тәсіліне қарай мынадай түрге бөледі: үрлемелі, ұрмалы, сілкімелі, ысқышты, ішекті, шертпелі, тілшекті. «Екі ішектің бірін қатты, Бірін сәл - сәл кем бұра. Нағыз қазақ, қазақ емес, Нағыз қазақ – домбыра» - деп ақын жырлағандай, халқымыздың ғасырлар бойы жинақталған ұлттық құндылығы мен дүниетанымын дәл суреттеп жеткізе алатын қоңыр үнді домбыра екені даусыз.