Объяснение:1 жаксы соз жарым ырыс деген ата бабаларымыз.Себебі періште жаксыға да жаманға да әумин дейді 2.Соз суйектен, таяк еттен отеды:егер де а ауыр соз айтатын болса онда сол соз ау юурегынде калып кояды,ал егер адамды таякпен уратын болсан ол ауырады канайды бырак конылде,журекте ызы калмайды.3.Андамай сойлеген ауырмай оледы дейды ата бабаларымыз неге?Себебі андамай сойлеу деп бул жерде отырык айтуды айтып тур.Ал отырык айткан адам озге адамга унамайды.сондыктан да ауырмай оледы деп бул жерде тенеп тур десекте болады 4.айтылган соз атылган ок.сен быр созды айттын ба оны керы кайтарып ала алмайсың сол себепті былымды ата бабаларымыз оны окка тенеген.5.Оз былмегенынды улкеннен сура былмесе кышыден сура.Бес саусак бырдей болмагандай ар адам да бырдей деуге болмайды.Адамда пакаппарлык деген болмауы керек мүмкінсенің білмегенынды кышылер былуы мумкын.6.біліп турсанда сурап ал. Делынген нелыктен себебы адам 100%сенымды болса ысы жаксы шыгады сол себептіосылай айтылган
Объяснение:
Адеп сактау ол- халыктык талым тарбие .Тарбиени бизге ата анамыз устазымыз уйреттеды , мектепте бирдене ыстеп булдирсен ата -анасы осындай тарбие берип жатыр екенгой маскара деп сойлейды .Улкеннын жолын кесип ,бетине бакырайып карап дауыс котерип сойлесек ол тарбеликке жатпайды ,биз канша тарбиессызлык жасасак бары ата анасынын берип жаткан тарбиеси екен диди.Тарбие ысындегы берик калыптаскан заны .
улкенди силап жол берип кышыге куремет корсетип жолдагы кысынын ауыр затын устасып ,автобуста орын берип адептилик танытсак ,ардайым мактау ыске туралык ыс жасасак ата -анасы керм тарбие берипты тарбиеси жаксы кыз деп бари айтып журеды.сондыктан ардайым жаксы жакка журип адепти ыс жасаумыз керек.