М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
maksimmolotov2
maksimmolotov2
03.05.2021 10:45 •  Қазақ тiлi

Это как сделать? Подскажите нужно!​


Это как сделать? Подскажите нужно!​

👇
Ответ:
Selbrit
Selbrit
03.05.2021

блай

1)3

2)1

3)2осылай ыстейсын

4,7(36 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
Drocket
Drocket
03.05.2021
Согласно преданиям, Арыстанбаб умер и похоронен в окрестностях Отрара вXII веке. Вероятно, тогда же был сооружен его мавзолей, о котором нет достоверных сведений.

Доподлинно неизвестно что стало с мавзолеем после отрарской катастрофы, когда войска Джучи после семимесячной осады полностью уничтожили близрасположенный крупный город Отрарвместе со всем его населением.

В XIV веке по приказу Тимура на месте разрушавшегося здания было возведено новое сооружение. Но и оно не дошло до наших дней.

Первая известная перестройка мавзолея относится к XIV—XV векам. От этой постройки сохранились резные деревянные колонны айвана.

В XVIII веке на месте древнего мазара, разрушенного землетрясением, было построено двухкупольное сооружение с айваном, опирающимся на две резные деревянные колонны.

Здание XVIII века разрушилось и в 1909 году было отстроено заново, о чём гласит надпись на одном из картушей фриза.

В 1971 году из-за высокого уровнягрунтовых вод, приведших её к аварийному состоянию, мечеть была снесена и отстроена заново[1] на средства местного населения[4].

Аңыз бойынша, Арыстанбаб қайтыс болды және Отырар vXII ғасырдың маңында жерленген. Мүмкін сол уақытта ол ақпарат сенімді емес кесене салынды.

Ол Жошы әскері жеті ай қоршауда толығымен жақын ірі қала, оның барлық халқы бар Otrarvmeste жойылған кейін Отырар апат кейін Кесененің болды не белгілі емес.

жерде Темірдің бұйрығымен XIV ғасырда құрылыс жаңа ғимаратын тұрғызылған жойылды. Бірақ ол осы күнге дейін төмен түсіп емес.

Кесененің бірінші белгілі қайта XIV-XV ғасырларға жатады. Осы ғимараттың кесілген ағаш бағандар айвой аман қалды.

жер сілкінісінен қираған ежелгі Мазардың сайтында XVIII ғасырда, екі кесілген ағаш бағандардың сүйене отырып aiwan dvuhkupolny ғимараты салынды.

XVIII ғасырда құрылыс және 1909 жылы талқандалып Фризен картридждерінің бірінде қандай бітіктасы қайта.

1971 жылы, салдарынан апатты жағдайда оны әкелді жоғары су urovnyagruntovyh үшін, мешіт бұзылды және қайта [1] жергілікті халық құралдарында [4
4,8(32 оценок)
Ответ:
FeliceMell
FeliceMell
03.05.2021
Құрманғазы Сағырбайұлы 1806 жылы дүниеге келіп, 1879 жылы өмірден озды. Қазақ халқы өткерген сұрапыл тарих беттері мен өзінің жеке қасіреті, өмір туралы ойлары мен қазақ даласының, ұлттық мейрамдардың жарқын көріністері оның күйлерінде көрініс тапты.

Құрманғазының көрнекті шығармаларының бірі – «Кішкентай» күйі. Ұлы күйшінің шәкірттері мен ізбасарларының ойынша, бұл күй Исатай Тайманұлының көтерілісіне арналған.

Құрманғазы қандай тақырыпта күй жазса да, онда адам сезімінің барлық түрі – махаббат та, мейірімділік те, жақсылық та, рақымдылық та болды. Оның өзіне тән орындаушылық стилі болатын, өзінің ұлттық домбыра мектебі де болды.

Құрманғазының өмірі көптеген оқиғаларға толы болды. И. Тайманұлы мен М. Өтемісұлының жетекшілігімен басталған Бөкей ордасы қазақтарының ұлттық көтерілісін (1836-1837 жж.) көрді. Сол уақытта Махамбеттің отты жырлары мен Құрманғазының бүлікші күйлері қазақ даласына тарап, халық жүрегінен үміт отын оятты. Бүлікші күйлері мен билікке бағынбаушылығынан Құрманғазы қудалауда болып, қамауға да алынды, сондықтан ол көп уақыт бойы туған жерінен алыста болуға мәжбүр болды.

Құрманғазы орыс мәдениетінің өкілдері – филологтармен, тарихшылармен, этнографтармен таныс болған, олар қазақ музыкасы, музыканттар мен ұлттық аспаптар жайлы материал жинаған. «Ләушкен» күйін Құрманғазы орыс досы ақын Н. Савичевке арнаған, ол Құрманғазыға өмірінің қиын сәттерінде қол ұшын созған. Оның достық сезімі сонымен қатар, «Машина», «Перовский марш» және т.б. күйлерде көрініс тапқан.

«Сарыарқа» күйі Құрманғазы шығармашылығының биік шыңы, қазақтың дәстүрлі музыкасының шыңында тұрған шығармалардың бірі болып табылады. Ұлттық өнерімізді әлемге танытқан бұл күй ұлы күйшінің туған жеріне, қазақтың кең даласына деген махаббатынан туған туынды, халықтың, даланың өзі сияқты кең, өзі сияқты шексіздігін танытатын дауысы. Қуғын-сүргінге ұшырап жүрген шағында жазылған Құрманғазының «Сарыарқасы» бүкіл қазақ халқының еркіндікке, азаттыққа деген құлшынысының көрінісіндей.

Құрманғазының ұлттық домбыра мектебінің дәстүрін сақтаушылар –халық композиторының бай мұрасын біздің уақытқа дейін жеткізген күйші ұрпақ.
4,5(84 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ