История игр берет свое начало с древнейших времен, когда компьютеров еще не существовало. Задолго до появления современных технологий люди уже имели представление о ролевых и других играх и совершенствовали их, придумывая новые, внося разнообразие в старые.
Игры, как двигатель прогресса, толкали людей на развитие все новых и новых отвлечения от реальности расслабиться и отдохнуть.
С появлением информационных технологий, точнее, с развитием компьютерной вычислительной техники стало возможным делать не только математические подсчеты, но и играть через эти устройства.
Сначала это были простые фигурки и символы, затем появился тетрис, игра в пинг-понг и другие простые игры, которые с с специальных программ могли функционировать на электронных устройствах.
Игровая индустрия стала развиваться быстро. Это было настоящим прорывом, большим толчком в информационном веке. Появились новые позволяющие создавать более сложные игры и,соответственно, более интересные.
На сегодняшний день компьютерные игры признаны одним из популярных хобби как молодых людей, так и взрослых. Существуют игры как для маленьких, так и для уже взрослых, отличающиеся по тематике, качеству графики, длительности, сложности прохождения, управлению и т.д. Каждый хоть раз играл в компьютерные игры. И для каждого второго-третьего компьютерные игры являются хобби, увлечением, приносящим удовольствие.
«Отан отбасынан басталады» десек, сол әрбір кіші отанның ұйытқысы, берекесі болатын – әйел адам. Ұлттың адаспай, ұлт болып қалуы, қоғамның ырғақты дамуы, мемлекеттің өркендеуі – соңында келіп әйелге, келешек Ана болар қыздардың қалай тәрбиеленетініне байланысты болмақ.
Заттай байлықтың құны өршіп тұрған бұл кезеңде руханият аяқ асты қалмауға тиіс. Адам тек тәнімен ғана адам болып тұрмағанын жақсы сезінуіміз – бүгінгі күннің өткір мәселесі. Біз рухымыз биік болғанда ғана Адам деген асыл есімге кір жуытпай қала аламыз. Діні мен Ділі берік ел – алынбас қамал. Ал оның болашағы жастардың қолында. Сондықтан басқа елдердің өркениеттік жетістігі деп бағаланған арзанқол мәдениет үлгісі ата салт-дәстүріміздің тұнығын лайлатпасын десек, жастарымызға, әсіресе қыздарымызға дұрыс тәрбие беру – бәріміздің ортақ парызымыз. Өйткені кім-кімде болашақ әке, аға, әпке немесе ана.
Қай ұлттың әйел затына бөлетін орнын қазақ қоғамында бөлінген орнымен салыстыруға келмейді. Қыз баланы кішкентайынан төрге шығарып отырған қазақ оның болашақтағы Ел анасы боларына кәміл сенген. Қазақ қыздары даланың ерке елігіндей бұлаңдап өскен
Ал енді ананың бесікте жатқанда айтқан әлдиі, әженің тымылжыта төккен тамаша ертегілері, туғандарыңның мейірбанды күлкілері, жеңгелердің тәтті әзілдері осының барлығы туған еліңнің керемет сипаттары. Туған елдің тілі барша жанға түсінікті. Туған ел, туған жер ол дүниенің тәтті ғана бір ортасы деп есептеймін. Достар егер біз «Туған жер» деген ұғымды түсінетін болсақ, туған жерімізге аянбай еңбек сіңіруіміз керек. Әуелгі Отан – ана алды, оттың басы, Ауыл алды, аунаған шөптің қасы. Сағынғанда тым ыстық көрінеді, Жаста ойнаған үйшік қып сайдың тасы.
История игр берет свое начало с древнейших времен, когда компьютеров еще не существовало. Задолго до появления современных технологий люди уже имели представление о ролевых и других играх и совершенствовали их, придумывая новые, внося разнообразие в старые.
Игры, как двигатель прогресса, толкали людей на развитие все новых и новых отвлечения от реальности расслабиться и отдохнуть.
С появлением информационных технологий, точнее, с развитием компьютерной вычислительной техники стало возможным делать не только математические подсчеты, но и играть через эти устройства.
Сначала это были простые фигурки и символы, затем появился тетрис, игра в пинг-понг и другие простые игры, которые с с специальных программ могли функционировать на электронных устройствах.
Игровая индустрия стала развиваться быстро. Это было настоящим прорывом, большим толчком в информационном веке. Появились новые позволяющие создавать более сложные игры и,соответственно, более интересные.
На сегодняшний день компьютерные игры признаны одним из популярных хобби как молодых людей, так и взрослых. Существуют игры как для маленьких, так и для уже взрослых, отличающиеся по тематике, качеству графики, длительности, сложности прохождения, управлению и т.д. Каждый хоть раз играл в компьютерные игры. И для каждого второго-третьего компьютерные игры являются хобби, увлечением, приносящим удовольствие.