Қыс. Барлық адам бұл кезде үйді-үйлеріне жетуге асығып, қыстың ертегідей сұлулығын байқамайды. Үйге барсам жұмысқа, жұмысқа келсем үйге асығып отыратынымның себебі не екен? Мүмкін тоңғанды қаламайтын шығармын, ал мүмкін бұл мезгілдің кереметтігін жаныммен сезініп, түнгі Алматының ару жүзін көруге асығармын. Ақ мамыққа оранған саябақтарында серуенге шығудың өзі – поэзия. Әсіресе жалғыз. Сол, балалық шақтағы апамның айтқан пеш түбіндегі ертегілер шығар? Сол ертегілердің кейіпкері болып, таңғажайып қиял әлеміне еніп кеткен сәттерімді сағыну шығар? Әйтеуір, Жаңа жыл келгенше бір ғажапты күтемін де жүремін. Кейде ойлаймын, неге тез есейдім деп. Мамыражай сәттерде, майшамның жарығымен қабырғаға әр түрлі жануардың бейнесін салып, оны бір-бірімізге көрсетіп отыратын көңілді кештер-ай. Пештің сексеуілді қыздырып, гүрілдеп тұрған сәті ол кезде бір құбыжықтай көрінетін. Құрақ көрпеге тығылып алып, ертеңгі күнді ертегі әлемдей елестетуші едік-ай. Әжем қыс туралы қиял әлемім сақталған әңгімесін өзімен бірге әкетіпті. Кейде әжеме ренжимін...
Адам өз тағайындауына өзiмдi таңдайтын театр. Адамдар - актерлер бұл кез келген театрдың негiз әлемнiң негiзi. Олар - сценариларды жазған және олар сақнаға iске асырған бiршама делқұлы келетiн нақты емес идеялардың нақты iске асыруы. Егер режиссер болса дегенмен кез келген, тiптi өзi данышпан сценари әлемге, және бiр де бiр актер жабыла алмайды рөлдегi өзiн көрсетпейдi. Режиссерден спектакльнiң тағдыры, оның табыстылығы немесе құлауға тәуелдi болады. Көрерменге анығында оқиға, және көрермен керек еңбектер бұл тамашаның көрсетуге болатын немқұрайлы жатады. Режиссер сол сценариға ұсынылған идеяға сенуi керек. Режиссер спектакль минутқа да жетiстiктен күптенуi керек. Режиссердiң позициялары актерлердiң көңiлiне тәуелдi болады.
улы жибек жолын тарихы
Объяснение:
саваресенаай