Акылдык оқиғаны өз қиялын,
ралы көркем шығарманың соңы. Төбет пен жетекші каскыр ореnѕеrta
болсап, шагын оңгіме жаз. Ол үшін шығарма оқиғасының желісін ?
Олардың ойды жеткізудегі рөліне мән бер. Сынып «Ең үздік шығар.
айырмашылық барьна м
Азылым 3-тапсырма. Төменде берілген үзінді
төбетке
жұтып,
қозғалт
Төб
жағала
судан
нін к
Бұдан
сырын ашу үшін осыған дейін болуы мүмкін
pointe , ve
аталымының иегерін анықтасын.
a
Бағалау критерийлері:
1) оқиғалар арасындағы логикалық байланыстың болуы
3 ұпай;
2) тіл көркемдігі – 2 цпай;
3) шығармашылық қиялдың деңгейі – 5 ұпай.
Барлығы: 10 ұпай.
Түнде ақсақал ұйықтап кетті. Аспанда ай шықты. Кар
Төбет ауырлап тұрып, өзен жаққа бет алды. Өзен тыныш ағып
жатты, тек түскен ай сәулесінен оның беті қатарлап жүзген
күміс балықтарша жылтырап жатты.
кішкене тұрған соң, ағынға қарсы бет
с
...
йылса
Ежелгi түркiлердiң арғы ата-тегi саналатын сақтардың батырлық жырлары арасындағы мазмұн, түр, стиль бiрлiгi көркемдiк дәстүр жалғастығы тұрғысынан ғыл. негiзде дәлелдендi. Сол себептi б.з.б. дәуiрлерде шығарылған «Алып Ер Тоңға”, «Шу” батыр, «Атилла”, «Көк бөрi” және «Ергенеқон” дастандары бүгiнгi Қ. ә-нiң қайнар-бастаулары болып табылады. Сондай-ақ аталған қаһармандық дастандар өзiнен кейiнгi тарихи кезеңдердегi — Түрiк қағандығы тұсындағы (8 ғ.) әдеби жәдiгерлердiң («Күлтегiн”, «Тоныкөк”, «Бiлге қаған” жырлары) жазылуына үлгi-өнеге, негiз болды. Түрiк қағандығы тұсындағы жазба әдебиет өзiнен бұрынғы сақтар мен ғұндардың ауыз әдебиетi үлгiлерiмен генезистiк, типол., дәстүрлiк үндестiкте дамыды.
Түрiк қағандығы дәуiрiнде шығарылған ерлiк эпосының бiрi — «Қорқыт ата кiтабы”. Ал, бұдан кейiнгi Қарахан мемлекетi тұсындағы немесе ислам дәуiрi (10 — 12 ғ.) деп аталатын тарихи кезеңдегi түркi халықтарының қоғамдық-мәдени даму тарихындағы Қайта өркендеу — Ренессанс дәуiрi деуге болады. Бүкiл түркi қауымын әлемге танытқан Әбу Наср әл-Фараби, Әбу Әли ибн Сина, Әбу Райхан әл-Бируни, Махмұт Қашқари, Жүсiп Баласағұни, Ахмед Иүгiнеки, Қожа Ахмет Иасауи, Сүлеймен Бақырғани, т.б. осы Қайта өркендеу дәуiрiнде тарих сахнасына шықты. Олар өзерiнiң ғыл. және көркем туындыларында гуманистiк идеяларды, адамгершiлiк пен қайырымдылықты, т.б. iзгi қасиеттердi көтердi. Бұған әл-Фарабидiң «Риторика”, «Поэзия өнерi туралы”, ибн-Синаның «Даныш-намесi” («Бiлiм кiтабы”), әл-Бирунидiң «Хикметтерi” («Даналық сөздерi”), Махмұт Қашқаридiң «Диуани лұғат ат-түрiк” («Түркi сөздерiнiң жинағы”), Баласағұнидiң «Құтты бiлiгi”, Иасауидiң «Диуани хикметi” («Ақыл кiтабы”), Бақырғанидың «Бақырғани кiтабы”, т.б. толық дәлел бола алады.