М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
Lala0911
Lala0911
25.09.2021 16:51 •  Қазақ тiлi

Узиндидеги карамен жазылган тиркестин магынасын аныкта

👇
Открыть все ответы
Ответ:
daha505daha505
daha505daha505
25.09.2021

25билет

1.Бағыныңқы сөйлемі басыңқы сөйлемдегі іс-әрекеттің мезгілін,уақытын білдіретін сабақтас құрмаластың түрін мезгіл бағыныңқылы сабақтас құрмалас дейміз.Сұрақтары қашан? қай кезде?Қашанға дейін?

Мысалы, Күн тас төбеге көтерілгенде, біз ауылдан ұзап кеткен едік.

2.Ұстаз-ұлағатты есім. Дүниеде ұстазсыз адам болмайтын шығар. Алғаш мектеп табалдырығын аттағаннан бастап, ұстаз өмір бойы сенің жақын досыңа айналады.Білім берумен қатар ұстазың сені қоғамда өз орныңды табуға тәрбиелейді.Сен үлкен азамат болып, еңбекке араласқанда ұстазды ұмытуың мүмкін.Бірақ ұстаз сені ұмытпайды, әр шәкіртінің қай салада еңбек жасап жүргенін біліп отырады, жетістігіне қуанып, сәтсіздігіне қынжылады. Қазіргі кезде мұғплімдікті таңдайтын адам аз, өйткені кез келген а жанының бағбаны бола алмайды. Ол үшін алдымен үлкен жүрек керек, төзімділік, балаға махаббат болуы керек. Өз мамандығын сүйе білген адам ғана нағыз ұстаз бола алады.

3.менің қаламым,сенің қаламың,оның қаламы, біздің қаламымыз, сендердің қаламың, олардың қаламы

4,6(83 оценок)
Ответ:
khomyak2016
khomyak2016
25.09.2021

Абайдың Фараби еңбектерімен таныстығы жөнінде нақтылы мәліметтер жоқ. Дегенмен Сағдидық: «... философияға, даналыққа зор мән берген Абай әл-Фараби, ибн Синалармен таныс болуымен бірге осы ғақпиялар кітаптарынан да мағлұматы бар еді» (Абайдың республикалық әдеби-мемориалдық музейі. Инв. №172, 17-6.), - деп айтылған пікірі Абайдың Фараби еңбектерімен таныс болғандығын анықтай түседі. Абай өз шығармаларында нәр татқан рухани бұлақтар төркінін жасырмайды, ол қайта: «Ғылымды іздеп, Дүниені көздеп, Екі жаққа үңілдім..,» - деп ескертуінде мәні терең сыр жатыр. Фараби мен Абай шығармаларындағы пікір сабақтастығын, ақын шығармашылығы нәр алған рухани көздерінің түп-төркінін қарастырғанда, алдымен екі ұлы ойшылға ортақ «жан қуаты» немесе Абайдың өз сөзімен айтқанда «өзін танымақтық» жөніндегі көзқарасына айрықша назар аудару қажет.[4]

4,4(48 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ