Аянның кейінгі өмірі туралы болжам жасау үшін, біз Аянның ойын жүйесін белгілейміз және соғыс зары уақытында туындарды және кетпендерді тарап алғандарды табуға көмек көрсетеміз. Соғыс зардабынан жетімдік көрген Аян туралы жазуды қалай жазуға болады деп ойлаймыз.
1. Аяндың ойын жүйесін белгілеу: Мысалы, біздің мүмкіндіктерімізді шегерелейтін екі ойын жүйесі бола аласыз - компьютерлік ойын немесе ойыншық-табу картошка ойындары. Аян ойын жүйесін таңдауға шешімді.
2. Соғыс зары уақытында туындарды және кетпендерді табу: Соғыс зары күнінде халықтың бірнеше адамы Аянмен тұра берсе, Аян сол адамдарды санақтарын айтудың ең демек нұсқасын тайдауға болады. Сондықтан, Аяндың туындарын ойнауға және кетпендерді санауға көмек көрсету: адамдардың әрқашан деген санын есептеу, отбасымен ойын ойнау, ойын университеттік орналастыру кезінде тарап алу, ойынға қатысу орналасуларының жазбаларын тарату және басқалар.
3. Аян туралы жазу: Аянның соғыс зардабынан жетімдік көргендін жазу үшін біз өзгеру үрдісерін пайдаланамыз:
- Негізгі тезірек: Аянның соғыс зардабынан жетімдік көргенін мисал беру. Мысалы, "Аян күні соғыс зары қара айналып, Аян мен осы адамдарды кетпеу өте қызықты былайтынын көрген болды. Адамдар Аянбен тұра берді және Аян болмаса, олар жалпы жағдайда өкілетті болар еді." деп жазамыз.
- Ұзақтық тезірек: Аян туралы жаңа ақпарат алуға жататын дағдыларды жасау. Мысалы, "Аян өзі-өзіне ойын жүзінде жақтырданады, ол жоғары деңгейдегі ойыншы болмағанына, алдын-ала ойында ұзақ мерзімде жеңісті келтіруді мақсат етеді" деп жазамыз.
Бұл кезде, біздің негізгі міндеттеріміз Аяндың ойын жүйесін белгілеу, соғыс зардабынан жетімдік көрген Аян туралы жазу істерімізге көмек көрсету және аяқтау үрдісеріңізді шығару болады.
1. Аяндың ойын жүйесін белгілеу: Мысалы, біздің мүмкіндіктерімізді шегерелейтін екі ойын жүйесі бола аласыз - компьютерлік ойын немесе ойыншық-табу картошка ойындары. Аян ойын жүйесін таңдауға шешімді.
2. Соғыс зары уақытында туындарды және кетпендерді табу: Соғыс зары күнінде халықтың бірнеше адамы Аянмен тұра берсе, Аян сол адамдарды санақтарын айтудың ең демек нұсқасын тайдауға болады. Сондықтан, Аяндың туындарын ойнауға және кетпендерді санауға көмек көрсету: адамдардың әрқашан деген санын есептеу, отбасымен ойын ойнау, ойын университеттік орналастыру кезінде тарап алу, ойынға қатысу орналасуларының жазбаларын тарату және басқалар.
3. Аян туралы жазу: Аянның соғыс зардабынан жетімдік көргендін жазу үшін біз өзгеру үрдісерін пайдаланамыз:
- Негізгі тезірек: Аянның соғыс зардабынан жетімдік көргенін мисал беру. Мысалы, "Аян күні соғыс зары қара айналып, Аян мен осы адамдарды кетпеу өте қызықты былайтынын көрген болды. Адамдар Аянбен тұра берді және Аян болмаса, олар жалпы жағдайда өкілетті болар еді." деп жазамыз.
- Ұзақтық тезірек: Аян туралы жаңа ақпарат алуға жататын дағдыларды жасау. Мысалы, "Аян өзі-өзіне ойын жүзінде жақтырданады, ол жоғары деңгейдегі ойыншы болмағанына, алдын-ала ойында ұзақ мерзімде жеңісті келтіруді мақсат етеді" деп жазамыз.
Бұл кезде, біздің негізгі міндеттеріміз Аяндың ойын жүйесін белгілеу, соғыс зардабынан жетімдік көрген Аян туралы жазу істерімізге көмек көрсету және аяқтау үрдісеріңізді шығару болады.