М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
alina124561
alina124561
20.12.2020 10:33 •  Қазақ тiлi

ожаға сенім артуға болама? Попс формула​


ожаға сенім артуға болама? Попс формула​

👇
Открыть все ответы
Ответ:
Fulin666
Fulin666
20.12.2020

Қазақ графикасы — қоғамдағы түрлі тарихи-әлеуметтік өзгерістерге сәйкес бірнеше жазу нұсқаларына (араб, латын, кирил жазулары) бағындырылған, фонематикалық принципке сүйенетін қазақтың дыбыстық жазуы.

Графика (гр. graphike — жазылған, өрнектелген) — графемалар, тыныс, екпін белгілері т.б. жазу құралдар жиынтығы, фонемалық жазудағы графема мен фонема арасындағы қатынастар жүйесі және оларды зерттейтін тіл білімінің бір саласы.

Қазіргі қазақ графикасы әріптерінің жазылуы тәсіліне және өрнегіне қарай жазу графикасы мен баспа графикасы болып бөлінеді. Қазақ жазу графикасындағы әріптердің нобайы көне орыс жазуындағы дыбыстар нобайының негізінде пайда болған.

Қазақ жазу таңбалары жүйесінің тарихыӨңдеу

Қазақ тілінің жазу тарихында әліпби жүйесі бірнеше тарихи кезеңдерді басынан өткізіп, ұлттық әліпби деңгейіне жеткен. Бірнеше ғасыр бойы қазақ халқы араб графикасына негізделген әліпби жүйесін пайдаланып келген-ді. 1929-40 жылдар аралығында латын графикасына негізделген әліпбиді жазу жүйесіне енгізіп, 1940 жылдан бері қарай кирил графикасы әліпбиін қолданып келеді.

Қазақ жазуы – қазақ халқының мәдени өмірінде басқа да түркі халықтарымен бірге пайдаланып келген әр түрлі әріп таңбаларынан тұратын дыбыстық жазу жүйесі. Қазақстан жерін жайлаған көне ғұн, сақ тайпалары (б.з.б. 5 – 4 ғ.) пайдаланған көне (“Есік жазуы”) жазу сол тайпаларға тән мәдениеттің (жазуының да) тарихи мұрагері – қазақ халқының негізін құраушы үйсін, қаңлы, қыпшақ, т.б. тайпалардың ең көне жазуы болып саналады. Көне замандағы қазақ ру-тайпаларының түркі дүниесіне ортақ Орхон-Енисей, Талас ескерткіштеріне негіз болған “руна” жазуы (5 – 12 ғ.), көне ұйғыр жазуы, 8 ғ-дан бастап күні бүгінге дейін қолданылып келе жатқан араб жазуы, (Қытай қазақтары ағарту жүйесінде) бір кездерде (1929 – 40; Қытай 1960–1970) қолданыста болған латын жазуы, кириллица жазуы (1940 жылдан кейін) – осылардың бәрі Қазақ жазуының негізі болып саналады. Араб графикасына негізделген қазақ әліпбиін кезінде А.Байтұрсынов реттеп, тіл ерекшеліктеріне сай жетілдірді, ол 30-жылдарға дейін “төте жазу” деген атпен қолданылып келді. Бұл жазудың емлесі морфол. дәстүрлі шарттарға негізделген. 1940 ж. орыс графикасы негізінде қалыптасқан қазақ әліпбиі мен орфогр. емлесіне әр кезде (1957, 1970), әр түрлі өзгерістер енгізілді. Кириллица негізіндегі жазудың қазақ тіліне тән ерекшеліктердің бәрін дұрыс көрсете алмауына байланысты кейінгі жылдары (1993 жылдан бастап) қазақ ұлттық жазуын латын графикасы негізіне көшіру мәселесі қойылып отыр

4,6(77 оценок)
Ответ:
vika2074
vika2074
20.12.2020
Шәкәрім ойы туралы берілген әдеби сын-пікірде автор өзіндік сыны пікір жазып отыр. Авторда шындағы белгілер барынша көрсетілген бастамалар мен кенеттіліктерді пайдалану ақпараты бар. Адамзаттың себепшілік, түсінгіш, әжібтіктерге тиесілік зерттеу әзірлеу мақсатына сай адамгершілікке, академиялық көпшіліктер мекендеріне, сақталатын азаматтық мұнайылық дарындылықтарына, ағарту-өсімдеу жолдарына екендігі жана шынымендікты көрсететіндігі белгіленуі шығарылған. Бұл себептерге сәйкес әдеби сын-пікірді шешу арқылы жазушының Шәкәрім ойы туралы діненген пікірлерін білу мүмкін.

Автордың пікірлерін берілген әдеби сын-пікірде білгілеу үшін, оның көшірмесін көруге, оның пікірлері бойынша мынадай мақалда қандай адам болып кемебеп өмір сүргендігін алысу керек.

Соңғы сөздерді оқыған жас шеберлігін, біреуін ойдағыларды оқитуші болып қабылдауға мүмкіншілік беретіндігін, оны өткізген вакытта өз пікіршілерге, білген адамдарға, оның сандарына барша ояттармен жасалатында содан бастағанымен алысу керек.

Сөзсіздікпен бірдей натурал негізгі шығармалар мен әрине оның алма-алма көшірмелерінде Шәкәрім ойының маңдарды қанағаттандыру бойынша өмір сүргендігі туралы нақты сипаттамасы берілген.

Сондай-ақ Шәкәрім ойының туралы автор тиісті мысалдаумен, осылайша біреуін мысалдаумен қабылдау үшеу үшін оқушыға осы пікірлер туралы қандай идеялар және дегенмен оларды қалай куаттайтын білуге мүмкіндік берілгендігі белгіленген.

Кейінгілерде осы әдеби сын-пікір туралы бұрынғы білімін дайындауға лайды.
4,6(10 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ