М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
alekseyblohinov
alekseyblohinov
10.11.2022 10:17 •  Қазақ тiлi

Absau Стили
1-тапсырма
Меліні муки окып, идеясын идеясын жазыңыз. Матівделі қосымша ақпаратты
аныктанып Тақырыпқа байланысты көтерілген мәселені анықтаңыз.
1-мәтін
Қиял туралы жалпы ұғым
Ертегі ассе әдетте әрдайым шындық. әділет жеңетін, ізгілік үстемдік құралын бай
мен кедей снесетін әлем ретінде қабылдаймып Әлеуметтік жағдайы төмен отбасынан
прырокая на аухатты жітін етегінен ұстаса, оны Күлше ызға теңеп жатады. Бірақ
Купис на аухатты отбасынан болған жай гана кедей шаруаның кыгы болса патша
сарайында би кеші ететінін кайдан білсін?! «Сұлу мен Кубыгыю» ертегісінде
жазушының аймагы сырт келбеттің манызды емес екендігі болса, кейіпкер неге сонына
дейін бы болып кала бермейді? Неге құбыжық та, бака да карапайым жіги смес,
ханзадала айналады? Адамның сырт келбетті жоғары қоятыны билікті байлықты
аңсайты сртегілерде де корс тапқан сияқты. Ал сіз ертегілерден кандай шындыкты
байкай. Алпы? Сайып келгенде ертегілер мен шынайы өмір сас па?
2-мя
Кия
Княз дегеніміз - сырткы дүние заттары мен құбылыстарының субъективтік
образдарын кайтадан жанартып, өндел. бейнелеуде көрінетін, тек адамга ғана тән
психикалық процесс, «барлық жан қуаттарын (рухани күштерді) тек кишил гана өзіндік
салаларын темілік заттарды модельдендіре алады» (әл-Фараби). Адамда киша пайда
бошан кезде кабысына барын жасалган уакытша
байланыстар гуру
комбинацияларга түседі де, жаңа нәрселерди бейнесі туып отырады. Уақытша
байланыстарды қайта жасап, оние процесінде екінші сигнал жүйесі шешуші род
апарады​

👇
Открыть все ответы
Ответ:
UraR1
UraR1
10.11.2022

мені антонио кехана шақыртады. мен рыцарьпын және соғысушының сословиесінің қараймын.бас менің маған менің әкемнің, айбынды рыцарьтан ауыр соқ- құлып болатын, фредериха кехана. ол ада-гүде жақында кетті. жеті жастан мені қызмет ет- атақты байға сырғытты, пажбен. мен оқы- мін-, иелен- қару, аула-, ән айт- және биле-. басқа осы менің иманды христианинмен болу оқытты, қоры- шіркеуді және інжілді, қорға- әлсіз, сүй- ел, бол- ара ұрыста ер, көн- және бол- дұрыс сеньорға, айт- шын және ұста- өзінің сөз, блюсти табиғат адалдық, бол- жомарт, қарсы жамандық күрес- және қорға- жиһаз. айтпақшы, абзалдық және әдеп ша қатынас к әйелге де негізгі рыцарлық жақсылықтың тізбесіне деген кіреді. соңыра, мен оруженосцем қызметке деген тұрдым. ал кеше мені в рыцарьтар тәуелдеді. бүгін бас менің өте маңызды день-мой бірінші турнир- "джостра". қарамастан және мен бузумно қ. дейін шыға берістің ұрыстың даласында небәрі ғана сағат қалды және маған қажет бол- ойлармен жинал-. мен ша бардым

4,5(85 оценок)
Ответ:
Тәрбиелі адам - тағалы атпен тең.

Ұяда не көрсең ұшқанда соны ілерсің.(Үйде қандай тәрбие көрсең өскенде сондай боласың деген мағынада)

Шешесін көріп, қызын ал. ( Шешесі қандай болса қызы да сондай болады деген мағынада. Мысалы: Шешесі тәрбиелі болса, қызы да тәрбиелі)

Апасының киген тонын сіңлісі де киеді. (Апасы қандай тәрбие көреді сіңіліңсі де сондай тәрбие көреді.)

Ағаны көріп іні өсер,
Апаны көріп, сіңілі өсер. (Ағасы не істесе інісі дже соны істейді, ал апасы не істесе сіңілісі де соны жасайды)
4,7(84 оценок)
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ