1.Атау септігі қай сұрақтарға жауап береді?
а)Кім? Не?
б)Кімнен?Неден?
в)Кімге?Неге? (ответ:а))
2.Атау септігінің жалғауын көрсетіңіз:
а)-ға,-ге,-қа,-ке;
б)-ның,-нің,-дың,-тың;
в)жалғаусыз;(ответ:в))
3.Ілік септігі қай сұрақтарға жауап береді?
а)Қайдан? Неден?
б)Кімді? Нені?
в)Кімнің?Ненің?(ответ:в))
4.Ілік септігінің жалғаулары?
а)-ның,-нің,-дың,-тың;
б)-ға,-ге,-қа,-ке;
в)-та,-те,-да,-де;(ответ:а))
5.Ілік септігі қай сөйлем мүшесі?
а)бастауыш;
б)толықтауыш;
в)анықтауыш;(ответ:в))
6.Атау септігі қай сөйлем мүшесі?
а)баяндауыш;
б)пысықтауыш;
в)бастауыш;(ответ:в))
7.Атау мен анықтауыштан басқа септіктер қай сөйлем мүшелері?
а) Баяндауыш
б) Толықтауыш
в) Бастауыш (ответ:б))
8.Көмектес септігінің жалғауларың атаңыз;
а)-ға,-ге,-қа,-ке;
б)-мен,-бен,-пен;
в)-ның,-нің,-дың,-тың; (ответ:б))
9.Септіктер сөйлем мүшесі бола алады ма?
а)Иә
б)Жоқ (ответ:а))
10.Септіктер зат есімге жалғанады ма?
а)Иә
б)Жоқ (ответ а))
Ұлпан – аналардың анасы, ел билеген көсем, сөз бастаған шешен, қоғам қайраткері. Ұлпан ата-анасының тұңғышы мен жалғызы болғандықтан, өте еркін өсіп, еркекшора киінген. Оның сезім байлығы, адамгершілігі, адалдығы, моральдық тазалығы, ақылдылығы, зеректігі, зерделілігі, парасаттылығы, өткірлігі, өжеттігі келісті де көрікті бейнеленген. Сондай-ақ көркіне мінезі сай биязы да инабатты, сұлу да сымбатты. Ұлпан сөзге шешен, ақылыды да, батыл қыз болып өседі. Ұлпанның мінезі де ашық жарқын, ақкөңіл. Әрі өз ой пікірін ашық, нақты жеткізетін болған. Ұлпан – кең пейілді, адамгершілігі мол Сибан еліннің кедей – кепшігіне қол ұшын беретін әйел. Мен Ғабит Мүсіреповтің «Ұлпан» бейнесін нағыз ұлттық болмыс деп тани аламын. Ал қазіргі қыздар екі топқа бөлінеді: тәрбиелі, сауатты қыздар және теріс жолға түскендер. Көпке топырақ шашпаймын, қазақтарда сұлу, байсалды, сабырлы, өнерлі, ибалы, инабатты, салмақты, ата-анасының тәрбиесімен өскен қыздар жетерлік. Және бойында «ұлттық болмысқа» тән ерекшеліктер сиреп, тәніне сурет салдырып, шашын алдырып, балағат сөздер айтатын қыздар да жоқ емес. Яғни «Ұлпан» мен арасы жер мен көктей қазіргі қыздардың бойында қыз балаға тән сұлулық, әйелге тән жылулық азайған. Оған себеп әйелдердің тойда, көпшілік орындарда жалаңбас, орамалсыз шығу қазақ әйеліне тән белгі емес-ті. Сондықтан менің ойымша, көпке топырақ шашпаймын, қазіргі заман қыздары «ұлттық болмыстан» алшақтап бара жатқандай.
Объяснение:
вот надеюсь