не напрасно сказано, что природа – наша мать. природа дает всё нужное, что требуется для жизни каждого человека, несмотря на то, что люди не всегда могут оценить ее важные подарки. что же может быть прекраснее теплого солнышка, огромных гор, синего моря, цветов и деревьев весной? чего на самом деле стоят жизни десятки сотен тысяч различных видов животных, которых мы, люди, вживую не видели ни разу! а самое важное это то, что человек не только использует то, что дает ему вся природа, но и сам является ее главной частью.мы привыкли считать, что живем в мире, который создали сами. живем в огромных домах, с самой современной бытовой техникой, у каждого из нас есть возможность ездить в разные страны. мы можем увидеть, что же происходит на данные момент времени в любом уголке нашей планеты, с интернета и телевизора. мы всегда пользуемся знанием закона нашей природы. расходуем энергию природы для создания новейших технологий. но каждый человек сможет обойтись и без этого, точно также, как наши древние предки и современные первобытные племена.
невозможно прожить в современном мире без радости от наслаждения свежим утренним воздухом, игр с ласковыми и веселыми котятами и зверьками, без загара на летнем солнышке и прекрасного аромат роз. кто-нибудь возможно и не согласен с этим, но я полагаю, что все мы нуждаемся в этих маленьких и приятных радостях. не зря люди любят ездить на природу, поскольку общение с ней им от всего отстраниться, отдохнуть, расслабиться, а также собраться с новыми силами для решения необходимых проблем.огорчает лишь то, что человек, привыкнув к развитию технологий, часто наносит большой вред природе. эта деятельность вызывает сильные загрязнения окружающей среды, изменения нашего климата, вымирание различных видов растений и животных. ещё совсем недавно, это было не так заметно, а уже сейчас в больших городах совершенно нечем дышать. необходимо помнить, что губя природу, мы делаем хуже самим себе в первую очередь. мне нравится, что в некоторых странах люди стали обращать внимание на альтернативные виды источников энергии и экологические типы транспорта. в таком деле, самое главное - быть неравнодушным. все мы обязаны сберечь богатство и прекрасный вид нашей природы, и только лишь при таком условии возможно и существование человечества в целом. біздің ана - бекер, бұл табиғат делінген емес. табиғат әрқашан өзінің маңызды сыйлықтар бағалаймыз емес екенін қарамастан, әрбір ң өмір сүру үшін не талап етіледі барлық қажетті қамтамасыз етеді. қандай көктемде жылы күн, үлкен тау, көк теңіз, гүлдер мен ағаштар артық әдемі болуы мүмкін? қандай іс жүзінде біз, , тіпті бір рет көрген емес тiрi жануарлардың түрлі жүздеген мың ондаған өмірін құны! және, ең бастысы, оған табиғаттың бүкіл береді қандай пайдаланады ғана емес, бірақ ол оның негізгі бөлігі болып табылады.
біз өзіңіз жасаған әлемде өмір сүріп деп ойлауға бейім. біз әр түрлі елдерге саяхат мүмкіндігі бар, ең заманауи техникамен, үлкен үйлерде өмір сүреді. біз интернет және теледидардың көмегімен, біздің планетамыздың әрбір бұрышында деректер бір рет не болатынын көруге болады. біз әрқашан табиғат заңының білімімізді пайдаланыңыз. жаңа технологияларды құру үшін табиғат күшін жұмсайды. бірақ әрбір ғана біздің байырғы және қазіргі заманғы қарабайыр тайпалары ретінде, онсыз істеу мүмкіндігіне ие болады.
ол, ғын таңертең ауаны сүруге қуаныш жоқ қазіргі әлемде өмір сүру мүмкін емес жазғы күн мен раушан әдемі хош иісін күнге күйіп кетуден жоқ нәзік және көңілді мысық және ұсақ жануарлардың ойнайды. біреу бұл келісесіз мүмкін емес, бірақ менің ойымша, біз осы барлық шағын және жағымды қуаныш қажет деп есептейміз. оларды, алыс оған барлық тартыңыз демалуға, босатып алыңыз, сондай-ақ қажетті мәселелерді шешу үшін жаңа күш жинап көмектеседі байланыс, себебі таң қалмайсың , елде мініп жақсы көремін.
тек минус жиі сипаттағы үлкен зиян тудырады технологияларды ға үйренген болып табылады. бұл қызмет, елеулі экологиялық ластануына әкеледi біздің климат өзгерістер, өсімдіктер мен жануарлардың түрлі түрлердің жоғалуы. толығырақ жақында, бұл соншалықты елеулі болған жоқ, бірақ қазір ірі қалаларда толығымен дем емес. бұл біз бірінші кезекте өздері нашар істеу, құртып сипаты екенін есте болуы керек. мен шынында да кейбір елдерде энергия көздері және экологиялық көлік түрлері назар аудару бастады фактіні ұнайды. бұл жағдайда, ең бастысы - немқұрайлы болуы үшін. барлық біз байлығы және біздің табиғат әдемі көрінісі сақтауға тиіс, және тек қана осы жағдайда өмір сүре алады, және тұтастай алғанда .
Абай Құнанбаев
Ұлы Абайды "Қазақтың бас ақыны" деп бағалап, алғашқылардың бірі болып оның ақындық зор тұлғасын дәл сипаттап, әдебиет, мәдениет пен қоғамдық ой.санамыздың дамуындағы орасан зор маңызын тұжырымды түрде айқындап берген Ахмет Байтұрсыновтың осы бір нұсқалы сөзін есте тұта отырып айту парыз деп ойлаймыз. Бұл бүгінгіге дейінгі өрістетіліп, кеңейтіліп, әртүрлі бағытта нақтылай айтылып келе жаткан сан алуан пікірлердің тірегі, алғашқы түйіні, асыл ұрық.дәні, ақиқат түйірі деуге лайық, өйткені ол жай әншейін әлдеқалай айтыла салмай, әбден барлап, ойлап, тереңіне бойлап, байыбына барып, мәнісін жете аңғарып айтылған түйінді ой.тұжырым.
Абайдың атын әлемге әйгілеп, өзінің ғылыми зерттеулерімен де, атақты "Абай жолы" дәуірнамасымен де абайтануды үлкен сара жолға салған Мұхтар Әуезов те жаңаша ой толғап, соны шешімдер іздегенде Ахмет Байтұрсынов пен Әлихан Бөкейхановтың пікірлерін үнемі тірек еткені ешбір дау туғызбайды. Ахмет Байтұрсынов Абайды бас ақын деп жоғары бағалап, қастерлегенде оның басқадай қасиеттерін, ұлы тұлғасының өзге жақтарын көре білмеді, дарыны, даналығы көп қырлы екенін тани алмады десек, ағаттық болмай ма? Мұны айтып отырғанымыз, бүгін Абайды мақтамақ болғанда кейбір авторлардың ол ақын ғана емес, ойшыл ғұлама деп көтеріп тастағандай болатыны байқалады. Әрине, Абай ұлы ойшыл, ғұлама, өзгеден мойыны озық философ. Абайды хакім деу де орынды. Ол сөзді Абай өзі де қолданған. Абайды хакім деп Мағжан да бір өлеңінде атайтыны бар. Хакім деген сөз тілімізде жылдар бойы аз қолданылып, мағынасы көнергендей болып келді де, қазір жаңғырып қайта жанданды. Алайда Мағжан Абайды "шын хакім, сөзің асыл, баға жетпес" деп сипаттағанда, оның ойшылдығын, даналығын ақындығынан бөліп айтпаған.
Абайдың ойшылдығы, кемеңгер философ екені терең ашылмай, жете айтылмай келгені рас. Тіпті таптық идеологияның қисынына сәйкес бір жақты айтылған кездері де аз болған жоқ. Абайдың дүниеге, қоғамға көзқарасы, әсіресе алла, имандылық туралы пікірлері бұрмаланып баяндалды. Бұл тұрғыдан қарағанда Абайдың ойшылдығын баса айтудың әбден жөні бар. Абайдың дүниетанымы, философиялық көзқарастары туралы еңбекте солай етудің өзі бірден.бір қажет және мұның өзі ғылыми зерттеудің тәсілі. Бірақ бірде болмаса бірде кездесіп қалатын қара сөздерінде ойшылдық, даналық басым екен, өлеңдері таза поэзия ғой деген секілді жаңсақ пікірлердің айтылуы еш дәлелсіз. Әрине, дүниенің өзгеріп дамуы, алла мен адамның болмысы туралы арнайы пікір толғаған сөздері өз алдына.
Қазақты тану үшін Абайды оқу қажет, ал Абайды түсіну үшін азамат болу шарт. Абайды тану қазақтың өзін-өзі тануының, басы да, соңы да! Абайды тану Абай айтқан сындардан толық қорытынды шығару деп білеміз. Айдай анық нәрсе, Абай ақын ғана емес, ол өлеңдері арқылы өз халқының төрдегі басын есікке сүйреп келген, басты міндерін батыл көрсетіп берген тұңғыш дана сыншымыз да!
ты хто вообще такой? на каком языке пишешь?