М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
1615005296
1615005296
16.01.2020 19:49 •  Қазақ тiлi

Мәтін: «..Мен таяп келгенде шеттеу тұрған Есікбай сыбырлап қана:
− Аян балалар үйіне кеткелі жатыр,- деді.
− Қарағым, жолың болсын,- деді жыламсырап.
- Жақсыдан қалған тұяқ ең, қайда жүрсең де аман бол. Адам болсаң тауып келерсің әлі... Аян балалардың бәрімен қол алысып қоштасты.
− Мен әлі бәріңе де хат жазып тұрамын,- деді күлімсіреп.
Біз, балалар, Аянды кеп уақытқа дейін еске алып, сөз қылушы едік. Шынында да бұл күнде Аян қайда екен? Тірі ме екен? Ондай бала тірі болуы тиіс. Ондай бала алдына нендей мұрат қойса да жетеді. Ал тірі болса Жусандытөбеге бір оралмауы қалай?! Жусанның иісін сағынбауы мүмкін емес қой»
- Тортай, сен түбі сол ақ боз атқа мінесің,- дейді досы.
- Қайдам!? Қайдан білейін, әкем марқұмның тақымы тайға да тимей кетіп еді... Күзде жайлаудағы барлық балалар оқуға аттанғанда тауда бұзау бағып, жалғыз Тортай қалады. Тортай досына кетерінде ең сүйікті кітабын сыйлап тұрып айтты: «Мен үшін де оқы, бәлкім мен міне алмаған ақ боз атқа сен мінерсің». - Сенің өз ақ боз атың бар емес пе?
- Жоқ, менің маңдайыма көк өгіз жазылған.
- Онда мен ақ боз атымды сыйға тартамын...​


Мәтін: «..Мен таяп келгенде шеттеу тұрған Есікбай сыбырлап қана: − Аян балалар үйіне кеткелі жатыр,-

👇
Открыть все ответы
Ответ:
misha0problemy
misha0problemy
16.01.2020

ответ:Егер адамның жүрегі ұлты үшін соғып, мəңгі бірге болып қорғаймын десе бұл білімнен емес мінезден. Еріншек пен езге, жалпы еңбек етіп нан таппайтын адамға бəйге де, сыбаға да, мүше де бұйырмайды. Адам ел тұрмысын, тілін, мінезін білмесе онда одан еш пайда жоқ. Ол көш басын алып жүре алмайды. Жұрт, ел əділ, жақсы мінезді болмаса онда жұрт ісі оңға баспайды. Ондай жұрттың ісі өтірікпен ғана жүреді. Бəрі құрдымға кетіп отырады. Заң адамды қорғау, бұзақылардан қорғану мақсатында жазылады, ал адам заң үшін тумайды. Көзі көрмейтін, соқыр адам көзі керемет көретін адамнан бірақ көзі көретін болғанымен көңілі соқыр адамнан мың есе артық. Себебі, көзі соқыр адам көкірегі ояу адам,ал көзі көретін адам оның көкірегі соқыр.

Объяснение: Толықтай дұрыс.

4,4(94 оценок)
Ответ:
aleksа005005
aleksа005005
16.01.2020

Народная музыка, музыкальный фольклор[1] — музыкально-поэтическое творчество народа, неотъемлемая часть народного творчества, существующего, как правило, в устной форме, передаваемого из поколения в поколение[2]. Поскольку народная музыка известна всем общественно-историческим формациям (как устным, так и письменным), то её следует рассматривать не только как компонент народного творчества, но и, в более широком смысле, как ветвь (корень) музыкального искусства[2]. Одна из главных ветвей, которую обычно сравнивают с музыкой популярной и академической[3]. Существует

также определение термина «народная музыка» — традиционная музыка отдельно взятого народа или культуры[4]. Изучением народной музыки занимается музыкальная фольклористика[5].

Народные песни на празднике встречи осени. Белгородская область, 2014

Иоганн Готфрид Гердер (1744—1803) был одним из первых учёных, описавших народную музыку с теоретической точки зрения. Он, как и другие ранние исследователи, указывал на прямую связь между народной музыкой и природой. В XIX веке народная музыка считалась если не «музыкой природы», то, по меньшей мере, природной, естественной музыкой, не подверженной городским влияниям. Исследователи того времени рассматривали в основном следующие вопросы: существует ли связь между классической и народной музыкой, а также обнаруживаются ли следы происхождения и форм народной музыки в языке или движении. Наибольшее значение в осмыслении народной музыки имели музыкально-этнографические исследования, проведенные под руководством американского филолога Френсиса Джеймса Чайлда (1825—1896) в Великобритании и венгерским композитором и фольклористом Белой Бартоком (1881—1945) в странах Восточной Европы[3].

Халық музыкасы, музыкалық фольклор [1] - халықтың музыкалық және поэтикалық шығармашылығы, әдетте, ауызша, ұрпақтан-ұрпаққа беріліп отыратын халық шығармашылығының ажырамас бөлігі [2]. Халық музыкасы барлық қоғамдық-тарихи формацияларға (ауызша да, жазбаша да) белгілі болғандықтан, оны тек халық шығармашылығының құрамдас бөлігі ретінде ғана емес, кең мағынада музыкалық өнердің бір саласы (тамыры) ретінде қарастыру керек [ 2]. Әдетте танымал және академиялық музыкамен салыстырылатын негізгі салалардың бірі [3]. Сондай-ақ «халық музыкасы» - белгілі бір халықтың немесе мәдениеттің дәстүрлі музыкасы терминінің анықтамасы бар [4]. Халық музыкасын зерттеу музыкалық фольклормен айналысады [5].

Кездесу күзінде халық әндері. Белгород облысы, 2014 ж

Иоганн Готфрид Хердер (1744-1803) - халық музыкасын теориялық тұрғыдан сипаттаған алғашқы ғалымдардың бірі. Ол, басқа алғашқы зерттеушілер сияқты, халық музыкасы мен табиғат арасындағы тікелей байланысты көрсетті. 19 ғасырда халық музыкасы «табиғат музыкасы» болмаса, кем дегенде табиғи, табиғи музыка, қалалық әсерге бағынбайтын болып саналды. Сол кездегі зерттеушілер негізінен келесі сұрақтарды қарастырды: классикалық және халықтық музыка арасында байланыс бар ма, сонымен қатар фольклорлық музыканың шығу тегі мен түрлерінің іздері тілде немесе қимыл-қозғалыста бар ма. Халықтық музыканы түсінуде ең маңыздысы Ұлыбританияда американдық филолог Френсис Джеймс Чайлдтың (1825-1896) және Шығыс Еуропада венгр композиторы мен фольклористі Бела Бартоктың (1881-1945) басшылығымен жүргізілген музыкалық-этнографиялық зерттеулер болды [3]. ].

4,7(39 оценок)
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ