ответ:1.Мемлекет қайраткері, ақын, жырау, би, философ.2. Жайлы , шұрайлы жерұйықты , "қой үстінде бозторғай жұмыртқалаған" жайлы қоныс іздейді .3.Маңғыстау емес, «Мың қыстау» екен» депті. «Төрт елі қырдың жайы-ай, жусанның майы-ай, жылқы күнелтетін жер екен» деген екен.4.«Мынау Жетісудың ағашының әр бұтағы жеміс екен, шаруаға жақсы қоныс»,5.«Ей, Аспара, көршіңмен тату бол, шөбіңе суың жетер6. Шөбің шүйгін , суың бал , топырағың май екен . Қадіріңді егін салған ел білер, - депті .7.«Айналаң жапан дүз екен, тауыңның асты жез екен, екі тауың ел біткенді шақырар, басына байлық қонар, жұртың ашықпас! деген .8. Шыңғырлау, сен құт болған екенсің, сен өсірген екенсің!» - депті.
Біздің әрқайсымыз қай жерде болса да адамдарға жақсылық жасай алады. Басқа адамға қауіпті жерде жол жүруге, баласы бар әйелді немесе мүгедек әйелді кезекке жіберуге, қиын уақытта көмек қолын беруге, қайғыны бөлуге көмектесу — бір адам басқа адамға көмектесе алатын және көмектесуі тиіс барлық жағдайларды санамауға болмайды. Бастысы — өтуге емес, отступив, құдықтарына жіберуге көз жаққа қашан сенімен бірге көлікте егде адам немесе мұқтаж твоей. Әрбір, тіпті шағын ісіңіз, ең алдымен өз жаныңда жағымды сезім қалдырады. Өкінішке орай, біз адамның осы тамаша сапасы туралы сирек айтамыз. Бұқаралық ақпарат құралдары да бізді осы мәселемен ауырмайды. Және бекер. Бүгінгі күні біз "оралған", "тік" адамдардың басым көпшілігі "лохтар", олардың анықтамалары бойынша, яғни сезіп, жанасатын, көмектесуге ұмтылатын, "өмір сүре алмайтын", "ақша жасай алмайтын" адамдардың барлығы мен бәрінен асып кетуінің куәсі болып табыламыз. Мұндай бай киім, бірақ бос жан. Міне, ол немесе ол: Әдемі киім, сұлулық бар, Түнгі және күн дискотекасында. Вихилятись сән бар Сен кім? Қайдан? Мен кім? Біздің туған өлкеміз қандай? Орман шабу саған не, Таза суды улану, Рудың ата-бабаларын қорлау керек пе? Сочиняя бұл шығарма вспомнила туралы жағдайда, ол оқиға менімен беру. Қазір көріп отырғанымыздай, шетелдік парк ұшады және жас ағаштар өскен жерде ғана қонады. Барлық поломали, испортили. Ағаш арасында кішкентай шырша да болды. Мен оған келіп, " олар сені қалай!"Шешіп отырып, басы үлкен торабы, вынула сучок, колол шыршаны, отвела жағына екі бұтағы, зажали. Деді: "Өмір Сүр!" Бір аптадан кейін құтқарылған ауылға қайта қарауға келді. Мен қараймын: жасыл киімде шырша тұр, бұтақтарды еркін лақтырдым. Осындай көңілді, бақытты, Мен де күлімсірегім келді.
ответ:1.Мемлекет қайраткері, ақын, жырау, би, философ.2. Жайлы , шұрайлы жерұйықты , "қой үстінде бозторғай жұмыртқалаған" жайлы қоныс іздейді .3.Маңғыстау емес, «Мың қыстау» екен» депті. «Төрт елі қырдың жайы-ай, жусанның майы-ай, жылқы күнелтетін жер екен» деген екен.4.«Мынау Жетісудың ағашының әр бұтағы жеміс екен, шаруаға жақсы қоныс»,5.«Ей, Аспара, көршіңмен тату бол, шөбіңе суың жетер6. Шөбің шүйгін , суың бал , топырағың май екен . Қадіріңді егін салған ел білер, - депті .7.«Айналаң жапан дүз екен, тауыңның асты жез екен, екі тауың ел біткенді шақырар, басына байлық қонар, жұртың ашықпас! деген .8. Шыңғырлау, сен құт болған екенсің, сен өсірген екенсің!» - депті.