М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
Юшут
Юшут
07.05.2022 08:08 •  Қазақ тiлi

«Қазақ тілі мен әдебиеті» пәнінен 3-тоқсан бойынша ТЖБ тапсырмалары 6-сынып

1. Зерттеушілердің болжамы бойынша, болашақта қандай мамандық иелеріне сұраныс көбейеді?

А) инженерлерге

Ә) қаржыгерлерге

Б) заңгерлерге

В) тігіншілерге

Г) медбикелерге

2. «Жер астына саяхат» деп аталатын кітаптың авторы кім?

А) Д.Досжан

Ә) А.Машанов

Б) Қ.Сәтбаев

В) Д.Құдайберген

Г) Д.Жолжақсынов

3. Ғабит Мүсірепов атындағы Қазақ мемлекеттік академиялық балалар және жасөспірімдер театрының әртісі кім?

А) Д.Досжан

Ә) А.Машанов

Б) Қ.Сәтбаев

В) Д.Құдайберген

Г) Д.Жолжақсынов

4. «Жібек жолы» романының авторы кім?

А) Д.Досжан

Ә) А.Машанов

Б) Қ.Сәтбаев

В) Д.Құдайберген

Г) Д.Жолжақсынов

5. Ауыспалы келер шақ қалай жасалады?

А) етістіктің түбіріне –ған, -ген, –қан, -кен жұрнақтарының жалғануы арқылы;

Ә) етістіктің түбіріне –а, -е, -й жұрнақтарының жалғануы арқылы;

Б) етістіктің түбіріне –ды, -ді, -ты, -ті жұрнақтарының жалғануы арқылы;

В) етістіктің түбіріне –ып, -іп, -п жұрнақтарының жалғанунуы арқылы;

Г) барлық жауап дұрыс.

6. «Жібек» сөзінің орыс тіліндегі баламасын табыңыз:

А) ткань

Ә) бархат

Б) шёлк

В) плюш

Г) хлопок

7. Түркістан қаласы бұрын ... деп аталған.

А) «Сайрам»

Ә) «Испиджаб»

Б) «Ясы»

В) «Отырар»

Г) «Фараб»

8. Қожа Ахмет Ясауи кесенесі қай қалада орналасқан?

А) Тараз

Ә) Талдықорған

Б) Шымкент

В)Түркістан

Г) Алматы

9. «Әлемнің екінші ұстазы» атанған кім?

А) Әбу Насыр әл-Фараби

Ә) Иланшы Қадырхан

Б) Қожа Ахмет Ясауи

В) Арыстан баба

Г) Дүкенбай Досжан

10.Қазақстан шегарасының ұзындығы:

А) бес мың километр

Ә) он мың километр

Б) он бес мың километр

В) жиырма мың километр

Г) жиырма бес мың километр

11. Мен күрішті онша жақсы көрмеймін. Сөйлемнен мөлшер үстеуін тап.

А) Мен

Ә) күрішті

Б) онша

В) жақсы

Г) көрмеймін

12. Елімізде қанша климаттық аймақ бар?

А) бір

Ә) екі

Б) үш

В) төрт

Г) бес

13. Ұлы ... біздің ата-бабаларымыз өмір сүрген. Көп нүктенің орнына тиісті сөзді қой.

А) шексіз

Ә) қоңыржай

Б) бидай

В) далада

Г) алқапта

14. Шыңғыс Айтматов кім?

А) сазгер

Ә) әртіс

Б) ақын

В) жазушы

Г) ғалым

15. Шыңғыс Айтматовтың «Ана-Жер-Ана» деп аталатын повесінің негізгі кейіпкері кім?

А) Әлиман

Ә) Толғанай

Б) Қасым

В) Сұбанқұл

Г) Жайнақ

16.Жедел өткен шақ қалай жасалады?

А) етістіктің түбіріне –ған, -ген, –қан, -кен жұрнақтарының жалғануы арқылы;

Ә) етістіктің түбіріне –а, -е, -й жұрнақтарының жалғануы арқылы;

Б) етістіктің түбіріне –ды, -ді, -ты, -ті жұрнақтарының жалғануы арқылы;

В) етістіктің түбіріне –ып, -іп, -п жұрнақтарының жалғанунуы арқылы;

Г) барлық жауап дұрыс.

17. Қазақ спортшыларының арасында Вэл Баркер кубогының тұңғыш иегері кім?

А) Бекзат Саттарханов

Ә) Ермахан Ибраимов

Б) Бақтияр Артаев

В) Серік Сәпиев

Г) Бақыт Сәрсекбаев

18. «Жеңімпаз» сөзінің орыс тіліндегі баламасы:

А) болельщик

Ә) победитель

Б) призёр

В) спортсмен

Г) тренер

19.Серік Сәпиев қай олимпиаданың жеңімпазы болды?

А) Сидней олимпиадасының

Ә) Грекияда өткен Олимпиаданың

Б) Пекин олимпиадасының

В) Лондон Олимпиадасының

Г) барлық жауап дұрыс

20. «Атақты» сөзінің синонимін тап:

А) қатал

Ә) танымал

Б) мықты

В) күшті

Г) тынымсыз

👇
Ответ:
MatveyGTR
MatveyGTR
07.05.2022

6) б

7) г

8) в

9) а

11) б

12) б

13) в

14) в

18) ә

20) ә

4,4(57 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
danil250379
danil250379
07.05.2022
Абай қазақтың ұлы ақыны, композитор, философ, қазақ жазба әдебиетінің негізін қалаушы, оның алғашқы классигі.Әкесі Құнанбай Өскенбайұлы бай, би және қазақ руларының ішіндегі беделді адамдардың бірі болған. Құнанбай Қарқаралы дуанының аға сұлтаны болған.Құнанбай діншіл болған. Мұсылман дінінің ықпалын күшейту мақсатын көздеп Орта Азияның діндар қожаларын, татар молдаларын қарамағындағы ауылдарға таратқан. Олардың балаларын мұсылманша оқытқан. Өз ауылында Ғабитқан деген молданы ұстап, Абайды да оқытқан. Абайдың сабаққа зеректігін байқаған соң, әкесі Семей қаласындағы мұсылман имамы Ахмет Ризаның медресесіне берген. Ол дін сабақтарына тарих, поэзия, математика, философия сияқты дүние тану пәндерін араластыра оқытуды қажет көретін ағымның бағытын ұстаған адам болған. Абай бұл медреседе 4 жыл оқыған кезінде араб, иран және Орта Азия әдебиеті классиктерінің шығармаларымен жақсы танысады. Өзі үлгілерінен үйренген. Абайдың жазу жұмысында үлгі еткені 19-шы ғасырдағы орыс әдебиеті болған. Абай Семейдегі медреседен кетер алдында үш айдай орысша оқыған, осы тілде аздап жаза және сөйлей білген. Еліне қайтқаннан кейін де Семеймен қатынасын үзбеген. Семейге саяси көзқарастары үшін жер аударылған, орыс оқымыстылары Н.И.Долгополов және Е.П.Михаэлиспен танысып, орысша білімін терендете түсуге жәрдем алған. Абай Семейге келіп, айлап жатып Гоголь атындағы кітапханадан көп кітаптар оқыған және ауылына да алып кетіп оқитын болған.Абай дүние жүзінің басқа да ғалымдары мен жазушыларының еңбектерін оқиды. Мысалы, Ежелгі Грецияның атақты ғалымы Аристотельдің философиялық және әдеби шығармаларымен толық танысқан. Атақты данышпан Сократтың да шығармасын бәлген.Абай В.Г.Белинскийдің еңбектерін ұнатып оқыған. А.С.Пушкин шығармаларын оқып, үлгіге тартқан.«Евгений Онегин» романынан үзінділер аударды «Амал жоқ, қайттым білдірмей» / «Татьяна хатына»/ әнін шығарды. Сондай-ақ И.А.Крылов, М.Ю.Лермонтов, И.Гете шығармаларынан да аударды.Абай қазақтың ән-күй творчествосын жете білген. Біржан сал, Ақан сері, Тәттімбет, Жаяу Мұса сынды халық композиторларын ерекше бағалаған. Өзі «Айттым сәлем қаламқас», «Сұрғылт тұман», «Қараңғы түнде тау қалғып» тағы басқа әндер шығарған.Абай «Атаның баласы болма, а бол» деп, жалпы адамзатты түгел сүйетін, гуманизм биігіне шақырады.
4,5(48 оценок)
Ответ:
хома79
хома79
07.05.2022
Абай Құнанбаев – қазақ халқының ұлы классик ақыны, ағартушы демократы, ұлтымыздың рухани мақтанышы. Абай өз ауылында арабша хат танығаннан кейін, он жасында Семей қаласындағы Ахмет Ризаның медресесінде 3 жыл оқиды. Оқуға зерек, ұғымтал Абай діни сабақтармен қоса өз бетінше араб, парсы тілдерін үйреніп, шығыс классиктері: Низами, Сағди, Хафиз, Науан, Физули еңбектерімен танысып, тағылым алады.
Абай ақыл-ой санасы толысқан шағында ел билеу ісінен аулақтанып, ақындық өнер жолына түседі. Өз бетінше шығыс, батыс, орыс елдері ақындарының, ойшыл оқымыстыларының еңбектерін оқып, білімін толықтырады. 1870 жылдарда Петербургтен айдалып келген революционер Михаэлиспен танысып, дос болады. Михаэлис Петербург университетінің студенті, Чернышевскийдің жолын қуушы, демократ-революционер еді. Михаэлис арқылы Абай айдаудағы орыс демократтары: доктор Долгополовпен, табиғат зерттеушісі, тарихшы Леонтьевпен танысады. Солар арқылы ол орыстың белгілі ақын-жазушылары: Пушкин, Лермонтов, Толстой, Салтыков-Шедрин, Некрасов; сыншыл, ойшыл-демократтары Белинский, Герцен, Чернышевский, Добролюбов; Батыс Еуропа ақындарымен: Гёте, Байрон, философ ойшылдарынан: Спенсор, Спиноза, Дарвин, т.б. еңбектерімен танысып, тәлім-тәрбие алады.

Абай өзінің өлең-жырларында ел ішіндегі ұрлық, зорлықты, алтыбақан алауыздықты, күштілікті, жатып ішер жалқаулықты өлтіре сынап, жастарды адал еңбекке, отырықшылыққа, егіншілікке, өнер-білімге шақырады.
Шығыс пен Батыс классиктерінің ағартушылық ой-пікірлерінен мол нәр алған ұлы ақын бала тәрбиесі мәселелеріне де кеңінен тоқталып, өзінің өлеңдері мен қара сөздерінде педагогикалық көзқарасын білдіреді. Адам мінезіндегі орынсыз мақтан, ойсыздық, салғырттық, күншілдік, көрсеқызарлық сияқты жаман әдеттердің ақыл мен ойды тоздыратынын айта келіп, естігенді есте сақтау, көргеннен үлгі-өнеге алу, жаман әдет-дағдыдан бойын аулақ ұстау, нәпсіні ақылға жеңдіру, ұстамды болу сияқты адамгершілік қасиеттерді насихаттайды. «Егер есті кісінің қатарында болғың келсе, күнінде бір мәртебе, болмаса жұмысында бір, ең болмаса айында бір, өмірді қалай өткізгенің жайында өзіңнен өзің есеп ал»,-дейді. Яғни, адамның өзін-өзі тәрбиелеу мәселесінің маңызы мен мәніне ерекше тоқталады.
Абай сана-сезімді тәрбиелеудегі қоғамдық ортаның ролін материалистік тұрғыдан түсіндіре білді. Адамның жақсы-жаман болуы, ақылды-ақылсыз болуы генетикалық негізге байланысты, ақ сүйек тұқымынан шыққандар ақылды, батыр, алғыр болады деген буржуазиялық нәсілдік, идеалистік көзқарасқа қарама-қарсы. Абай адам мінезінің қалыптасуы тәрбиеге, ортаға байланысты екенін дәлелдеді. Өзінің отыз жетінші қара сөзінде: «Мен, егер заң қуаты қолымда бар кісі болсам, адам мінезін түзеп болмайды деген кісінің тілін кесер едім»,-деді.
Абайдың поэтикалық шығармалары мен қара сөздері пәлсапалық, этикалық, эстетикалық, психологиялық және педагогикалық ой-пікірлерге толы. Абай түсінігінше, табиғат біздің санамыздан тыс және бізге тәуелсіз өмір сүреді. Біздің түйсігіміз бен қабылдауымыз, түсінігіміз айналадағы ақиқат шындық өмірдің сәулесі ғана.
Абай түсінігінше, табиғат біздің санамыздан тыс және бізге тәуелсіз өмір сүреді. А «көзімен көріп, құлақпен естіп, қолмен ұстап, тілмен татып, мұрнымен иіскеп тыстағы дүниеден хабар алады»,-дейді Абай. А анадан туғанда екі түрлі мінезбен туады. Бірі – ішсем, жесем, ұйықтасам деп туады. Бұлар – тәннің құмарлығы. Екіншісі – білсем екен деу- жан құмарлығы (жетінші сөз) деп ой түйіндей келе, «адам бойына жан құмарлығы арқылы жиналатын нәрсенің аты ақыл, ғылым… ол таланттылық пен ерінбей еңбек еткен адамның қолына түседі» деген қорытынды жасайды.
Абайдың дүниенің дамуы жөніндегі көзқарасында диалектикалық сарын басым. Ол табиғат құбылыстарын өзара бір-бірімен байланыста, үнемі өзгерісте, дамуда болады, адамды қоршаған ортаның – табиғаттың ішкі сырын білім-ғылым арқылы білуге болады деп қарастырады.
4,4(38 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ