М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации

МӘТІНМЕН ЖҰМЫС ТЫҢДАЛЫМ оқылым
(1967)
3
-тапсырма.
Мәтінді тыңда. Оқы. Түсінгеніңді баянда.
M
Бір атаның балалары
(үзінді)
Өздерің
(VAIA
бал
С
Яков, ТОғызда,
деді басқарма.
Ал, ағайын, тегіс жиналсаң сөзіме құлақ сал,
!
- деп кеттім Үкімет біздің Бұлғыртау ауда-
нының тоғыз қолқазына елу төрт бала жіберген екен. Жер аяғы шалғай, мен
алты-ақ бала. Бәріңе
барғанша ересектерін бөліп әкетіпті. ... Менің әкелгенім –
жетпейді. ... Əзір қолда барын Құдай жолымен бөлем...
„Ал, Дәуренбек, — деді басқарма. — Дүкіметіңді оқы, балалардың мән-
жайын айт.
Стройдың басында тұрған екеу — қазақ балалары, үлкені сегізде, кішісі алты-
Нартай, екеуі ағайынды. Бұлардан соңғы — татар
да. Мынаусы Ертай, анаусы
баласы, аты — Рашид, жетіде. Көзі сығырайған жалпақ бет, тақырбас қара —
әйел бала, қалмақ я дүнген, жасы алтыда. Қасындағысының аты
қолағаштай мұрнына қарағанда, жойыт тәрізді, бірақ документте: «орыс», — деп
жазылған, қайдан кеп, қайдан тұрғаны белгісіз әрі мылқау. Ең соңындағы — жана
алдымен шыққан қасқа, жетіде. Сіздерден жасыратын не бар, тегі жаман: Неміс
Бұл баланың орны
детдом емес еді, әке-шешеден бірдей айырылып, панасыз
қалған соң алынған екен. Өкіметтің кеңшілігі көп. Енді осы араға келіп тұрған
жайы бар.
- Ахмет шал балаларды жағалай басынан сипап өтті де ең шетте тұрған неміс
баласының қолынан ұстады.
Мен осы мықтының өзін қаладым. Баламның атын айт.
Зигфрид Вольфганг Вагнер. Қарық болдыңыз!
деді Дәуренбек мырс етіп,
Е, жөн-ақ, — деді Ахмет ақсақал. Келісті жақсы ат екен. Айналайын, жүр
үйге, кеттік. Апаң күтіп отыр...
«Жылы қымтаулы төсекте жатқан, ет желініп бітпей-ақ ұйқыға кеткен Зигфрид
Вагнер ертеңіне таңертең «Зекен Ахметұлы Бегімбетов» болып оянды.
(Мұхтар Мағауин)​

👇
Открыть все ответы
Ответ:
karinamill09
karinamill09
08.02.2022

Денсаулығыңызға бей-жай қарағыңыз келмей ме, тамақтану кестесін белгілеуден бастаңыз. Тәулігіне бір — екі рет қана тамақтану дұрыс емес. Белгілі мөлшерде үш немесе төрт рет тамақтану керек. Тамақтың құнарлы болғанына көңіл бөліңіз. Себебі, адам ағзасы дұрыс қабылдайтын, оны асқазан еш қиындықсыз қорытатын тағам түрлері, яғни белок, майлар, витаминдер, минералды заттарға бай болуы шарт. Бұл ретте дәрігер — диетологтың да кеңесі артық болмайды. Тәуліктік ас мәзірінің әртүрлі болуы керек. Тамақтану кезінде адам өзінің ас қабылдау қабілеті, көңіл — күйіне баса назар аударғаны жөн.

Объяснение:

Вот

4,4(67 оценок)
Ответ:
karimovaanasta1
karimovaanasta1
08.02.2022

Түркі халықтарының тарихи тұлғасы Қорқыт атаның нақыл сөздерінің бір бұрысы жоқ. Ойлап қарап отырсам, бұл нақыл сөздерді Қорқыт ата өзінің өмірден алған сабақтарынан алған. Қорқыт сөздерін ұйып тыңдайтын қауымы сол кезден бастап ұлы тұлғаны қастерлей білген. Қорқыттың түркілердің оғыз ұлысынан шыққан данагөй, көріпкел, бақсы, ұлы күйші, жыршы, ел басқарған көрнекті қайраткер екенін білемін. Алайда оның оның философияға тұнып тұрған нақыл сөздерінің орны бір бөлек. Оның нақыл сөздерінің құдіреттілігі мен маңыздылығы неше ғасыр өтсе де, оның ескірмеуінде жатыр. Қорқыт атаның тәрбиенің көзі бола білген нақыл сөздері барлық тақырыпты қамтиды. Мәселен адамның тәкаппарлығы мен кішіпейілділігі, саналылығы мен санасыздығы, ақ ниеті мен қара ниеті, адалдығы мен арамдығы, байлығы мен кедейлігі, достығы мен дұшпандығы, қорқақтығы мен батырлығы, инабаттылығы мен дөрекілігі, әдемілігі мен тұрпайылығы туралы салыстыра суреттеп, жас ұрпақты жиіркенішті қылықтардан және мінезден бойын аулақ салуға үндейді.

Объяснение:

4,8(32 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ