1-тапсырма. Болымды етістіктен болымсыз етістік жасап, жаз. Күрес..., біл..., тазала..., қыдыр..., ұш..., баста... , әкел..., көмектес...,
ерін..., үз..., сыз..., сөйле... .
2-тапсырма. Толықтыр.
Сен бүгін киноға бар .
Асқар суық су іш .
3-тапсырма. Етістіктің болымсыз түрін жаса.
Үлгі: Су іш- су ішпе.
Сабақ оқы. Сен тез жаз. Сен өшір. Тез тісте. Тез жеткіз. Кітап жібер. Сен келіс. Далада отыр. Сен жыла. Кітап сыйла. Тез әзірлен.
4-тапсырма. Сұраққа жауап бер.
Етістік ... және ... болып бөлінеді.
А) болымды, жарамсыз
В) болымды, болымсыз
С) болған , болатын
Көп нүктенің орнына керекті жұрнақты жаз.
Жүр, айт, жаз .
А) ма, па, бе
В) ме, па, ба
С) ме, па, ба
Етістіктің болымсыз түрін белгіле.
А) ескі кітап табылды
В) қарсы сөйлеме
С) кітап сыйла
Етістікті көрсет.
А) кітапхана, тапсырыс
В) айт, сөйле
С) сөз, тіл
Ежелгi түркiлердiң арғы ата-тегi саналатын сақтардың батырлық жырлары арасындағы мазмұн, түр, стиль бiрлiгi көркемдiк дәстүр жалғастығы тұрғысынан ғыл. негiзде дәлелдендi. Сол себептi б.з.б. дәуiрлерде шығарылған «Алып Ер Тоңға”, «Шу” батыр, «Атилла”, «Көк бөрi” және «Ергенеқон” дастандары бүгiнгi Қ. ә-нiң қайнар-бастаулары болып табылады. Сондай-ақ аталған қаһармандық дастандар өзiнен кейiнгi тарихи кезеңдердегi — Түрiк қағандығы тұсындағы (8 ғ.) әдеби жәдiгерлердiң («Күлтегiн”, «Тоныкөк”, «Бiлге қаған” жырлары) жазылуына үлгi-өнеге, негiз болды. Түрiк қағандығы тұсындағы жазба әдебиет өзiнен бұрынғы сақтар мен ғұндардың ауыз әдебиетi үлгiлерiмен генезистiк, типол., дәстүрлiк үндестiкте дамыды.
Түрiк қағандығы дәуiрiнде шығарылған ерлiк эпосының бiрi — «Қорқыт ата кiтабы”. Ал, бұдан кейiнгi Қарахан мемлекетi тұсындағы немесе ислам дәуiрi (10 — 12 ғ.) деп аталатын тарихи кезеңдегi түркi халықтарының қоғамдық-мәдени даму тарихындағы Қайта өркендеу — Ренессанс дәуiрi деуге болады. Бүкiл түркi қауымын әлемге танытқан Әбу Наср әл-Фараби, Әбу Әли ибн Сина, Әбу Райхан әл-Бируни, Махмұт Қашқари, Жүсiп Баласағұни, Ахмед Иүгiнеки, Қожа Ахмет Иасауи, Сүлеймен Бақырғани, т.б. осы Қайта өркендеу дәуiрiнде тарих сахнасына шықты. Олар өзерiнiң ғыл. және көркем туындыларында гуманистiк идеяларды, адамгершiлiк пен қайырымдылықты, т.б. iзгi қасиеттердi көтердi. Бұған әл-Фарабидiң «Риторика”, «Поэзия өнерi туралы”, ибн-Синаның «Даныш-намесi” («Бiлiм кiтабы”), әл-Бирунидiң «Хикметтерi” («Даналық сөздерi”), Махмұт Қашқаридiң «Диуани лұғат ат-түрiк” («Түркi сөздерiнiң жинағы”), Баласағұнидiң «Құтты бiлiгi”, Иасауидiң «Диуани хикметi” («Ақыл кiтабы”), Бақырғанидың «Бақырғани кiтабы”, т.б. толық дәлел бола алады.