Асау өзен арқырайды жарды ұрып, Жұрт тараған, жалғыз мені қалдырып, Мен жатырмын үнсіз туған жерімде, Жер болады балғын тәнім менің де. өлеңнің құрылымдық жүйесі талдау
Ол шын мағынасындағы биік парасатты өнерпаз, азаматтық саяси поэзияны қалыптастырушы. Жамбылдың ұлылығы оның тек ақындық шеберлігімен ғана емес, сонымен бірге халық поэзиясының бұтақ жайған жаңа бір бәйтерегі болуымен, басқаша айтқанда , халық ақындарының жасампаздық рухтағы жаңа ұлы көшін бастаған даралығымен де өлшенеді. Оның сөздері ұранға айналып, өзі халық поэзиясының атасы аталды. Ол жыраулардың байтақ эпикалық дәстүрін, қазақ сөз өнеріндегі ғажайып импровизациялық үрдісті бүтіндей жаңа арнаға бұрып, оған жаңа мазмұн дарытты. Жамбыл – ізгілік жолындағы азатшыл азаматты нәсіліне, ұлтына бөлмеген шын мәніндегі интернационалист ақын. «Жамбыл жырлары теңіз түбінде шашылып жатқан маржан секілді. Оны жинап алып халқының қолына беру – біздің әрқайсымыздың азаматтық борышымыз» - деген еді Сәкен Сейфуллин.
Казакстанда коп адеми жерлер бар.Бирак олардын ишинен Кокшетау каласындагы Бурабай онири туралы айтамыз.Бурабай ониринде 80 кол бар.Бул онирдин атауы туйе туралы.Бурабай туралы аныз коп.Бура-ол туйенин бир атауы.Онда тауларда бар,мысалы сыганак.Оны сойтип атаганы,бул тауда бир теп-тегис жери бар.Одна сырганауга болады.Бирак ол кауипти.Тау мен колден баска,ен кызыктысы ол жумбактас.Анызда жумбактастын 2 бети туралы айтылады,бир жагынан карасан кемпир,ал екинши жагында кыз.Жумбактас туралы оте коп мифтар бар.Бурабай ауасы таза,орманга бай,адеми жер.
Объяснение:
Ол шын мағынасындағы биік парасатты өнерпаз, азаматтық саяси поэзияны қалыптастырушы. Жамбылдың ұлылығы оның тек ақындық шеберлігімен ғана емес, сонымен бірге халық поэзиясының бұтақ жайған жаңа бір бәйтерегі болуымен, басқаша айтқанда , халық ақындарының жасампаздық рухтағы жаңа ұлы көшін бастаған даралығымен де өлшенеді. Оның сөздері ұранға айналып, өзі халық поэзиясының атасы аталды. Ол жыраулардың байтақ эпикалық дәстүрін, қазақ сөз өнеріндегі ғажайып импровизациялық үрдісті бүтіндей жаңа арнаға бұрып, оған жаңа мазмұн дарытты. Жамбыл – ізгілік жолындағы азатшыл азаматты нәсіліне, ұлтына бөлмеген шын мәніндегі интернационалист ақын. «Жамбыл жырлары теңіз түбінде шашылып жатқан маржан секілді. Оны жинап алып халқының қолына беру – біздің әрқайсымыздың азаматтық борышымыз» - деген еді Сәкен Сейфуллин.