Ме кен жай, қа был дау, жақ сы , ғи ма рат тар, кө ше сін де, кө лік пен, а ял да ма жо лау шы лар, тұр ғын дары.
Тут короче надо по слогам записать слова
Бұрынғыдай ақындардың бір-бірінің намысына тиіп сөйлеудің жоқтығын қазіргі ақындардың моральдық тұрғыдан кемелденуі деп бағалайды. Әрине, қоғамның дамуы мәдениеттілікті талап етеді және қазіргі айтыс ру айтысы емес, бүгінде өз руына артықшылық беруді қай орта болса да, төмендік деп таниды. Ал, айтыста, қалайда, жеңу керек болған соң алдындағы адамның сарылығын немесе қаралығын айту, осы деңгейдегі түрлі теңеулерді құрал ету қазірде жас талап арасында жиі кездеседі. Адамның дене бітіміндегі кемшілікті тілге тиек ету бұрыннан бар, алайда, ол кезде тиісетін ақынның сөзі де, жауап берушінің де шешендікпен қайтарар сөзі дайын болған соң айтыстың ширақтығы сезіледі
Ме - кен - жай, жақ - сы, ғи -ма - рат - тар, кө - ше - сін - де, кө- лік - пен, а - ял - да - ма - да, жо - лау - шы - лар, тұр - ғын - дар