Отбасы собой қоғамның әлеуметтік құрылымының ең маңызды компонентін ұсынады, сол айрықша қоғамның молайтуының қамсыздандыр- әлеуметтік институт. жай айт- - отбасы бірді из бірінші жерлерден ара біздің өмірімізде қарызға алады, қарамастан және ештеме аяулы бол- және значимее отбасылар. Жауап үшін сұраққа, неге адамға отбасы, над ана ойлануға қажетке, неге біз сірә тұрамыз. Многие айтады, не басты - осы өмірде байқап көр- барлық, барлық жерде бол-, барлық көр-, ал- ұмытылмас әсерлерді... Де- сол ұзақ барлық. Главное, осы өмірден деген кетпеппін аңдаусыз, ал қалдыр- бөлшек себя - бала-шағаның және бы абзал келе жат- ру білген немерелердің. Осы үшін және отбасы құралады. Бірақ және сол тағы барлық, ғой шаңырақ көтеру жайдан-жай кем. Сақтау түбегейлі жылы отншения барлық мүшелердің арасында, алып бер- бала-шағаларға жақсы тәрбиені. Отбасы түпкілікті ықпен және сүйенішпен адам стать керекке. Ештеме сенімді қатынастың тәуіры отбасыда бол-, чтобы ылғи, көрінген жағдайда болады бол- ал- пайдалы ақылды, қарамастан
Менің қызықты жазғы демалысым. Мен жазғы демалысты әрдайым асыға күтемін. Жыл мезгілінің ішіндегі ең жақсы көретін мезгілім жаз. Жазда қабаттап киіну қажет емес. Суға түсесің бе, балық аулайсың ба, доп тебесің бе, достарыңмен серуендейсің бе бәріне мүмкіндік бар. Адамдардың көпшілігі демалысты басқа, үлкен қалаларда, шет елдерде, демалыс орындарында өткізгенді ұнатса, мен керісінше жазда үлкен қаланың асығыс өмірінен, жайбарақат, таза ауада, ауылда демалғанды жақсы көремін. Биылда жазғы демалысым жайлауда өте тамаша өтті. Көк майса жасыл шөп, қызылды-жасылды сан алуан гүлдер. Таудан аққан бұлақ. Барлығы көңіліңе қуаныш толтырып, бойыңды сергітеді. Жазғы демалысым ерекше қызықты өтті.
Шернияз Жарылғасұлы (1817-1881) – халық ақыны, Кіші жүз қазақтарының Исатай, Махамбет бастаған ұлт-азаттық көтерілісіне (1836-1837) қатысушы және оның жалынды жыршыларының бірі. Исатай Тайманұлы мен Махамбет Өтемісұлы бастаған шаруалар көтерілісінің бел ортасында жүрген Шернияз бұл қозғалыстың ұраншысы әрі ақыны болды. Көтерілісшілер жеңіліске ұшыраған соң, Шернияз қуғындалды және оған қатаң бақылау қойылды. Осыдан кейін ол Баймағамбет сұлтанның қол астынан пана тауып, қалған ғұмырын осында өткізді. Ақын азаттық, бостандық тақырыбын асқақ үнмен жырлады, сол арқылы Исатайдың батырлық бейнесін жасады: «Па, шіркін, Исатайдай сабаз тумас», «Ақ алмас, алтын сапты қылышым-ай», «Исатай ел еркесі, ел серкесі», т.б. жырларын шығарды. Шернияздың «Ай, Қазы би, Қазы би», «Тостағанды қолға алып», «Ай жігіттер», «Сөз сөйлеймін бөлмелеп», «Көл қылып құдайым талай судай ағын», т.б. өлеңдерінде өзі өмір сүрген қоғамның әділетсіздігі, өмірдің өзгермелілігі мен оның мән-мағынасы үлкен ой елегінен өткізіле жырланады. «Шернияздың Баймағамбет сұлтанға айтқаны» көркемдігі аса жоғары туынды болып саналады. Жалпы Шернияз поэзиясы мазмұндық сипатымен, стильдік айқындығымен, көркемдік бейнелеу нақыштарының шеберлігімен ерекшеленеді.