М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
rfege91
rfege91
20.09.2020 14:00 •  Қазақ тiлi

Казахский язык 6класс страница 15 7-тапсырма


Казахский язык 6класс страница 15 7-тапсырма

👇
Открыть все ответы
Ответ:
Bitq
Bitq
20.09.2020

Абай шығармашылығы – адамзат даналығының таусылмас қазынасы. Бұл қазынаны ақтарған сайын тың жаңалықтар көзін тауып, сөз өнері бағзы заманнан іркіліссіз жалғасқан қазақ елін әлемдік мәдениетке жеткізу жолындағы рухани бастаушыны танитынымыз анық. Оның даналығы мен парасаттылығы, озық идеялары – халқымызды дамыған елдер кеңістігіне апарар лайықты жолға жөн сілтейді.

Абай мен Ш.Құдайбердіұлының мұрасы – халқымыздың ғасырлар бойы ұрпақтан-ұрпаққа жалғасатын, маңызын жоймайтын зерттеудің қайнар көзі. Бұл күндері қос ғұлама есімі ұлттық сана-сезімде мәңгі аталатын ұлы тұлғаларға айналды. Бұл ретте ең бірінші тілге тиек етеріміз – Шәкәрім әлемінің Абай әлемімен рухани сабақтастық мәселесі. Бүгін біздің назарымызды көбірек аударуға тиіс нәрсе Ш.Құдайбердіұлыұлы Абаймен рухани жақындық-жалғастығы. Осы жайында академик З.Ахметов: «Мұның өзі дүниежүзі әдебиетіндегі айрықша құбылыс. ...Абайды әлемге әйгілеу үшін Шәкәрәм қандай қажет болса, Ш.Құдайбердіұлының дүниежүзі мәдениетінің биігіне көтерілуіне Абай мұрасы, Абайдың өнерпаздық, ойшылдық дәстүріндей үлкен тірек сондай қажет еді» [1, 32-б.] деп, Абай мен Мұхтардың рухани сабақтастығының дүниежүзі әдебиетіндегі маңызын айрықша атап көрсетсе, «Шәкәрім өміртанымын, көзқарасын сөз еткенде ұлы Абайдың рухани дәстүрінсіз талдау мүмкін емес. Онсыз Мұхтар тұлғасы толық ашылмайды», деп ескертеді ғалым . Демек, Ш.Құдайбердіұлының көркемдік-эстетикалық нысанасы, суреткерлік тұрғысы, шығармашылық ойлау даралығының Абайдың көркемдік үлгі-өнегелерінен бастау алатыны сөзсіз.

Ғылыми жұмыста Абай мұрасының Ш.Құдайбердіұлының шығармашылығына тигізген игі ықпалы, атап айтқанда ақын мұрасының жазушының көркем туындыларына еніп, эстетикалық танымдағы сөз қолданыстарын меңгергендігі мен шығармашылық тұрғыдан жетілдіргенін айқындайтын нақты талдаулар жасалды. Еңбекте қазақ әдебиетінің қос заңғары Абай мен Ш.Құдайбердіұлының әлеміндегі рухани сабақтастық, көркемдік тұтастық, дәстүр мен жаңашылдық, табиғи тамырластық мәселесін салыстыра отырып саралау көзделді.

4,5(51 оценок)
Ответ:
2880905
2880905
20.09.2020

Мәселен біз Сарарқа өленің алсақ.

Объяснение:

Сарарқа өленіңе осы ,,Ел мұңын жырлаушы,,мақаласы жатады.

Сарарқа өленіңде Халықтың тұрмыс тіршілігіне деген наразылығын білдыірді,Ресей мемлекеті қазақ халқын адам түгілі санамай,елін,жерін,малдарын тартып алып,қазақтарды көшіп кетіге мәжбүр етті.Сол заманды"адамның өмір сүруінің өзі проблемаға айналды,,деген заманға жатқызуға болады.

"Жерсіз -ел жетім,,дегендей халық өз кең байтақ,жер,су,малы бар жерден қуып жберіп отырды."Бұ қоныс-жетті жұрттан қалған қоныс,

Ноғайдың көшіп талақ салған қоныс,,Деп ақын озінің өкпе ренішын айтып,әдлетсіздікті жойғысы келды.Өйткені мына қазақтын кең байтақ жері сонау ата-бабаларынан қалған асыл мұра,Мына жерді қазақ батырлары аянбай күні түні еңбек етті және осы жерді бізге аманат етті,біз бұл жерді қалай әділетсіз береміз деп,,Қайғырды.

4,6(91 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ