ответ на 3 задание : Мен жастарға латын графикасына көшуге кеңес беремін. Себебі, біздің уақыт - жаһандану дәуірі және тілдің тазалығы бізге байланысты. Латын тілі басқа тілдерді үйренуде өте пайдалы болады және біздің елдегі сауаттылық деңгейін арттырады. Ғылым мен техниканың тілін жетілдіріңіз. Латын әліпбиіне байланысты өзгелер үшін біздің тілімізді үйрену оңайырақ болады. Латын тілі - қазақ жазуының тарихына енген жазбаша тілдердің бірі. Бір қызығы, латын медицинасында өте ұзақ уақыттан бері қолданылып келеді. Ең бастысы, басқа елдерде олар латын әліпбиін ұзақ уақыт бойы қолданып келеді және басқа елдердің тәжірибесі көрсеткендей, латын әліпбиін зерделеуге тұрарлық.
Объяснение:
ответ на 3 задание : Мен жастарға латын графикасына көшуге кеңес беремін. Себебі, біздің уақыт - жаһандану дәуірі және тілдің тазалығы бізге байланысты. Латын тілі басқа тілдерді үйренуде өте пайдалы болады және біздің елдегі сауаттылық деңгейін арттырады. Ғылым мен техниканың тілін жетілдіріңіз. Латын әліпбиіне байланысты өзгелер үшін біздің тілімізді үйрену оңайырақ болады. Латын тілі - қазақ жазуының тарихына енген жазбаша тілдердің бірі. Бір қызығы, латын медицинасында өте ұзақ уақыттан бері қолданылып келеді. Ең бастысы, басқа елдерде олар латын әліпбиін ұзақ уақыт бойы қолданып келеді және басқа елдердің тәжірибесі көрсеткендей, латын әліпбиін зерделеуге тұрарлық.
Объяснение:
Он жетінші қарасөз Ғылым, Ақыл, Қайрат, Жүректің диалогінен тұрады. Абайдың бұл қарасөзі оның ғылым, ақыл, жүрек туралы өлеңдерімен мағыналас болып келеді. «Әуелде бір суық мұз, ақыл зерек» атты өлеңі мен он жетінші қарасөздің мазмұны бір. Ақын өлеңде айтқан пікірін қара сөзде дамытып, аша түседі. Бұл Абайдың өз идеясына беріктігін, қандай проблеманы көтерсе де, мәселені жүйелі түрде қарастырып, оны оқырманының ой-санасына жеткізуді мақсат ететіндігін, алған бағытынан ауытқымайтынын дәлелдейді. Қайрат, ақыл, жүрек үшеуі адам үшін өздерінің атқаратын жұмыстарын айта келіп, әрқайсысы өзін бірінші орынға қойып таласады да, ғылымға төрелікке жүгінеді. Ғылым үшеуінің де жақсылы, жаманды қасиеттерін дәл сипаттап, әділ сынайды. «...Осы үшеуің басыңды қос, оның ішінде жүрекке билет», - деп үкім шығарады. «Егер үшеуің ала болсаң, мен жүректі жақтаймын», - дейді оларға ғылым. Демек Абай жүректі, яғни адамның адамды сүюін, адам үшін қызмет етуді бірінші орынға қояды. Бірақ ғылым бойынша да, Абайша да ең идеал нәрсе – осы үшеуінің бірлігі. «Осы үшеуі (ақыл, қайрат, жүрек) бір кісіде менің айтқанымдай табылса, табанының топырағын көзге сүртерлік қасиетті адам сол», - дейді Абай.