Уақыт бәрін өзгертеді, оның ішінде қоғамның негіздері - дәстүрлер және т.б. алайда, қоғам мүшелері пайдалы жаңаны алдамай, дәстүрлерді сақтауға тырысатын етіп құрылған.
Егер 10 ғасырдағы Ресейден келген адам қазіргі уақытта сыртқы өзгерістерді көрмей қалса, онда ол қазіргі заманғы адамдар қалай әрекет ететіндіктен, олар қалай киінеді, қалай ішеді және не жейді.
Бірақ, ең алдымен, ол қоғамның өзгерген дәстүрлеріне таң қалатын шығар.
Неліктен? Осы уақыт ішінде біздің қоғамның дәстүрлері түбегейлі өзгерді! Біз қазір дәстүрлерді өзіміз қарастырмаймыз, бірақ оның пайда болуының негізгі себебін түсіндіруге тырысамыз.
Елдегі өндірістік қатынастардың өзгергені туралы жазудың қажеті жоқ, оларды өзгерту тарихын осы жолдарды оқитын әрбір адам біледі. Бәрі өзгерді! Ия, және мыңжылдыққа тең кезең ұзақ уақыт бойы сипатталуы керек еді, демек, мұндай ұзақ жұмысты оқуға жалқау болар еді. Сондықтан біз үшін қарауды аламыз
Баяғыда менде Вахоб есімді жүргізуші болған. Бірде, біз келіп оны үйден көрдім иго әкесі таяқпен қолында, гоняющегося үшін ағасымен Вахоба.
Вахоб менің үнсіз сұрағыма жауап берді:
- Таңертең әкем Камилге біздің учаскені жыртуды бұйырды, ол досынан оны Беларусь тракторы етіп жасауды өтінді.
Енді әкесі Камилді таяқпен ұстағысы келеді. Есекке жер жырту керек болды-дәстүр.
Қалай жақсы жер жырту керек, Мен білмеймін, бірақ таяқтың көмегімен дәстүрді қайтару мүмкін емес екеніне сенімдімін.
Бұл келсек, онда біздің елдің ісі қалай болып жатыр дәстүрлері бар елдерде қоғамды өзгерту орын алған эволюционно? Адамдар алғашқы қауымдық жүйеден индустриалды дәуірге көшкен дәстүрлер қалай өзгерді?
Бұл туралы және жалпы дәстүрлер туралы біз келесі посттарда сөйлесеміз.
жаз созинде коп угым бар. сонын бири мезгилди билдирсе екеншиси жазу каламсаппен жазуу.
Жаз Жаз келді. Күн шығып, дала жасыл кілемге оранып, әдемі гүлдер шығып жайқалуда. Баларда демалысқа шығып, ауылдағы ата- әжелерінің үйлеріне барады . Күн сәулесі адам денесін ысытады.Көп отбасылар енді теңізге барады. Қалың киімдерін салып, жеңіл киімдерін шығарады. Далада көп деген шыбын- щіркейлер, көбелік, инеліктер шығады. Жаз өте ыстық болады, сондықтан отбасылар далаға жатады. Төрт-түлік малдар төлдейді. Балалар қошақан, бота ,күшік солармен күні- түні қызық көріп ойнайды. Жас балалар қолдарына ермексаз байланған жіп ұстап, инеліктерді ұстайды. Жазымызда осындай қызықтармен өтеді. Жаздан кейін желді, жаңбырлы, алай-дүлей күз келеді.
Бір күні мен аспанда булат- орла көрген. Қашан мен шадалаға қыдырдым, сол көр- оны уже ада-гүде жақын: олтінтуірді аулады. Неподалеку мен оның мама және жасорлята отыр- ұясын көрген. Ұя терең орманда, қайыңдаболды. В осы ғой күнді маған көру шығарып сал-, как орелаулайды. Ол өте әдемі ұшты... маған орел өтепонравился! Орлы кесек-кесек құстар. Олар аушылар. Орлы мықтықанат және аяқтар. Оның өткірі тұмсықтарды өте күшті деподключили. Қашан орлы жоғары над жермен летят оларұсақ айуанаттарды және аула- олар көру біледі. Олартіпті көр- балықтар судың астында біледі! Многие елдер орла суретін таңдап алды, чтобы ол ұлттық
Уақыт бәрін өзгертеді, оның ішінде қоғамның негіздері - дәстүрлер және т.б. алайда, қоғам мүшелері пайдалы жаңаны алдамай, дәстүрлерді сақтауға тырысатын етіп құрылған.
Егер 10 ғасырдағы Ресейден келген адам қазіргі уақытта сыртқы өзгерістерді көрмей қалса, онда ол қазіргі заманғы адамдар қалай әрекет ететіндіктен, олар қалай киінеді, қалай ішеді және не жейді.
Бірақ, ең алдымен, ол қоғамның өзгерген дәстүрлеріне таң қалатын шығар.
Неліктен? Осы уақыт ішінде біздің қоғамның дәстүрлері түбегейлі өзгерді! Біз қазір дәстүрлерді өзіміз қарастырмаймыз, бірақ оның пайда болуының негізгі себебін түсіндіруге тырысамыз.
Елдегі өндірістік қатынастардың өзгергені туралы жазудың қажеті жоқ, оларды өзгерту тарихын осы жолдарды оқитын әрбір адам біледі. Бәрі өзгерді! Ия, және мыңжылдыққа тең кезең ұзақ уақыт бойы сипатталуы керек еді, демек, мұндай ұзақ жұмысты оқуға жалқау болар еді. Сондықтан біз үшін қарауды аламыз
Баяғыда менде Вахоб есімді жүргізуші болған. Бірде, біз келіп оны үйден көрдім иго әкесі таяқпен қолында, гоняющегося үшін ағасымен Вахоба.
Вахоб менің үнсіз сұрағыма жауап берді:
- Таңертең әкем Камилге біздің учаскені жыртуды бұйырды, ол досынан оны Беларусь тракторы етіп жасауды өтінді.
Енді әкесі Камилді таяқпен ұстағысы келеді. Есекке жер жырту керек болды-дәстүр.
Қалай жақсы жер жырту керек, Мен білмеймін, бірақ таяқтың көмегімен дәстүрді қайтару мүмкін емес екеніне сенімдімін.
Бұл келсек, онда біздің елдің ісі қалай болып жатыр дәстүрлері бар елдерде қоғамды өзгерту орын алған эволюционно? Адамдар алғашқы қауымдық жүйеден индустриалды дәуірге көшкен дәстүрлер қалай өзгерді?
Бұл туралы және жалпы дәстүрлер туралы біз келесі посттарда сөйлесеміз.